2021-07-08, 15:30
Medlem
Soterns avatar
Ingen pratar om pappan. Han måste ju genomleva ett helvete nu.
Citera
2021-07-08, 15:30
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
…vilket var precis min poäng. Att hon inte återfinns på Ratsit har inte att göra med att hon eventuellt är död.
Men hon måste precis ha fått skyddad ID då ? Eftersom man ser spår av hennes adress o sambo ?
Har han knuffat ut dem på spåret ?

Har han tagit bort sin fb ? Hittar bara en som är mäklare o verkar gift med en annan ?
Citera
2021-07-08, 15:34
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Ander* Nickla**on
*=s

Och de var skilda? Har hon barn med en man hon delar efternamn med?
Citera
2021-07-08, 15:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men hon måste precis ha fått skyddad ID då ? Eftersom man ser spår av hennes adress o sambo ?
Har han knuffat ut dem på spåret ?

Har han tagit bort sin fb ? Hittar bara en som är mäklare o verkar gift med en annan ?

Jag vet inte om/när hon fick skyddade personuppgifter. Vet inte heller om det är hon som är död

Men polisen misstänker att den döda vuxna personen har haft ihjäl två barn. Så vi kan nog utesluta att alla tre blev puttade på spåret.
Citera
2021-07-08, 15:39
Medlem
bscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är en mer än en och en halv mil från Tyringe till Tormestorp. Tror inte en flykting på ett boende har den lokalkännedomen.

Ryktet kan mycket väl grunda sig i diskussionen här i tråden om olyckan, eller självmordet och morden, utanför Örnsköldsvik för några år sedan. Händelsen i Tormestorp blandades samman med detta.

Det vore inte så anmärkningsvärt om sådana rykten svaldes okritiskt och spreds bland landsbygdsbefolkningen i norra mellanskåne.

Jag vet hur långt det är mellan Tyringe och Tormestorp. Det är minst lika anmärkningsvärt hur många här på FB redan vet vem kvinnan är.
En dag ska vi alla få veta sanningen.
Citera
2021-07-08, 15:40
Medlem
MagnusBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Ander* Nickla**on
*=s

Det finns inget alls på hans sida vad jag ser i alla fall. Igår vid 13.30 la han upp länk till någon pub.
Citera
2021-07-08, 15:47
Medlem
bscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ingen pratar om pappan. Han måste ju genomleva ett helvete nu.
Visst är det tragiskt för honom. MEN om han är orsaken till kvinnans självmord, lider jag inte med honom lika mycket. Det är jävligt egoistiskt att ta med barnen i sin egen död och DET försvarar jag henne aldrig för. Men fortfarande, om mannen är bakomliggande orsak till handlingen har han fått sitt straff nu.
Citera
2021-07-08, 15:52
Medlem
Haha en fråga, vad är det som talar för att det är denna person som ni spekulerar kring? Känns som det är en helt random person som bara råkar bo i samhället?
Citera
2021-07-08, 15:53
Medlem
Denna M.K verkar ha haft två Facebookprofiler. Den ena med 20 vänner och den andra med 200 vänner. Jag tror det är samma person då det ser ut som samma på bilderna, den första står att hon bor i Hässleholm men inte den andra profilen. Den andra profilen kommer fram som femte resultat när man söker på hennes namn.
Citera
2021-07-08, 15:55
Medlem
Återigen , finns det bekräftade uppgifter att det var en barn-förälder relation? Det enda jag sett är att det finns en relation
Citera
2021-07-08, 15:56
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vad skulle han ha gjort menar du??

MGMs efternamn låter albanskt. Var det blattegener som ställde till det i huvudet på denna äckliga hora?

Eller har hon varit gift med en Alban innan eller nåt?

Hon är svensk. Hon hette Nicklasson som flicka.
Citera
2021-07-08, 15:59
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Så du menar att det är inte bara så att din vän bevittnade allting. Utan också kände kvinnan väl eftersom han visste att hon låg i skilsmässa och att hon hade mentala problem och att hon var hemmahörande i tyringe någonstans. Troll.
Nej han kände inte kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in