2021-07-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Finns ju bara fyra stycken typ: Jh, o4u, operador och cw, vilken tror du är minst?

Operador kanske? No clue

Iaf

Jag finner inte vart man kan söka till O4U eller Operador

Operadors sida ligger ju t.ex. nere, vet du vart?

Isf, kan du hänvisa?
2021-07-07, 20:00
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Du förolämpade alla och visade alla att du är på autism spekrummet när du a) kallade oss för horor i ditt första sperg-inlägg (dra åt helvete med dig från vårt fikarum föresten du är bara en fucking target för oss) b) inte ens visste om denna tråden förän nu visar att du har grov aspberger och aldrig kommer få knulla irl så du kommer in här och leker dig

Med all välmening DRA ÅT HELVETE TARGET OPS ONLY HÄR och lycka till med autismdejt.se

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Exakt! Bra skrivet. Dra åt Helvete Erik. Piss off 🖕

Ha, ha, butthurt! Nästan lika roligt som att läsa om scambaiters som blir trollade och förbannade.

Tesen om att "yrket" är personförändrande till det sämre verkar stämma på er två iaf.
Ni verkar anse att ni är bättre än era klienter som ni scammar men skäms för att tala om vad ni gör för släkt o vänner.

Det är inte jag som uppfunnit termen "chatthora", epitetet används av flera i tråden utan att det ifrågasatts. Har mitt sexliv irl så behöver inget fake på nätet.

Dock verkar ni ju inte vilja ha råd i all välmening så hejdå.
2021-07-07, 20:10
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anomaal
Haha är 20,000kr i månaden små pengar? Och du får ha i tanken att det är bara för att chatta, har ”vanligt” jobb också. Man kan även tjäna mer om man bara lägger ner mer tid på det, sen så är det ej svart ifall man väljer att skatta. Haha sökte du dig hit för att klaga på folk som tjänar pengar ifrån 2 olika jobb? 😂😂😂

Är man flitig och driven kan man tjäna pengar på vadsomhelst. Bättre då att rikta sin energi på något som leder till personlig utveckling och bygga upp något eget. 20k är kanske mycket om man är ung student men en bra utbildning och eget företag i en sektor där det rullar stora slantar är betydligt bättre. Var väl i den riktningen jag försökte hinta om varför ni inte tar er upp ett par steg i hierarkin men det togs ju inte emot speciellt väl.

Visst kan det kanske vara ett tillfälligt extraknäck och det finns ju i regel folk till allt så låt gå.
2021-07-07, 20:45
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Är man flitig och driven kan man tjäna pengar på vadsomhelst. Bättre då att rikta sin energi på något som leder till personlig utveckling och bygga upp något eget. 20k är kanske mycket om man är ung student men en bra utbildning och eget företag i en sektor där det rullar stora slantar är betydligt bättre. Var väl i den riktningen jag försökte hinta om varför ni inte tar er upp ett par steg i hierarkin men det togs ju inte emot speciellt väl.

Visst kan det kanske vara ett tillfälligt extraknäck och det finns ju i regel folk till allt så låt gå.
Om du nu anser att du är såå mycket bättre än oss. VARFÖR lägger du din dyrbar tid och energi på att skriva här? Vi är kollegor, och dom som inte jobbar med det här behöver inte skriva.
Gratulerar till ditt fantastiska sexliv.
Om du bara visste hur många gånger varje kväll som jag får höra den meningen. Tror att du är sämst i sängen faktiskt. Tjaba tjena hejdå 👋🏼
2021-07-07, 21:10
Medlem
Citat:

Mannen, jag gör detta för att jag ska ha pengar för att kunna starta eget

Jag, personligen, kommer inte sitta med detta i flera år, aldrig, men just nu utöver ett vanligt jobb så köttar jag in cirka 15-16k extra, vilket blir jävligt fint att investera i saker och ting
2021-07-07, 22:27
Medlem
Citat:

Hahaha gubben lilla, jag har ett vanligt jobb som betalar mig runt 23.000kr efter skatt så det pluss 20.000 är en väldigt bra månads lön. Menar du att en ungdom drar in 43.000kr i månaden? varför sitter du och slösar din tid här inne? Lägg din ”dyrbara” tid på att tjäna pengar istället? Hur ska du klättra i hierakin om du slösar din tid här? Jag klättrar i hierakin på mitt kontors jobb, det här är inget jobb som jag ska ha som långvarigt, vill bara se till att ha en del pengar undanlagt åt mina barn och möjligtvis ett boende utomlands ! Mår du dåligt eller varför försöker du få det att se ut som att du är så mycket bättre än oss? Jag har det här vid sidan om för att spara undan pengar åt mina barn. Om du hade läst igenom allting jag skrev innan du svara så hade du fått reda på att jag har ett vanligt jobb, du är här endast för att leka lite bättre och lite finare av någon anledning. Att försöka trycka ner andra bevisar ju bara själv hur lågt ens självförtroende är. Ta hand om dig nu, snälla sluta upp med att försöka sprida din dåliga energi här.
Senast redigerad av Anomaal 2021-07-07 kl. 22:43.
2021-07-07, 22:39
Medlem
Citat:

Det är inte jag som uppfunnit termen "chatthora", epitetet används av flera i tråden utan att det ifrågasatts. Har mitt sexliv irl så behöver inget fake på nätet.

Dock verkar ni ju inte vilja ha råd i all välmening så hejdå.

Bara ops får använda chatthora termin din jälva sperg. Ingen vill ha dina "råd" (vad de nu var). Läs användarvilkoren på milffinder.se nästa gång så ser du att vi leverear det som det står där. Okej gott snack, knulla nu dina pappa eller en åsna och HEJDÅ!!
2021-07-08, 00:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Mjo men lever man ett snålt liv och investerar eller som många av oss bor i utlandet där kostnaderna är mycket lägre så blir det ett bra liv för lite möda.

Menar inte att dom som jobbar med det här är smarta nog att investera. Absolut inte. Och jag skulle aldrig gjort det här om jag bodde i Sverige men det är bra att det finns jobb att falla tillbaks på om man inte har många alternativ.

Jag har en rätt stor investeringsportfölj sen redan innan jag flyttade från Sverige. Det här är ett enkelt sätt att betala för hyra och mat och sen plocka utdelningar för nöje/återinvestering.
2021-07-08, 02:04
Medlem
--2--s avatar
Citat:

Jag gör detta för välgörenhet. Allt jag tjänar går oavkortat till Barncancerfonden. Man kan säga att jag är en modern Robin Hood, jag tar från de perversa och ger till de sjuka. Hur hjälper du döende barn?

Bli månadsgivare du också! https://www.barncancerfonden.se/jag-vill-bidra/bli-manadsgivare/
2021-07-08, 03:33
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Jag hoppas seriöst att ni som försöker pressa en target på 20 lax torskar så det rycker. Känns nästan som att det borde vara en av de nya SEMC som JH har rekryterat över sommaren.
2021-07-08, 04:35
Medlem
se8035s avatar
Killen tjackrunkar kolla flikarna ahahahah
https://imgur.com/a/tanRPnE
2021-07-08, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Wut? Det här har inget att göra med runk gubbarna, kunde inte bry mig mer om dem men det handlar om att de schasar bort targetsen genom att skriva sådär. Hur är det bra för business?

Hur vet du att dom försvinner? Det är som frekkinhead säger dom återkommer.

Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Gurka tror alla kommer tillbaka, han fattar inte sånt

Jag vet att dom gör det, skriver du tillräckligt länge och skickar tillräckligt med mess så ser du att upprörda Arne kommer tillbaka till ilskna Lina , eller hoppar till nästa profil. Ni är så naiva som tror att ett par beska mess från player skrämmer bort en runk gubbbe. Kör en miljon mess ni också sen återkommer ni om hur det funkar, ja kommer lyssna ja lovar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in