2021-07-08, 16:58
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Du får gärna lära dig länka . Jag följde din länk i detta inlägg. Slarvigt? Kanske.

(FB) Vaccinerna - biverkningstråden.
Ber om ursäkt till dig. Tidigare post länkade jag till tre pdf-filer med biverkningar för vardera vaccin.
2021-07-08, 17:10
Medlem
Daniel_s85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Fånigt. Hur vet du att hon ens dog? Nu är jag inte riktigt säker på vilket sydostasiatiskt språk det är, men vaccinationstäckningen i de flesta länder i Sydostasien är minimal och att just denna unga kvinna skulle ha tagit vaccin är nog minimal.

Rent trams att dra en parallell mellan den videon och vaccinen. Sluta fåna dig!

"Läraren Nueng Pimphon Money, en berömd tränare, bara 40 år gammal, dog plötsligt när hon gjorde ett live-matlagningsprogram.
Efter att släktingarna skickade en obduktion fann man att en dog av ett förstorat hjärta. orsakar en plötslig hjärtinfarkt. "

Översatt från en thailändsk sida. Inget om att hon vaccinerar sig.
2021-07-08, 17:18
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Ber om ursäkt till dig. Tidigare post länkade jag till tre pdf-filer med biverkningar för vardera vaccin.
Jo, jag såg det sedan. Länken var väldigt bra att ha då informationen uppdateras kontinuerligt, så den tackar jag för
2021-07-08, 17:29
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
"Läraren Nueng Pimphon Money, en berömd tränare, bara 40 år gammal, dog plötsligt när hon gjorde ett live-matlagningsprogram.
Efter att släktingarna skickade en obduktion fann man att en dog av ett förstorat hjärta. orsakar en plötslig hjärtinfarkt. "

Översatt från en thailändsk sida. Inget om att hon vaccinerar sig.
Exakt. Finns ingenting som tyder på att hon skulle ha vaccinerats. Som vanligt ren och skär skräckpropaganda mot vaccinen. Tragisk händelse som antivaxxermaffian genast drar nytta av, ingen verklig koppling till vaccin över huvud taget.
2021-07-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Fast det har ju inte varit noll allvarliga biverkningar, där ljuger ju faktiskt du.
Fast det jag skrev (som kanske missuppfattades) var allvarliga biverkningar som ÄVEN är vanligt förekommande. Några sådana finns inte.

De relativt vanligt förkommande biverkningarna är saker som ont i axeln eller lite feber och huvudvärk ett par dagar efter vaccination. Helt ofarligt.
De rapporterade allvarliga biverkningarna är däremot så extremt sällsynta att det är svårt att avgöra om det verkligen är biverkningar från vaccinet eller helt naturliga sjukdomsfall som skulle ha inträffat oavsett vaccinering. Ofta handlar det om förekomst typ 1 per 100.000 eller 1 per miljon.

Ta t.ex. rapportering av blodproppar av Astras vaccin. Där är det just ca 1 av 100.000.
Samtigt som angivna fall av brodproppar efter intag av p-piller för kvinnor är 1 av 1.500.
Och antalet fall av blodproppar vid långdistandsflygningar är 1 av 1.000.

Om inte annat visar det bara hur otroligt säkerhetsmedvetna myndigheter och läkemedelsbolagen är.
2021-07-08, 18:17
Medlem
Den modige doktorn Peter McCullough säger i en intervju att "vaccinen" dödar bebisar i den första 3 månadersperioden i en alarmerande fart, se hela intervjun här;

https://banned.video/watch?id=60e6120f14415a4937bbbc23

Påminner om intervjun med skaparen av mRNA vaccinen Dr. Robert Malone där han kraftigt tar avstånd från hur mRNA "vaccinen" används och vill se ett omedelbart stopp av användning av dessa "vaccin";

https://banned.video/watch?id=60e623f836819249dd27b9aa
Senast redigerad av Hunter85 2021-07-08 kl. 18:19.
2021-07-08, 18:19
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunter85
Du kan inte thai, men vill veta när hon pratar thai?

Får lägga till "sinnesförvirring" till kända biverkningar av "vaccinen".
Alltså, var jag verkligen så otydlig? Du hävdar att hon i videon säger att hon tagit vaccinet. Hon talar dock thailändska och min enkla fråga var "för oss som inte är så bra på thai, när sa hon det?". Hur tänker du att jag som inte kan thai ska kunna veta det? Hon provsmakade maten och föll i hop. Min teori är helt klar här. Förgiftning.
2021-07-08, 19:29
Medlem
severustheemperors avatar
Moderna läcker spikprotein upp till en månad efter vaccination.
Moderna skippade säkerhetsstudierna!!
Börjar ca 25.00min

Pfizer skippade säkerhetsstudierna!!
Börjar ca 31.00min

Dr. Robert Malone, Inventor of mRNA technology
https://www.youtube.com/watch?v=9E2UkhCWosg

----------------

Inte konstigt att över tio tusen dött, och hundratusentals fått skador av vaccinen.......
Senast redigerad av severustheemperor 2021-07-08 kl. 19:32.
2021-07-08, 20:49
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Moderna läcker spikprotein upp till en månad efter vaccination.
Moderna skippade säkerhetsstudierna!!
Börjar ca 25.00min

Pfizer skippade säkerhetsstudierna!!
Börjar ca 31.00min

Dr. Robert Malone, Inventor of mRNA technology
https://www.youtube.com/watch?v=9E2UkhCWosg

----------------

Inte konstigt att över tio tusen dött, och hundratusentals fått skador av vaccinen.......

3...2...1, snart kommer bortförklaringarna. Dock skrämmande hur så många gladeligen väljer att ta detta vaccin.
2021-07-08, 22:13
Medlem
Trigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Du har svårt att förstå att det avlider sisådär tiotusen personer per dag i USA och det oavsett om de är vaccinerade eller inte. Finns det överdödlighet till följd av vaccinationerna? Nej. Finns det bekräftad koppling mellan dödsfallen och vaccinen. Nej.

Personligen, och jag vet att du säkert kommer invända mot siffra, kände jag sex personer som dött av Covid19. Nu ska det medges att fyra av dem var gamla, men två var i arbetsför ålder. Jag har en stor bekantskapskrets och flera av dem var ytligt bekanta.

Känner också de som behövt sjukhusvård.

Så det är väl synd att säga att det är en ofarlig sjukdom.

Det är ju helt sanslöst. Jag känner inte en enda person som har haft covid, eller som ens i sin tur känner någon som har haft covid.

Men där ser vi hur irrelevanta empiriska argument är i diskussion.

Väldigt hemskt att du har förlorat så många för övrigt. Inte alls roligt. Det önskar man inte någon.
2021-07-08, 22:24
Medlem
Trigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Vaccinet är väldigt effektivt enligt de studier som presenterats. Det ska minska risk för sjukdom, död och smittspridning väldigt väldigt mycket. Du behöver inte följa restriktionerna när du är vaccinerad och har väntat den tiden som krävs för att utveckla immunitet.

Varför ska du följa restriktioner när du inte sprider smitta och är skyddad mot sjukdom?

Hur kan ni vaccinförespråkare ha så dålig koll?

Du sprider visst smitta trots att du är fullvaccinerad. Ca. 50% mindre än ovaccinerade bara.

Och du kommer fortfarande kunna bli smittad av covid. Dock kommer dina symtom bli mildare.

Hur har du missat en så elementär del av diskussionen?

Säkerligen vet du inte ens om att du måste ta en ny vaccinspruta var 6:e-12:e månad under resten av ditt liv för att ha skydd.
2021-07-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trigglypuff
Det är ju helt sanslöst. Jag känner inte en enda person som har haft covid, eller som ens i sin tur känner någon som har haft covid.

Men där ser vi hur irrelevanta empiriska argument är i diskussion.

Väldigt hemskt att du har förlorat så många för övrigt. Inte alls roligt. Det önskar man inte någon.
Låter helt sjukt att du inte ens känner någon som känner någon som har haft Covid. Låter helt sjukt.

På min arbetsplats har ett 20-tal haft Covid, varav två fick uppsöka sjukvård. En av dessa låg inne några dagar.

Bland min övriga bekantskapskrets kan jag på rak arm räkna upp minst 25 stycken som har haft Covid, varav två stycken dog (en äldre i riskgrupp och en yngre som inte var i riskgrupp). Ytterligare minst två har fått uppsöka sjukvård.

Utöver det har mitt ena barns skola varit stängd under några dagar pga stor smittspridning bland både personal och elever.

Du måste ha extremt snäv bekantskapskrets.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in