2021-07-08, 13:49
Medlem
Citat:
Vidriga jävla journalister! Hann fan inte mer än ut. Står parkerade här och var. Vidrigt! En kvinna flög på mig och ställde frågor. Sa nej! Jag har inget att säga. Då säger hon: Jag försöker förstå… Jag svarar- Du tror inte föräldrar, syskon, kollegor mm försöker förstå? Ge dig iväg! Allihopa. Hoppas bara våra barn slipper detta när de kommer hem.

Den personen som skrev ovan på facebook, bor granne med M.
Citera
2021-07-08, 13:50
Medlem
WallabeJoys avatar
Alltså finns det något konkret, fakta vi vet?
Jag hittar ingenting i tråden mer än att tre personer är döda, 1 vuxen och två barn. Koppling ännu oklart.

Ingen som vet något, vad hände?
Motiv till varför?
Över 1000 inlägg och inget sakligt.
Jag är också ganska ointresserad om alla tåginlägg.
Citera
2021-07-08, 13:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musthaveissues
Den personen som skrev ovan på facebook, bor granne med M.

Tja, då känns det som rätt person. Användaren Plaux hade kanske fel info?
Citera
2021-07-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slurken123
Verkar väl luta åt att barnens pappa ägnat sig åt någon form av misshandel om hon nu har skyddad identitet. Kanske klarade hon inte längre och insåg att barnen inte heller skulle klara sig utan henne.

Skyddad identitet kan man få på grund av sina arbetsuppgifter. Ägnar man till exempel dagarna åt att placera barn i familjehem eller dra in bidrag för folk brukar man få skyddad identitet.
Citera
2021-07-08, 13:57
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
En förfärlig tragedi som naturligtvis kunde ha undvikits om mammans psykiska situation hade upptäckts i tid.

Med hög säkerhet har du ju rätt i det, men vi kan nog inte vara helt säkra på att hon var sjuk i klinisk mening. Ett motiv att ta sig själv och sina barn i döden kan också vara att skada sin (fd.) partner. Det är nog vanligare där gärningspersonen är en man, men bör kunna ske även där det är en kvinna.
Citera
2021-07-08, 14:01
Medlem
Det är enligt säkra källor 99% M*ri* Kr*sniqi som är kvinnan och mamman som igår tog med sina barn i döden i Tormestorp.
Anledning vet jag inte och fråga inte efter källan för den avslöjar jag självklart inte.
*=a
Citera
2021-07-08, 14:04
Medlem
Beck86s avatar
Jag ser att Aftonbladet och Expressen har tagit bort angående olyckan i Hässleholm. Vilket tyder på att det är något tragiskt som har hänt och nu väljer att tysta ner detta.
Tragiskt, tänker på nära anhöriga.... Dom kommer ha det tufft ett tag framöver, oavsett vem kvinnan va. Peace
Citera
2021-07-08, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Det är enligt säkra källor 99% M*ri* Kr*sniqi som är kvinnan och mamman som igår tog med sina barn i döden i Tormestorp.
Anledning vet jag inte och fråga inte efter källan för den avslöjar jag självklart inte.
*=a
Hur gamla var barnen, vet du?
Citera
2021-07-08, 14:08
Medlem
Citat:
*=a

Det är inte HON! Min väns syster har varit i kontakt med M*ria Kr*asniqi. Kan alla sluta prata om henne nu!
Citera
2021-07-08, 14:08
Medlem
Citat:
*=a

Ser ut att kunna stämma, 20 vänner på Facebook varav en utav dom. Ska ha sin butik stängd för att samla kraft.
Citera
2021-07-08, 14:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Med hög säkerhet har du ju rätt i det, men vi kan nog inte vara helt säkra på att hon var sjuk i klinisk mening. Ett motiv att ta sig själv och sina barn i döden kan också vara att skada sin (fd.) partner. Det är nog vanligare där gärningspersonen är en man, men bör kunna ske även där det är en kvinna.

Jag tror att om det handlar om att straffa den andre föräldern så tar man bara död på barnen, som t.ex Dalaröpappan. Tar man samtidigt sitt eget liv så tror jag det mer handlar om psykisk ohälsa som depression t.ex.
Senast redigerad av MeggieCleary 2021-07-08 kl. 14:16.
Citera
2021-07-08, 14:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Mer än 24 timmar har gått sedan olyckan och ännu vet vi inte vilka som var inblandade. Flashback var bättre förr.
Finns säkert någon som vet, men som av respekt väljer att inte säger något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in