trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.
trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.
vem är ungen som blive skjuten ?
Du tror att marknaden försvinner med enchros förfall?
trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.
vem är ungen som blive skjuten ?
Antar att du trollar, men om du mot förmodan inte gör det: finns fortfarande massvis med kryptochattar.
Helt ot, men vet ni - så jävla less på dessa mindre värda personer som skjuter på varandra. Om de iallafall kunde träffa ordentligt så vi slapp betala för sjukhusvistelser och annat!! Vem fan egentligen bryr sig om de dödar varandra? Kanske det borde ordnas kurser så de ta mig fan lyckas träffa rätt!!