2021-07-06, 00:14
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Aftonbladet har ändrat till 'livshotande skador' nu.

Troligtvis död då,,, media/polis skriver så innan närstående är underrättade.

Tragiskt hur som helst.
Citera
2021-07-06, 00:16
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Vad fan är det som fortsätter smälla av så det hörs till Solna? Låter skott så högt? Hört minst 3 höga smällar sedan 23.

Kan va fyrverkerier. Någon som firar.
Citera
2021-07-06, 00:16
  #39
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Vad fan är det som fortsätter smälla av så det hörs till Solna? Låter skott så högt? Hört minst 3 höga smällar sedan 23.
Smällt flera gånger i hallonbergen sista halvtimmen, har nog inget med detta o göra, troligen bangers
Citera
2021-07-06, 00:16
  #40
Medlem
trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.

vem är ungen som blive skjuten ?
Citera
2021-07-06, 00:18
  #41
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.

vem är ungen som blive skjuten ?

Du tror att marknaden försvinner med enchros förfall?
Citera
2021-07-06, 00:19
  #42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubversionSwed
Att man fortsätter mörda även fast poliser skjutits tyder ju på noll ansvarskänsla för samhället.

Och tyder på att du är fruktansvärt ointelligent som fotfarande förvånas över att det finns iskalla människor bland oss alla.
Citera
2021-07-06, 00:20
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du tror att marknaden försvinner med enchros förfall?
nja, inte försvinner men minskar, ja. det trodde jag. blir väll fler möten och lämna sig ifrån sina telefoner för o planera ´eller
Citera
2021-07-06, 00:20
  #44
Medlem
EBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
trodde verkligen att nu när enchro inte fanns så skulle det läggas av med skjutningar. dem verkar inte vara väl planerade då man inte har en plattform att chitchatta på.

vem är ungen som blive skjuten ?
Antar att du trollar, men om du mot förmodan inte gör det: finns fortfarande massvis med kryptochattar.
Citera
2021-07-06, 00:21
  #45
Avslutad
Verkar vara Ninow från FLG🤷‍♂️
Citera
2021-07-06, 00:22
  #46
Medlem
Helt ot, men vet ni - så jävla less på dessa mindre värda personer som skjuter på varandra. Om de iallafall kunde träffa ordentligt så vi slapp betala för sjukhusvistelser och annat!! Vem fan egentligen bryr sig om de dödar varandra? Kanske det borde ordnas kurser så de ta mig fan lyckas träffa rätt!!
Citera
2021-07-06, 00:22
  #47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Verkar vara Ninow från FLG🤷‍♂️

Vem är det?
Citera
2021-07-06, 00:22
  #48
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Verkar vara Ninow från FLG🤷‍♂️
Har du ålder och hudfärg på Ninow?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in