2021-07-08, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Nej det har väl inte framkommit än.
Tror snarare att det är en man, pappan, som vid en vårdnadstvist/separation tar barnen från mamman för all framtid.

Tragiskt
GP skrev igår att det var en kvinna. Vet inte om de ändrat uttalandet men när det bekräftades att tre personer hade dött stod det specifikt "en kvinna och två barn".

Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Nu har jag fått det bekräftat vem kvinnan med barn är som har förolyckats och det är väldigt väldigt säkra källor (b.la kompisar och arbetskollegor)

Det är dessvärre Mar*a som har nämnts flertalet gånger i tråden. Nu kan folk sluta spekulera och låta de anhöriga sörja.

Dock är orsaken till detta fortfarande inte fastställd.
Fast man har ju skrivit otaliga gånger i tråden att det definitivt inte är hon? Användare som påstår sig ha pratat med henne och dylikt. Lite svårt att veta vad man ska tro på.
Senast redigerad av DesmondHume 2021-07-08 kl. 09:41.
Citera
2021-07-08, 09:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Nu har jag fått det bekräftat vem kvinnan med barn är som har förolyckats och det är väldigt väldigt säkra källor (b.la kompisar och arbetskollegor)

Det är dessvärre Mar*a som har nämnts flertalet gånger i tråden. Nu kan folk sluta spekulera och låta de anhöriga sörja.

Någon länk till hennes fb ?
Citera
2021-07-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
GP skrev igår att det var en kvinna. Vet inte om de ändrat uttalandet men när det bekräftades att tre personer hade dött stod det specifikt "en kvinna och två barn".

Fast man har ju skrivit otaliga gånger i tråden att det definitivt inte är hon? Användare som påstår sig ha pratat med henne och dylikt. Lite svårt att veta vad man ska tro på.

Förstår att det är svårt att lita på det eftersom det har skrivits så mycket olika saker. Jag har fått det bekräftat på två olika håll, oberoende av varandra.
Citera
2021-07-08, 09:42
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Vad heter GM då?
Citera
2021-07-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Tänk efter nu, jag menar det. Tänk efter ordentligt nu. Ett lok av typen RC-6 väger över 80 ton och axeltrycket mot rälsen är runt 20 ton. Tror du på allvar att hjulen skulle lämna rälsen när det kör över lite kött och ben? Jag vet att du skrev att det kändes som att tåget lyfte, men nu när du har tänkt efter så inser du nog att det är omöjligt, i varje fall i den här fysiska världen.

Förr i tiden kunde man ju tydligt känna av skarvarna mellan rälsen. Jag kan tänka mig att en jädra massa kläder, kött, ben och barnvagn skulle kunna bilda en okompressibel hinna på några mm som får ett tåg i 180 km/h att pulsa till lite. Ej hoppa men en liten puls som man kan förnimma svagt då man sitter i tåget.
Citera
2021-07-08, 09:44
Medlem
Det är knappast den Mar*a som spekuleras om, hennes pappa delade ett vinn-inlägg på FB igår vilken man inte gör om ens dotter förolyckats.
Citera
2021-07-08, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Någon länk till hennes fb ?
https://www.facebook.com/mar*a.krasn*q*.731
*=i

Kanske?
Citera
2021-07-08, 09:45
Medlem
OM det är M*aria vilket det verkar vara delade meningar om så är det väl inte L*abinot mäklaren som är hennes man? Han verkar ha en annan fru. Om de inte är skilda sedan något år dvs.
Citera
2021-07-08, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Norper
Det är knappast den Mar*a som spekuleras om, hennes pappa delade ett vinn-inlägg på FB igår vilken man inte gör om ens dotter förolyckats.

Han delade det för 20 timmar sen. Kan väl ha varit innan han fick veta?
Citera
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Det var postat innan detta hände.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad heter GM då?

Gärningsmannen är hon själv.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:

Det var även någon som skrev i tråden att hen varit i kontakt med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in