2021-07-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
4 stycken under 50 år
5 mellan 50 och 59 år

14 mellan 60 och 69 år
181 över 70 år (de flesta mellan 80 och 90 år)

Tackar ödmjukst för svaret.

Ungefär 5.500.000 svenskar har alltså fått första dosen av vaccin - 8 820 411 vaccinationer totalt.

Av dessa har alltså 9 personer under 60 år avlidit efter att ha fått vaccin. Dvs dom kan ha fått naturliga hjärtstopp, hjärnblödning eller vad fan som helst.

Det verkar med andra ord inte vara någon fara för personer under 60 år att avlida åtminstone. Inte första halvåret efter vaccinering iallafall
2021-07-08, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det är lätt att ta reda på. Innehåller 99 procent graphene förutom 40 biljoner nanopartiklar som cirkulerar i det vaskulära systemet för att bilda toxiska spikproteiner.
Grafen är ju kol,alla livsformer på jorden är kolbaserade , hur skulle detta kunna vara ett dödligt gift!?
2021-07-08, 13:56
Medlem
Nyvaccinerad kvinna dör under livestream dagar efter hon tagit "vaccinet";

https://www.bitchute.com/video/vrHLsLLWdJcS/

Varning för starka bilder.
2021-07-08, 15:36
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Glöm det att jag kommer göra mig besväret att länka för att såna som du ska komma med er vanliga idioti a la foliehatt osv. Som sagt lätt att hitta om man vill men din sort är endera otroligt korkade eller har ni investerat känslomässigt i idiotbeslutet att inokulera sig och gör allt för att intala er själva fantasifoster och dra med er andra i ert fall. Jag ynkar er!
Du "ynkar" oss som tar vaccin, men varför sitter du ens i en tråd om biverkningar om du inte tagit vaccinet eller tänker det?

Om du sär så rädd för vaccinet så kanske du behöver söka hjälp i stället för att sitta och sprida fantasier i en tråd utan minsta belägg för dina påståenden?
2021-07-08, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
- Bygger på närmare 30 års forskning.
- Kliniskt testat på ett par hundratusen människor under 1 års tid.
- Över 3 miljarder vaccinationer hittills.
- Noll allvarliga OCH ofta förekommande biverkningar.
- Godkänt av läkemedelsmyndigheter i världens alla länder.
- Det mest testade och studerade vaccinet i mänsklighetens historia.

Hur många år ska gå och hur många miljarder till ska vaccineras innan man kan sluta kalla det experimentellt vaccin?

Fast det har ju inte varit noll allvarliga biverkningar, där ljuger ju faktiskt du.
Senast redigerad av Krimkoll 2021-07-08 kl. 16:00.
2021-07-08, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunter85

Vad tror man själv om man litar på myndigheter?
2021-07-08, 16:12
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Visst, visst!

Har du någon källa på att hon är vaccinerad?
När vaccinerade hon sig i så fall?
Har du någon källa på att vaccinet orsakade hennes död?
2021-07-08, 16:19
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Fånigt. Hur vet du att hon ens dog? Nu är jag inte riktigt säker på vilket sydostasiatiskt språk det är, men vaccinationstäckningen i de flesta länder i Sydostasien är minimal och att just denna unga kvinna skulle ha tagit vaccin är nog minimal.

Rent trams att dra en parallell mellan den videon och vaccinen. Sluta fåna dig!
2021-07-08, 16:22
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
4 stycken under 50 år
5 mellan 50 och 59 år
14 mellan 60 och 69 år

Det är då antalet inrapporterade fall och Läkemedelsverket kan inte slå fast hur många som dött på grund av vaccinet eller av andra orsaker. Vi ska väl också tänka på att det inte var så länge sedan personer under 40 fick börja vaccinera sig samtidigt som de flesta äldre är vaccinerade nu. Jag vet inte vad det kan göra på siffrorna men sannolikt har en majoritet av de som dött varit gamla och svaga och kanske inte klarat vaccineringen eller helt enkelt skulle ha dött ändå.

"I tabellen nedan visas antal rapporter per åldergrupp där dödsfall är angivet som utfall av den misstänkta biverkningen. Dessa rapporter ingår även i tabellerna ovanför. Läkemedelsverket kan inte med bestämdhet säga hur många som faktiskt avlidit på grund av vaccinationerna. Vi kan endast återge hur många rapporter som har inkommit där patienten uppges ha avlidit. De rapporterade dödsfallen kan vara förknippade med de misstänkta vaccinen i fråga, men de kan även bero på patientens eventuella andra sjukdomar, andra läkemedel som patienten använder, eller andra
faktorer"

Edit: Det verkar vara 205 personer som rapporterats ha dött i samband med vaccinationen, inte 252.
Kan du länka till en källa för texten ovanför är du snäll?
2021-07-08, 16:37
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
4 stycken under 50 år
5 mellan 50 och 59 år
14 mellan 60 och 69 år

Det är då antalet inrapporterade fall och Läkemedelsverket kan inte slå fast hur många som dött på grund av vaccinet eller av andra orsaker. Vi ska väl också tänka på att det inte var så länge sedan personer under 40 fick börja vaccinera sig samtidigt som de flesta äldre är vaccinerade nu. Jag vet inte vad det kan göra på siffrorna men sannolikt har en majoritet av de som dött varit gamla och svaga och kanske inte klarat vaccineringen eller helt enkelt skulle ha dött ändå.

"I tabellen nedan visas antal rapporter per åldergrupp där dödsfall är angivet som utfall av den misstänkta biverkningen. Dessa rapporter ingår även i tabellerna ovanför. Läkemedelsverket kan inte med bestämdhet säga hur många som faktiskt avlidit på grund av vaccinationerna. Vi kan endast återge hur många rapporter som har inkommit där patienten uppges ha avlidit. De rapporterade dödsfallen kan vara förknippade med de misstänkta vaccinen i fråga, men de kan även bero på patientens eventuella andra sjukdomar, andra läkemedel som patienten använder, eller andra
faktorer"

Edit: Det verkar vara 205 personer som rapporterats ha dött i samband med vaccinationen, inte 252.
Jag skrev totalen för alla tre olika vaccin, folk verkar inte kunna läsa/ vara sinnesslöa.

Idag är det 258 döda av vaccineN
2021-07-08, 16:40
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Kan du länka till en källa för texten ovanför är du snäll?
Ja, förlåt. Det har varit lite rörigt med länkar och jag kan ha rört till det lite. Men på denna sida uppdateras misstänkta biverkningar.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar---coronavacciner

Här finns tre dokument, ett för vart och ett av vaccinerna från Pfizer, Moderna och AstraZeneca. Jag fick en tidigare länk till ett av dokumenten. De tre ska läggas i hop och då blir det sammanlagt 258 inrapporterade dödsfall, dock ej bekräftade. Trenden ser lika ut för de olika vaccinerna och det är främst äldre som verkar ha drabbats.
2021-07-08, 16:43
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Jag skrev totalen för alla tre olika vaccin, folk verkar inte kunna läsa/ vara sinnesslöa.

Idag är det 258 döda av vaccineN
Du får gärna lära dig länka . Jag följde din länk i detta inlägg. Slarvigt? Kanske.

(FB) Vaccinerna - biverkningstråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in