Citat:
Ursprungligen postat av
Hunter85
Hade jag fått 10kr för varje inlägg av en högmodig Flashback expert och deras expertis inom virologi, immunitet, vaccin m.m så hade jag haft 10.000 kr extra att spendera just nu.
När bokstavliga läkare inom berörda fält tar sig an uppgiften att med de enda metoderna tillgängliga se vad detta "dödliga" virus (dödlighet på 0.03%) innehåller, då kommer experterna på Flashback, likt råttor, fram ur sina hålor och börjar skrika om "källa källa".
Du vet absolut ingenting, så sluta lek som om du gjorde.
Nu har jag förvisso aldrig utgett mig för att vara en högmodig
Flaskbackexpert. Jag har däremot inte så mycket tilltro till bokstavliga läkare, ty de är för rigida. Jag har inget mot egen empiri, ty det är så forskare delar sin egen forskning, men denna empiri skall vara korrekt dokumenterad. Det finns inget något Coronavirus som är specifikt dödligt, utan dödsfallen kommer av komplikationer med andra diagnoser. Däremot ser vi att detta
biovapen som HCoV-SARS2 faktiskt är, skapar allvarlig COVID hos populationer som normalt inte brukar få infektioner av Coronaviridae. Eftersom att just HCoV-SARS2 är modifierat för att sprida sig lätt, anpassa sig snabbt och lätt så blir den allvarlig när den dyker upp i populationer som inte har haft COVID förut. Det är därför vi ser otroliga dödssiffror i Amazonas som exempel.
Mina varningssystem gick igång när din "bokstavliga läkare" påstod att han hade letat efter COVID (vilken som helst) i ett blodprov och fann bara Influensa A och B (vilka?). Då vet denna "bokstavliga läkare" inte vad denne pratar om!
Du kommer ALDRIG att hitta COVID i ett enda blodprov! För COVID är en infektionssjukdom och inte ett virus!
Sedan är det som så att vi även skall vara försiktiga med att ta även "bokstavliga läkare"s påståenden på allvar. För de flesta kunniga läkare som forskar på detta område styrs av Ecohealth Alliance och WHO. Och här har vi inga påstådda konspirationsteorier, utan svart på vitt, via mejlkonversationer att dessa två organisationer nu gör allt för att dölja sitt eget deltagande i denna läcka. För i grund och botten är HCoV-SARS2 deras egen skapelse som CCP har "lånat". Källa för de som orkar:
EA-mailarkiv