2021-07-09, 03:59
Medlem
Fy fan vad mycket skit som skrivits i denna tråd. Är ju för fan värre än på länge här.

Snart 200 sidor. Ändå inte helt bekräftat att det handlar om MK men förmodligen.

Har man blivit fysiskt och psykiskt misshandlad under lång tid och dessutom barnen så är man nog fan desperat och rädd. Möjligtvis helt slut i huvudet. Tycker absolut att MK tog fel beslut men hon var förstörd och ville skydda sina barn. Men hur fan kunde det gå så långt? Den där jävla alban-labino borde det pratas mer om än själva MK. Tycker inte han ska komma undan med detta. Är ju ett desperat rop för helvete
Citera
2021-07-09, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Eller så har pappan inte gjort något mer än att valt att lämna sin fru. Hans psykiskt sjuka fru i sin tur väljer att krossa honom genom att anmäla honom och ansöka om kontakt förbud. Ska man utgå ifrån att sveriges rättsystem sköts korrekt så fanns ingen bevisning att gå på hennes linje därmed fick hon avslag. Eftersom hon inte kunde krossa honom genom ett besökförbud så valde hon att mörda sina barn så pappan aldrig mer skulle få se dem .....

Så kan det absolut också förhålla sig. Lite liknande situation som travtränaren som valde att döda sina två små pojkar för att deras mamma försmått honom.
Citera
2021-07-09, 04:30
Medlem
Det har hänt att en förälder som hämnd, eventuellt i vårdnadstvist, eller annat, har dödat sina egna barn och ibland även sig själv.
Är det helt otänkbart att detta inte hänt här?

I vårdnatstvister har det hänt att en part har anklagat den andra för misshandel, eller värre.
Ibland är det sant, ibland är det påhittat.
Filifjonkenponken, (FB) Personer påkörda av tåg Hässleholm (2021-07-07) hade jag missat.
Citera
2021-07-09, 05:00
Medlem
hemskt att hon blivit misshandlat men det är fan ingen ursäkt till att mörda sina barn. Fy fan för er som tycker synd om henne, har ni barn själva?
Hon kunde mördat sin man istället och suttit i fängelse ett tag, så hade barnen kunnat få leva sina liv. Istället så drog hon med dom in i döden, möjligtvis för att hon var rädd att dö ensam, eller ett jävla EGO!!! Hur som, ingen empati för henne och hennes handling.
Citera
2021-07-09, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfsdick
Fy fan vad mycket skit som skrivits i denna tråd. Är ju för fan värre än på länge här.

Snart 200 sidor. Ändå inte helt bekräftat att det handlar om MK men förmodligen.

Har man blivit fysiskt och psykiskt misshandlad under lång tid och dessutom barnen så är man nog fan desperat och rädd. Möjligtvis helt slut i huvudet. Tycker absolut att MK tog fel beslut men hon var förstörd och ville skydda sina barn. Men hur fan kunde det gå så långt? Den där jävla alban-labino borde det pratas mer om än själva MK. Tycker inte han ska komma undan med detta. Är ju ett desperat rop för helvete
Skydda sina barn? Mörda dom är inte att SKYDDA dom! Mörda pappan hade varit att skydda dom!
Citera
2021-07-09, 05:07
Medlem
henkesss avatar
Inte förvånande att samhället har misslyckats igen, det är inte första och sista gången tyvärr. Tragiskt.
Citera
2021-07-09, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ingen pratar om pappan. Han måste ju genomleva ett helvete nu.

Det fanns en länk här till ett Facebook inlägg som jag inte hittar nu där det påstås att pappan skulle "slå ihjäl kvinnan och barnen när han får tag på dom". Tror du fortfarande pappan genomlever ett helvete ?
Han har ju fått som han vill nu.
Citera
2021-07-09, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dendron
Det fanns en länk här till ett Facebook inlägg som jag inte hittar nu där det påstås att pappan skulle "slå ihjäl kvinnan och barnen när han får tag på dom". Tror du fortfarande pappan genomlever ett helvete ?

En länk till ett Facebook-inlägg som du inte hittar nu där det påstås att pappan skulle "slå ihjäl kvinnan och barnen när han får tag på dom".

Stabil bevisföring där.
Citera
2021-07-09, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister
hemskt att hon blivit misshandlat men det är fan ingen ursäkt till att mörda sina barn. Fy fan för er som tycker synd om henne, har ni barn själva?
Hon kunde mördat sin man istället och suttit i fängelse ett tag, så hade barnen kunnat få leva sina liv. Istället så drog hon med dom in i döden, möjligtvis för att hon var rädd att dö ensam, eller ett jävla EGO!!! Hur som, ingen empati för henne och hennes handling.

Pappan blev ju dock friad gällande misshandel av mamman. Så du kan ju inte skriva att det är "hemskt att hon blivit misshandlad" när detta inte är vederlagt någonstans.
Citera
2021-07-09, 06:22
Medlem
Fy fan att låta lokföraren lösa hennes problem..visar bara på en jäkligt låg empatiskt förmåga.
Hennes egna hämndbegär kommer i första hand.
Citera
2021-07-09, 06:30
Medlem
Knightfall68s avatar
Vetskapen om att tre liv släcktes några hundra meter från mitt hem är nästan omöjlig att ta till sig. När jag tittade på alla kondoleanser i form av nallar, brev och blommor igår kväll passerade Kustpilen. Att se tåget komma i den hastigheten, ena sekunden är det där och i nästa sekund är det borta, ger helt förfärliga tankar om vad dessa människor måste känt/tänkt innan dem gick upp på spåret. Detta är bara en enorm tragedi med uppenbart oerhört mycket mänskligt lidande innan det ödesdigra beslutet togs för att sätta ett stopp för allt.
Citera
2021-07-09, 06:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendron

”…där det påstås att…”

Mannen är inte dömd för något vad jag vet. Jag säger inte att han inte gjort henne illa, men tycker det är lite för mycket fokus på mannen. Det är inte han som misstänkts ha tagit två barn i döden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in