2021-07-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeispain
Jag har haft i flera läkarintyg att jag är suicidal, men har enbart upplevt det som positivt att prata om det. Ingen har ens nämnt att socialen skulle kunna kopplas in pga det. Är det olika i olika kommuner?

Noope. Socialtjänstlagen 14 1, plikt för vården att anmäla. Det gäller alla inom vården, i hela landet - och mitt friska jag förstår ju anledningen men anser fortfarande att mitt sjuka jag hade en point.
Jag är insatt i lagstiftningen genom mitt jobb...
Citera
2021-07-08, 20:34
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Är pappan den mannen som är registrerad fastighetsmäklare och regionansvarig för nyproduktion i Skåne? Någon som vet hur hans reaktion ser ut i nuläget? Vad mer har framkommit i den här tragedin?

NEJ NEJ NEJ

* Finns 2 st personer ned detta namn

* 1 bor i Hässleholm och 1 bor i Malmö

* De har OLIKA PERSONNUMMER
Citera
2021-07-08, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Så din (mongo)tolkning är att lokföraren sket i att bromsa och hoppades att de skulle flytta sig genom att tuta?
..så du menar att det är omöjligt att bromsa och samtidigt tuta ett lok..???
Citera
Medlem
Hon det talas om i gruppen hade 20 vänner på Facebook tidigare idag men har bara 17 nu så det ligger nog en sanning i att det är hon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är inte Maria!! Pratade med henne senast ikväll och hon har blivit nedringd hela dagen av oroliga vänner och släktingar! Du/Ni som sprider ryktena bör polisanmälas! Kvinnan som omkommit med sina barn är från Afghanistan. Hon låg i fejd med sin man vad jag har hört.

TACK!Herregud..Jävla skit tråd!Folk fastnar i fel grejer och andra namn droppar hej vilt!
Tycker hon ska polisanmäla faktiskt.
Citera
2021-07-08, 20:36
Medlem
meas19s avatar
Nej tydligen två med samma namn.
Citat:
Är pappan den mannen som är registrerad fastighetsmäklare och regionansvarig för nyproduktion i Skåne? Någon som vet hur hans reaktion ser ut i nuläget? Vad mer har framkommit i den här tragedin?
Citera
2021-07-08, 20:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Nej, bara samma namn
Citera
2021-07-08, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Less1000
TACK!Herregud..Jävla skit tråd!Folk fastnar i fel grejer och andra namn droppar hej vilt!

(FB) Personer påkörda av tåg Hässleholm (2021-07-07)

Citat:
Det där går inte o fastställa än.

Det kan mycket väl vara MK det handlar om. Då jag tror att den där hank som kom in o skrev ”det var inte hoooooon!” Är en idiot som brukar hålla på sådär i många trådar.. o sådär många brottsoffer är det fan svårt att känna och ha direkt kontakt med.

Att hon har skyddad identitet på det, understryker bara att något skulle kunna ha hänt henne.

Någon annan skrev 6 kilometer, så det kan omöjligt vara hon. Då får ni tänka på att 6km är inte alls någon lång väg att gå.

Kolla upp den där hanks historik innan du fortsätter att citera.
Citera
2021-07-08, 20:38
Medlem
Citat:
Fast oavsett vad folk påstår och inte påstår så finns det ingenting bekräftat.
Citera
2021-07-08, 20:39
Medlem
Stämmer att det är M*ria.. ena barnet är två, tyvärr skulle det andra barnet fyllt 6 år idag! Den så kallade mannen har misshandlat M och även varit våldsam mot barnen! M har skyddad adress pga honom!
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Det är Maria som är MGM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golga
Det kan ju hända att hon blev deppig/sjuk efter andra barnets födelse och att det därför inte finns bilder. Eller att familjesituationen blev så ohållbar att ingen mer orkade ta bilder och lägga ut dem offentligt. Bland pappans foton finns heller inget på Maria från senare år.

Båda de andra familjernas barn skulle gissningsvis kunna vara mellan 7-14 år baserat på hur dem ser ut och hur de sett ut under åren bilder tagits.
Men hennes son är yngst i släkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in