2021-07-08, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
OM det är M*aria vilket det verkar vara delade meningar om så är det väl inte L*abinot mäklaren som är hennes man? Han verkar ha en annan fru. Om de inte är skilda sedan något år dvs.

Nej det är inte han
Citera
2021-07-08, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norper
Det är knappast den Mar*a som spekuleras om, hennes pappa delade ett vinn-inlägg på FB igår vilken man inte gör om ens dotter förolyckats.

Detta delades innan olyckan skedde.
Citera
2021-07-08, 09:52
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Sedan ska man väl också säga att det kanske sällan är samma sak. Jag kan tänka mig att motivet typiskt sett inte är det samma.

Håller med dig, när män gör något sånt här är det väl oftast hämnd.

Framtiden måste te sig totalt hopplöst för henne, vilket får mig att undra vad som låg bakom beslutet.
Frågor som om det var relationen till barnens pappa, psykisk sjukdom och varför ingen i hennes närhet märkte att hon mådde dåligt.

Djupt tragiskt i alla fall
Citera
2021-07-08, 09:54
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hur gamla är hennes barn?
Citera
2021-07-08, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hur gamla är hennes barn?

Om man ska gå på bilderna så är barnen runt 5-8
Citera
2021-07-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Försvinner man verkligen så fort från Ratsit? Inte ens gått ett dygn ju

Numera står namnet kvar i 3 månader på Ratsit, med kommentaren Avliden.
Citera
2021-07-08, 09:57
Medlem
S.Jorgens avatar
Fy fan säger jag. Måste varit en mardröm för alla inblandade!
Ingen vet nått än så länge, inte jag heller. I ett samhälle med tusen invånare så är det ovanligt lite info. Kanske av respekt eller att de omkomna inte var hemmahörande i byn. Varför då välja just den platsen?

Det jag fastnat för är hur gamla barnen kan ha varit?
Om den vuxne har lurat ut barnen på rälsen hur har hon/han lyckats få dem att bli kvar där när tåget kom? Var barnen bundna och låg på rälsen tro?
Det var lokföraren som larmade polisen enligt Aftonbladet.
Lokföraren borde också vara den ende som blev vittne till tragedin. Undra vad han hann se?
Hans vittnesmål måste vägt tungt när det gäller polisens brottsrubricering: mord.

Även om det juridiskt inte heter ”utvidgat självmord” så använder jag det för att folk ska veta vad jag menar.
Det jag kom att tänka på nu är pappan i en Saab Aero cab som avsiktligt i full fart frontade en gul regionalbuss utanför Staffanstorp för ca 10 år sen. I framsätet satt hans obältade småbarn. Alla dog på plats.
Hatet mot honom här var enormt.
Citera
2021-07-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Numera står namnet kvar i 3 månader på Ratsit, med kommentaren Avliden.

Hon finns inte med på ratsit pga skyddad identitet
Citera
2021-07-08, 09:59
Medlem
Att komma in här va som att kliva in i en 6e klass där barnen ska försökt styra lektionen själv.
Snälla ni. Försök att ta det lite lugnare, kan bli så fruktansvärt fel när fel namn dyker upp eller fel information sprids. Spekulera får absolut göra, men man skriver inte ut viss information att det är på ett visst sett utan att ha säkra källor.
Citera
2021-07-08, 10:02
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Hon finns inte med på ratsit pga skyddad identitet

Vet du något om historien bakom detta? Har det något samband med händelsen framför tåget?
EDIT: Eller rättare sagt, har händelsen framför tåget något samband med orsakerna till den skyddade identiteten?
Senast redigerad av Limma skinkbit 2021-07-08 kl. 10:05.
Citera
2021-07-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Vet du något om historien bakom detta? Har det något samband med händelsen framför tåget?

Vet ingenting om historien bakom.
Dock verkar hon ha varit psykiskt instabil men det är inget som jag kan gå i god för om det stämmer.
Citera
2021-07-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Vet ingenting om historien bakom.
Dock verkar hon ha varit psykiskt instabil men det är inget som jag kan gå i god för om det stämmer.

Tråkigt när folk uttrycker sig så. Om hon har skyddad identitet så har hon med största sannolikhet blivit utsatt för misshandel. fysisk och psykisk. Fortsätter våldet har hon garanterat inte självmant tagit sitt liv utan blivit psykad till det och såg ingen annan utväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in