2021-07-07, 17:57
Medlem
Blir så jävla trött på sån här skit. Det är fan folk som är uppe och springer på det där jävla spåret varannan gång jag åker den streckan, mellan Hässleholm och Sösdala. Kan inte de där jävla inkompetenta lallarna på trafikverket se till att dumma pantade jävlar hålls borta från spåren? Detta är bara så jävla onödigt alltihop... Slå upp ett högvolts-elstängsel som får de efterblivna idioterna att tuppa av om de försöker ta sig över och korsa spåren.
Citera
Medlem
versalers avatar
Mordutredning på två personer avslöjar snabbt att denne har tagit livet av sina barn.
Citera
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Inleder man en mordutredning om GM också är död?

Edit: enl artikeln verkar det som om så är fallet.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2021-07-07 kl. 18:00.
Citera
2021-07-07, 17:58
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutgrinder
Där ser man. Fy fan vilken tragedi om det nu är självmord/mord kombo det gäller. Påminner om det där fallet där ett par föräldrar tog livet av sina sjuka döttrar och sedan avslutade sina egna liv för några år sedan.

Jo men det va ju mer eller mindre bra gjort av föräldrarna, eller hur? Än att dom skulle plågas?
Citera
Medlem
”Vi har inlett en förundersökning om mord. De målsägande är de döda barnen, säger Evelina Olsson vid polisens ledningscentral Syd”

https://www.expressen.se/kvallsposten/larm-om-olycka-vid-jarnvag-flera-personer-pakorda/
Citera
Avstängd
Pappa med barn?

Kvinnor tar tabletter. Män skjuter sig å annat våldsamt, som tågsjälvmord..
Citera
2021-07-07, 17:59
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nej jag minns inte fel. Läste du hela tråden?

Nej, det behövde jag inte.
Citera
2021-07-07, 17:59
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogsworth
Blir så jävla trött på sån här skit. Det är fan folk som är uppe och springer på det där jävla spåret varannan gång jag åker den streckan, mellan Hässleholm och Sösdala. Kan inte de där jävla inkompetenta lallarna på trafikverket se till att dumma pantade jävlar hålls borta från spåren? Detta är bara så jävla onödigt alltihop... Slå upp ett högvolts-elstängsel som får de efterblivna idioterna att tuppa av om de försöker ta sig över och korsa spåren.

I "bästa" fall kan vi hoppas på självmord, men som du säger.... Är det någon som genat över rälsen.... JÄVLA IDIOT MAMMA
Citera
2021-07-07, 18:00
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666

Edit: enl artikeln verkar det som om då är fallet.

Ja det gör man.
Citera
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666

Edit: enl artikeln verkar det som om då är fallet.

Ibland, ja. Till och med oftast.
Citera
Avstängd
Nån mer än jag som tänker på familjen med barn, i Skåne, vilka hade ME, där föräldrarna dödade dem å sen sig själva?
Citera
Medlem
nittonhundrafyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Mordutredning på två personer avslöjar snabbt att denne har tagit livet av sina barn.

Nej, den slutsatsen, om än trolig, kan man inte dra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in