2021-07-07, 10:45
Medlem
at0m3ns avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/23GVnB/ulf-kristersson-invandringen-i-sverige-har-blivit-en-belastning

Ulf Kristersson kopplar skjutningar och grov kriminalitet till invandring.

Om M-ledaren lyckas bilda regering vill han ge Jimmie Åkesson inflytande över migrationen.

– Det är uppenbart att invandringen i Sverige har blivit en belastning, säger han till Sveriges Radio.

På vilket sätt tänker Ulf Kristersson att man bör ge SD inflytande i frågan?
Även varför tar inte vänstern bara tag i allt?
Jag tänker mig att hade vänstern tagit tag i problemet så hade dom inte förlorat röster mm......
Vänstern igår är inte som vänstern idag.
Citera
2021-07-07, 10:52
Medlem
Rammsbergs avatar
Att invandringen i Sverige blivit (är) en belastning vet precis alla. Nu hände det sig att Kristersson också sa det. Bra, men alldeles för sent.
Citera
2021-07-07, 10:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/23GVnB/ulf-kristersson-invandringen-i-sverige-har-blivit-en-belastning

Ulf Kristersson kopplar skjutningar och grov kriminalitet till invandring.

Om M-ledaren lyckas bilda regering vill han ge Jimmie Åkesson inflytande över migrationen.

– Det är uppenbart att invandringen i Sverige har blivit en belastning, säger han till Sveriges Radio.

På vilket sätt tänker Ulf Kristersson att man bör ge SD inflytande i frågan?
Även varför tar inte vänstern bara tag i allt?
Jag tänker mig att hade vänstern tagit tag i problemet så hade dom inte förlorat röster mm......
Vänstern igår är inte som vänstern idag.

Så länge han inte vill ha ett totalstopp och massiva återvandringsåtgärder så saknar den här typen av uttalanden betydelse.
Citera
2021-07-07, 10:56
Medlem
Nä? Det säger dem inte? Detta har vi för i helvete sagt sedan i mitten av 2000-talet. Men sent ska syndaren vakna. Hette att vi var rasister och allt möjligt skit tidigare. Dra åt helvete med er jävla landsförrädare. Sveriges undergång kunde helt förhindrats, om än med en del problem, men det var åtminstone möjligt.

Men numera? Glöm det. Folk som inte lyssnade ifrån början är de som har detta på sina händer. Hatar fan i mig majoriteten av mina landsmän. Att jag delar gener med er är fan något jag nästan skäms över.

Jävla undermänniskor svenskar är.
Citera
2021-07-07, 10:56
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Att invandringen i Sverige blivit (är) en belastning vet precis alla. Nu hände det sig att Kristersson också sa det. Bra, men alldeles för sent.
Jag tror tyvärr också det är försent.
Citera
2021-07-07, 10:57
Medlem
Niggwards avatar
Bästa som kan hända. Låt SD sköta migrationen samt all eller del utav kriminal politiken. Att invandring och brott har en koppling kan alla som inte lever i djup förnekelse inse
Citera
2021-07-07, 10:58
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamedolls
Nä? Det säger dem inte? Detta har vi för i helvete sagt sedan i mitten av 2000-talet. Men sent ska syndaren vakna. Hette att vi var rasister och allt möjligt skit tidigare. Dra åt helvete med er jävla landsförrädare. Sveriges undergång kunde helt förhindrats, om än med en del problem, men det var åtminstone möjligt.

Men numera? Glöm det. Folk som inte lyssnade ifrån början är de som har detta på sina händer. Hatar fan i mig majoriteten av mina landsmän. Att jag delar gener med er är fan något jag nästan skäms över.

Jävla undermänniskor svenskar är.
Svenskarna röstade aldrig för volymen som föll dom........
Med tanke på att Sverige är det land i EU som har absolut lägst ekonomisk tillväxt så var man tvungen att skicka hit invandrare så på ett sätt var det oundvikligt.
MEN invandrare man tog hit är ju soldater som bara lurat den svenska staten, främst det som känns surt då.
Citera
2021-07-07, 10:59
Medlem
REWalls avatar
Visst, men slutsatsen av den insikten?

Att män/niskor i dysfunktionella länder ute i världen hamnar i en trång sits är inget argument för att omvandla också Sverige till ett dysfunktionellt land genom att ta hit alla dessa individer från Långbortistan.

Avskaffa Asylrätten!
Citera
2021-07-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Bästa som kan hända. Låt SD sköta migrationen samt all eller del utav kriminal politiken. Att invandring och brott har en koppling kan alla som inte lever i djup förnekelse inse

Det är som att lägga ett plåster på ett djupt knivsår. Skadan är redan skedd, plåster kanske drar ut på lidandet men det hela är oundvikligt.

Jag är så trött på folk som tror att minskad integration kommer att lösa detta problem. Man lever i DJUP förnekelse om man tror detta. Folk väljer att tro det för att det är behagligt, men faktum är att det redan är kört. Det vi behöver är DEPORTERING en masse, och detta sker genom våld då dessa inte kommer att vilja lämna frivilligt. Men detta kommer inte heller ske, vi har gett bort Sverige. Så kan det gå när kvinnor röstar. Mistakes were made.
Citera
2021-07-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Svenskarna röstade aldrig för volymen som föll dom........
Med tanke på att Sverige är det land i EU som har absolut lägst ekonomisk tillväxt så var man tvungen att skicka hit invandrare så på ett sätt var det oundvikligt.
MEN invandrare man tog hit är ju soldater som bara lurat den svenska staten, främst det som känns surt då.

Man kunde ha valt att rösta på partier som inte gick på den här linjen då om vi nu lever i en "demokrati". Men folk valde att fortsätta rösta på dem, så de är högst ansvariga för detta. Kom inte och säg att befolkningen inte har detta på sina händer.
Citera
2021-07-07, 11:02
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamedolls
Det är som att lägga ett plåster på ett djupt knivsår. Skadan är redan skedd, plåster kanske drar ut på lidandet men det hela är oundvikligt.

Jag är så trött på folk som tror att minskad integration kommer att lösa detta problem. Man lever i DJUP förnekelse om man tror detta. Folk väljer att tro det för att det är behagligt, men faktum är att det redan är kört. Det vi behöver är DEPORTERING en masse, och detta sker genom våld då dessa inte kommer att vilja lämna frivilligt. Men detta kommer inte heller ske, vi har gett bort Sverige. Så kan det gå när kvinnor röstar. Mistakes were made.

Håller helt med. Det är verkligen försent, men hellre sent än aldrig. Lämnade Sverige för 5 år sedan, så sitter på sidlinjen och poströstar var 4 år. Känner att antingen så får man ta i med hårdhandskarna och lösa skiten, eller så förtjänar landet att brinna ner och svensken dö i sin egna godhetsavföring
Citera
2021-07-07, 11:18
Avslutad
10 år för sent men bra ändå, nu kan man känna hopp om framtiden om vi får en högerregering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in