2021-07-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Låter som Bosnier i mina öron. Om det nu visar sig vara ett utvidgat självmord så undrar man ju vad som har gått så fruktansvärt fel i hennes liv. Tragiskt i alla fall

Snarare albaner eller kosovo-albaner
Citera
2021-07-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Bekräftat att hennes namn är borttaget från ratsit och hitta
Upplysningsvis så kan man själv välja att ta bort sig från såna sidor. Och nej, så fort går det inte. Som någon sa ovan så skall dödsbevis skrivas och skickas in till skatteverket. F ö känns det lite osmakligt med alla namn som nu florerat i tråden. Det lär komma fram så småningom.
Citera
2021-07-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Nej!

Du menar alltså att polis i dessa fall helt frångår de brottsrubriceringar som återfinns i brottsbalken och bara… hittar på något eget..?
Citera
2021-07-07, 23:17
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Låter som Bosnier i mina öron. Om det nu visar sig vara ett utvidgat självmord så undrar man ju vad som har gått så fruktansvärt fel i hennes liv. Tragiskt i alla fall

Låter märkligt om det är den L*binot, hans fb visar bilder på honom med en kvinna och ett barn 2020. Det är inte samma kvinna som den blonda M.K från Hässleholm.
Citera
2021-07-07, 23:18
Medlem
Så slutar vi med att använda artist som källa på nyligen avlidna.

Tar minst en vecka om inte längre. Den avlidne är förmodligen inte ens registrerad som avliden hos Skatteverket.
Citera
Medlem
elimes avatar
Citat:
Bekräftat att hennes namn är borttaget från ratsit och hitta

Men din idiot, ett namn försvinner inte så fort från ratsit eller hitta. Sluta sprida info som inte stämmer.
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Upplysningsvis så kan man själv välja att ta bort sig från såna sidor. Och nej, så fort går det inte. Som någon sa ovan så skall dödsbevis skrivas och skickas in till skatteverket.

Det va ju en som skrev hennes namn här... O jag kollade upp och personen är borta.... Det kan ju inte vara en tillfällighet
Citera
2021-07-07, 23:19
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artan7171
Det går inte så snabbt i registerna, dödsbo mm tar längre tid än några timmar,

Jag vet, det var därför jag ställde frågan till idioten som påstod sig kunna bekräfta namnet.
Citera
2021-07-07, 23:20
Medlem
Citat:
Det va ju en som skrev hennes namn här... O jag kollade upp och personen är borta.... Det kan ju inte vara en tillfällighet
Skärp dig nu. Det tar tid att plocka bort en person från såna sidor. Tänk efter själv.
Citera
Medlem
Citat:
Dom tar bort namn väldigt fort... Så ja

Men nu får ni väl lägga av.

Man kan själv välja att vara synlig på sidor som tex ratsit. Så att en person INTE dyker upp där behöver då alltså INTE betyda mer än just det. Dom har aktivt valt att den infon inte syns. Uppfattat?
Citera
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
Snarare albaner eller kosovo-albaner
Namnet klingar inte jugge alls tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Upplysningsvis så kan man själv välja att ta bort sig från såna sidor. Och nej, så fort går det inte. Som någon sa ovan så skall dödsbevis skrivas och skickas in till skatteverket. F ö känns det lite osmakligt med alla namn som nu florerat i tråden. Det lär komma fram så småningom.
Det går digitalt nu för tiden, samtidigt så uppdaterar Ratsit en gång per dygn. Möjligtvis så kan det gå så snabbt?
Citera
2021-07-07, 23:21
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola.Bella
Så slutar vi med att använda artist som källa på nyligen avlidna.

Tar minst en vecka om inte längre. Den avlidne är förmodligen inte ens registrerad som avliden hos Skatteverket.

Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Låter märkligt om det är den L*binot, hans fb visar bilder på honom med en kvinna och ett barn 2020. Det är inte samma kvinna som den blonda M.K från Hässleholm.
Hittar inte hans FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in