2021-07-06, 01:08
Medlem
Jag har aldrig sett ett omklädningsrum på stranden!
Jag kan säga att det där med att byta om på stranden är bland det minst sexiga jag kan tänka mig för ofta är det rätt knepigt att få av och på plagg på en halvblöt kropp. Men min mamma har lärt mig att man kan få svampinfektion av att ha blöta badkläder på sig så jag måste byta om - blev du kåt nu ?
Citera
2021-07-06, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jag har aldrig sett ett omklädningsrum på stranden!
Jag kan säga att det där med att byta om på stranden är bland det minst sexiga jag kan tänka mig för ofta är det rätt knepigt att få av och på plagg på en halvblöt kropp. Men min mamma har lärt mig att man kan få svampinfektion av att ha blöta badkläder på sig så jag måste byta om - blev du kåt nu ?

Och urininfektion.

Undrar hur TS skulle hantera ett nudistbad?
Citera
2021-07-06, 01:16
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadadamdam
Så har man gjort så länge jag kan minnas. Inget nytt fenomen. Man gör det för att det är praktiskt. Eller för att det inte finns något omklädningsrum. Det är du som är överkåt.
Ja så har det varit i alla tider inget konstigt med det och man behöver inte stå och glo. Är man nyfiken på hur en naken människa ser ut så får dom väl titta i smyg. Såna ombyten har varit på arbetsplatserna jag vart på, killar och tjejer i olika åldrar byter om i samma rum men inte samtidigt i dushen men i bastu, badplatser hemma fester. Att man kan få se fina ben blir bara glad av. Tar jag av mej kläderna tittar folk på alla mina ärr och skador jag har efter en rejäl trafikolycka då petas det på skadorna och man berättar hur olyckan gick till och vad som gjorde skadan för det syns tydligt och då står naket folk runt mej och petar och känner på ärren killar och tjejjer killar tanter och gubbar har inget emot det. Man lär känna nytt folk och bryr sej inte om dom och jag är i stort sett nakna. Vad spelar det för roll alla har ju sett pepor kvekar tantmård förut i livet.
Citera
2021-07-06, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder.

Tycker det var vanliga förr. Förr såg jag ofta kvinnor som snabbt bytte från bikiniöverdel till bh på stranden. Då syntes ju brösten helt under en kort stund. Är man lite äldre kommer man ju också ihåg 80- 90-talets topless. Men det kändes mest vulgärt.

Många kvinnor (och män) tror jag uppskattar om någon de finner attraktiv sneak-a-peek när de befinner sig på stranden. Inte bara då de byter om utan även då de solar och badar i bara badkläder. Inget konstigt med det. Betyder ju dock inte att de vill göra något mer än så.

Jobbigt om man inte alls är attraktiv i någons ögon för då vill väl ingen att man smygtittar på dem?
Citera
2021-07-06, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Och urininfektion.

Undrar hur TS skulle hantera ett nudistbad?

Ja, urininfektion också! TS kanske tycker att less is more så det är själva tanken på vad som är under badlakanet som är lockande Helnaket är inte lika sexigt, det tycker i alla fall jag!
Citera
2021-07-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Det finns kvinnor som är exhibitionister.

I det här fallet tror jag hon gjorde det av bekvämlighets skäl.

Men jag stör mig faktiskt på att en del kvinnor har extremt tighta kläder på gym. Varför?
Det är faktiskt skönare att träna i säckigare kläder.
Är det för att de inte ska åka upp eller tappa brallorna?

En del har fruktansvärt tighta kläder, så de går in i rövspringan till 100% och även om de är vältränade är det lite osmakligt och för mycket "se på mig" av det hela. Ett gym är ett träningsställe inget exponeringsställe eller Instagram.

Jag tror det mer eller mindre ligger i alla tjejers natur att de vill känna sig snygga, sexiga, och åtråvärda. Det du beskriver på gymet handlar om precis samma sak som på stranden. De tänder på att teasa och spela på sin sexualitet för att attrahera killar.
Citera
2021-07-06, 01:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Nej du! Det där köper jag inte. Det går som sagt utmärkt att byta om i omklädningsrummet eller hemma istället, som anständigt folk gör. Jag har varit på en hel del stränder och inget av omklädningsrummen har fått mig att vända om, och då är jag ändå rätt pedant av mig. Rummen duger utmärkt att byta om i. Så sluta kom med bortförklaringar. Kan du inte bara erkänna att (många) tjejer tänder på att visa upp sina kroppar och känna sig snygga och åtrådda av killar. De tänder på känslan och vetskapen om att de står där nakna under handduken och att killar tittar och blir uppkåtade av det.

Du verkar ju inte helt riktig i pallet. Under handduken är man självklart naken, precis som du är under shortsen. Men du kanske är sådär naken under shortsen för att du vet att människor runt omkring dig blir sexuellt upphetsade? Eller vad har du annars för anledning att vara naken under shortsen på en offentlig badplats?

Edit; Ser nu att du skrivit i en annan tråd där en 24-årig kille haft samlag med 11-årig tjej. Där gissade du att det var frivilliga samlag av en brådmogen 11-åring så din kvicka slutledningsförmåga i den tråden gör att man förstår hur du tänker lite i allmänhet.
Senast redigerad av Addhoc 2021-07-06 kl. 01:35.
Citera
2021-07-06, 02:11
Medlem
De skyller ju sig, alltså är de inte nakna.
Citera
2021-07-06, 02:54
Medlem
TS frågar, får svar och kör sedan över svaren. Ok
Citera
2021-07-06, 05:47
Bannlyst
Kan ju inte vara lätt gå omkring och tro folk vill ligga med en bara för dom byter om offentligt på en badstrand. Men det finns gott om sjuka människor därute
Citera
2021-07-06, 06:52
Medlem
Deckard-Cains avatar
Du behöver vård. Låt tjejerna ta av sig badkläderna
Citera
2021-07-06, 06:52
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
De skyller ju sig, alltså är de inte nakna.

Inte i verkligheten. Men i TS hjärna.

Det fanns ju dom som runkade till Ellos katalogen förr i tiden också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in