2021-07-09, 08:52
Medlem
nickomyras avatar
Varför har han o bröderna tagit bort sina konton etc ? Känner man bara sorg och ingen skuld är inte det normalt beteende . Då är inte fb något man har i tankarna .
Citera
2021-07-09, 08:53
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Nej, jag menar det jag skrev. Hon dog pga människor som dig.

Men var inte så jävla morbid. Hur kan du ta oskyldiga människors liv och utnyttja det bara för att få vara grinig på Flashback. Sluta vara sekundärkränkt i något du inte riktigt vet något om..
Citera
2021-07-09, 08:54
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag känner mig kluven.
Om de blev misshandlade och hotade så måste det varit fruktansvärt att gå med på umgänge och nekad kontaktförbud.
Kan inte tänka mig att det endast var det som var bakomliggande. En depression i den situationen kanske bidrog ganska mkt. Men det vet man ingenting om.

Sen finns en risk att hon hittade på allt för att få ensam vårdnad och när det inte gick så tog hon detta beslutet?

Det jag inte förstår och kanske någon annan kan mer om är att hur kan man få skyddad adress men inte kontaktförbud?

Skulle verkligen vilja läsa det som ligger till grund för besluten i detta fallet.

Skyddad identitet kan man ha pga sitt eller ens partners arbete. Det behöver inte ha att göra med att någon får det pga en våldsam fd partner.
Citera
2021-07-09, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Håller med dig, undrar bara om detta med skyddad identitet är bekräftat eller ytterligare en trådsanning

För hennes ex bor i ett hus ensam för att??
Citera
2021-07-09, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mallemede
Men var inte så jävla morbid. Hur kan du ta oskyldiga människors liv och utnyttja det bara för att få vara grinig på Flashback. Sluta vara sekundärkränkt i något du inte riktigt vet något om..

Jag är trött på o vara snäll. Han får skylla sig själv när han sitter här och snackar om vad han "tycker borde vara rätt".

Så som han håller på här, håller folk på uppe i rätten. Det fungerar uppenbarligen inte.
Citera
2021-07-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Skyddad identitet kan man ha pga sitt eller ens partners arbete. Det behöver inte ha att göra med att någon får det pga en våldsam fd partner.

Lol... Myndighetspersoner ja.
Citera
2021-07-09, 08:57
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Vad jobbigt för han.. Eller?.. Who the fuck cares.. Han är en beta.

Vi har tillräckligt med fakta för att inte sitta här och låtsas snacka gott om han. Håll er till konversationen eller skippa ämnet.

Jag "snackar" inte gott om någon. Jag har läst hela tråden så nej du har inte all fakta.
De flesta av oss vill veta vad som ledde till mord av 2 barn och ett självmord. Vi kan inte låsa fast oss vid trådsanningar.
Citera
2021-07-09, 08:58
Medlem
Den misstänkte mamman har en blogg från 2010: https://marianicklasson.webblogg.se/index.html
Citera
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Jag är trött på o vara snäll. Han får skylla sig själv när han sitter här och snackar om vad han "tycker borde vara rätt".

Så som han håller på här, håller folk på uppe i rätten. Det fungerar uppenbarligen inte.

Okej, skit i att vara snäll men ge fan i andra människors död för att få fram din åsikt om honom. Vi alla här inne har våra åsikter och kommer inte gilla de som inte tänker likadant som oss, men man behöver ändock inte utnyttja döda för att få rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför har han o bröderna tagit bort sina konton etc ? Känner man bara sorg och ingen skuld är inte det normalt beteende . Då är inte fb något man har i tankarna .
Hade de konton innan? Alla har inte fb alls.
Citera
2021-07-09, 08:59
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettefrack
Lol... Myndighetspersoner ja.

Vad är det roliga? Att det finns sjuka individer ute i samhället som gör att man måste ha skyddad identitet för att kunna leva någorlunda normalt liv pga att man utför sitt jobb. Ser inget roligt i det, tragiskt är vad det är!
Citera
2021-07-09, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Jag "snackar" inte gott om någon. Jag har läst hela tråden så nej du har inte all fakta.
De flesta av oss vill veta vad som ledde till mord av 2 barn och ett självmord. Vi kan inte låsa fast oss vid trådsanningar.

Vad bra att du har läst hela tråden.. Då vet du precis som jag, att det finns många som vittnat mot han, men ingen har vittnat med han.

Det är mer fakta en de flesta behöver.

"De flesta av oss vill veta vad som ledde till mord", det vet ni redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in