2021-07-07, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Nina Lundström har förrått sitt parti (L), och hon har utöver det förrått hela det svenska folket.

För ett sådant landsförräderi finns det grova pengar att hämta.

Ok, bra för henne då! Lär uteslutas för att inte stå upp för nya linjen!!
Citera
2021-07-07, 18:02
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Eller så tittar man ut genom fönstret istället.

Har gjort det under många år och ser ingen större förändring. Och då bor jag inte i något fint område. Läser man här låter det som att våldet har eskalerat tiofalt bara under Löfvéns tid som statsminister. Ska man gå på den lätta?
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu

Tror du det, att hon utesluts nu med omedelbar verkan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Ja, nästa valresultat kommer knappast ge Liberalerna 4 procent.

Bra att Nina Lundström visade Liberalernas sanna ansikte och satte spiken i kistan för det skitpartiet. Det blir en M/KD/SD koalition och det tackar vi för.

Samma odds över som under 4 % för L idag på Unibet.
Senast redigerad av Hultabultan 2021-07-07 kl. 18:05.
Citera
2021-07-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Många börjar nu inse vilket tjuv och rackarspel högern sysslar med. Detta kommer bita dem i rumpan vid nästa val. SD utmålas redan nu till nästa vals vinnare och segern är redan inkasserad. Många är dock skeptiska till sådana vidlyftiga profetior vilket kommer gynna S.

Vilka är många? Har du fakta på det eller är det dina nära o kära du pratar om,?
Citera
2021-07-07, 18:03
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Där sköt hon ett helt parti i sank. Undrar hur mkt cash hon fick under bordet.

För mycket antagligen, men nästa år slipper Liberalerna henne åtminstone. Nyamko Sabuni som sa för 20 timmar sedan något annat. Underbart hur man helt och hållet ignorerar vad ens parti vill. Bara för att få sin egen vilja igenom, bra gemenskap dom måste ha i det partiet. Enade vi står....
Citera
2021-07-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Tror du det, att hon utesluts nu med omedelbar verkan?

Nope det tror jag inte!
Jag tror ledning av partiet pratar med henne och om hon vidhåller sina åsikter så ber dem henne att lämna partiet!!
Citera
2021-07-07, 18:05
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Nope det tror jag inte!
Jag tror ledning av partiet pratar med henne och om hon vidhåller sina åsikter så ber dem henne att lämna partiet!!

Så det tog alltså bara en minut för dig att dementera ditt påstående att hon skulle uteslutas.
Citera
2021-07-07, 18:05
Medlem
Ahbezs avatar
Varför är ni så taskiga mot L? Varför kan dom inte få komma in i M-KD-SD värmen?
Citera
2021-07-07, 18:06
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:

Dessvärre sitter hon i Riksdagen och kan vara med och förstöra ännu mer fram till valet. Hon borde arkebuseras för landsförräderi. Återför landsförräderilagarna och dödsstraffet, och avrätta alla politiker som varit delaktiga i förräderiet retroaktivt.
Citera
2021-07-07, 18:06
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ulf Kristersson: Invandringen i Sverige har blivit en belastning

Nu viftar Ulf med den vita flaggan

Ser ut som att han insett att det blir omöjligt att vinna 2022 valet.

Glädjande att Uffe tar bladet ifrån munnen. När det är sagt så var det senast i februari som budskapet var ett annat :

Kristersson i februari: Fel utmåla invandrare som belastning

https://www.friatider.se/kristersson-i-februari-fel-utmala-invandrare-som-belastning

Så man får se när AB ställer han under ljusskenet, kommer han att stå pall eller blir det något ljummet, blaskigt etc..
Citera
2021-07-07, 18:07
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Nope det tror jag inte!

Hon vet det är kört och hon gjort bedragit Svenska folket och sitt eget parti. Det kommer få rejäla konsekvenser för partiet framförallt. Hon skulle inte ställa upp 2022 stod det något om. Inte så förvånande det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in