Citat:
Ursprungligen postat av
CityBitch11
- Jo jag köper det du skriver till viss del men jag sätter en foliehatt på att du aldrig någonsin i närheten befunnit dig i en situation likt hennes. Ha en man som är kapabel till precis vad fan som helst. Det verkar som att han har misshandlat henne och även börjat ge sig på barnen.
Det är en situation som vi aldrig kan relatera till.
Hur verkar det som att han misshandlat henne och gett sig på barnen? Hennes historia, ja. Enl. Rätten har det inte gått att styrka därmed om man utgår från rätten så har detta aldrig hänt. (Kan ha hänt men finns inget som styrker hennes historia, kan även vara hittepå?)
Jag har aldrig varit med om liknande nej men skulle heller aldrig dödat mina barn. Överlevnadsinstinkt tar över, man flyt utomlands, skyddat boende, dokumentera skadorna om han nu misshandlat henne, sparat bilder även om jag inte åkt till sjukhus, skickat bilder till familj/närstående. Näe jag väl skulle ansöka om kontaktförbud hade jag kunnat framföra bevisningen som finns. Kanske kontakt med soc. Tidigare polisanmälan.
Hur många kvinnor har vi inte läst som bor på skyddat boende, som kidnappar (eftersom man har gemensam vårdnad) om barnen och flytt, listan kan göras lång.. . Det första man tänker på är att överleva och inte att dö. Hade hon varit i det tillstånd folk tror hon varit i att han misshandlat och hotat med döden så måste det pågått en längre tid. Inget som sker över en dag. Man måste ha hunnit göra något åt saken, något som jag nämnt ovan. Att mqn sedan väljer döda sina barn och sig själv är mer att man är pskykiskt störd. Som pappan som brände huset där hans söner befann sig eller föräldrarna i södra sandby som valde att qvsluta sina och sina två döttrars liv.