Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jaha, tack för input. Hur lång är hon i facet? Mätt från hakspetsen till hårfästet? Rätt långt skulle jag säga. Bianca Ingrosso är mycket snyggare.

Ja, rent objektivt är Peg definitivt under snittsnygg. Random tjej i hennes ålder är genomsnittligt snyggare än Peg.

Men det är framförallt hennes personlighet som är det riktigt stora problemet. Hur hon har behandlat Filip, och folk i sin närhet, är groteskt att se. Och nej Peg, det handlar inte om att TV har klippt det på "fel" sätt. Hur du har skrikit och betett dig mot folk har gått att se, svart på vitt! Behövs ingen fulklippning för att höra hur du har skrikit och betett dig vidrigt mot nära och kära.
Citera
2021-07-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Hon upprepar hela tiden i sin podd "Förlåt men jag älskar att jag är för mycket, jag älskar att jag är kaxig, att jag är sassy, fierce, har mina åsikter, I know how I am, jag vet vad jag tycker och jag vet vad jag känner, jag är queen, cute, bad bitch" osv. .

Sådär psykiskt sjuka intalar sig saker. Det spårar bara mer och mer för Peg. Om hon inte söker ordentlig hjälp för sina diagnoser kommer detta att sluta riktigt illa.
Citera
2021-07-03, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Det blir så när familjen bara uppmuntrar henne men alla andra ser något annat.

Familjen är, vad man brukar kalla, medberoende. De stryker medhårs för att slippa stå ut med nya utbrott från Peg. De tror att de gör Peg en tjänst, när de i själva verket förvärrar Pegs problematik.
Klassiskt beteende när det gäller tex alkoholism och psykiskt sjuka.
Citera
2021-07-03, 00:49
Medlem
Hon är definitivt inte snygg, men det är ju ganska ovidkommande, inget hon rår för själv. Däremot hennes psykiska hälsa kan hon påverka med hjälp av sjukvården. Förmodligen i grund och botten en "girl next door" men pga pappas pengar och medialt uppmärksammad tv produktion har hon en självbild som någon form av stjärna. För att bli "stjärna" krävs mer än pappas pengar och plottriga tatueringar.
Citera
2021-07-03, 00:55
Medlem
2019 berättar Peg i ”Pillowtalk med Peg & Penny” hon och Filip under vårren har hunnit göra slut och bli ihop igen över tio gånger.

Hon säger att det är väldigt svårt att förklara varför de har gjort slut så många gånger, men att "hela världen skulle explodera om ni visste".

– Det är väldigt komplicerat och jag önskar att jag kunde säga hela sanningen, säger Peg.

Hon förklarar att det inte bara handlar om henne och Filip utan att det är många människor inblandade.

– Det är inte bara jag och Filip i vårt förhållande utan det är väldigt många andra som ska tycka saker och hoppa in så det är inte bara jag och Filip, berättar Peg.

Peg berättar även att hon och Filip har gått i terapi.

Peg meddelade att varken hon eller pojkvännen skulle uppdatera sina följare om deras förhållande i fortsättningen. ”Jag tror inte att någon av oss kommer publicera några bilder från vårt förhållande från och med nu... Det gör så ont i mitt hjärta”, skrev hon.
Senast redigerad av Fransitrans 2021-07-03 kl. 01:03.
Citera
2021-07-04, 17:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Är det bara föräldrarna som bor kvar i usa?
Bor döttrarna i Sverige numera?

Citera
2021-07-04, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är det bara föräldrarna som bor kvar i usa?
Bor döttrarna i Sverige numera?

De bor nog kvar i Usa.
Citera
2021-07-05, 10:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
De bor nog kvar i Usa.
Föräldrarna eller döttrarna?
På döttrarnas bilder ser det ut som Sverige.
Citera
2021-07-05, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Föräldrarna eller döttrarna?
På döttrarnas bilder ser det ut som Sverige.

Följer dom inte på instagram, men det är väl troligt att dom besöker släkt och vänner under sommaren….?
Citera
2021-07-05, 14:53
Medlem
Peg bor i Sverige, varit sambo med Filip. Men meddelade under Let´s dance i sin podd att hon tänkte flytta tillbaka till USA, dela boende med sitt ex och leva livet.

Penny bor i Sverige och föräldrarna i USA (men de är ofta i Sverige). De två yngsta syskonen bor också i USA.
Citera
2021-07-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Hon upprepar hela tiden i sin podd "Förlåt men jag älskar att jag är för mycket, jag älskar att jag är kaxig, att jag är sassy, fierce, har mina åsikter, I know how I am, jag vet vad jag tycker och jag vet vad jag känner, jag är queen, cute, bad bitch" osv.

Penny har verkligen blivit en "ja-sägare". Det märks genom podden hur hon anpassar sig och verkligen försöker säga de saker Peg tycker är rätt.

Allt är som raderat vad de själva tidigare sagt om Peg, hur hon styr alla med sitt dåliga humör, drama mm. Peg är bara missförstådd av allt och alla. Media vinklar alltid det hela så att det blir till ett ofördelaktigt sätt för HENNE. Hon kände sig även hånad av TV4, av programledarna.

Hon är ju 25 år gammal. Liknande uttalanden gör ju folk i regel inte om de är över 17. Hon är en lågbegåvad narcissist. Filip kan skatta sig lycklig att han kom undan. Att hon nu sitter och öser skit över honom så är hon en jävla kaninkokerska. Och hon vill inte säga vad utan låter folk sitta och fundera över vilken skit han har varit. Hade han varit det så hade han åkt ut på öronen för länge sen.
Citera
2021-07-05, 17:30
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Hon är ju 25 år gammal. Liknande uttalanden gör ju folk i regel inte om de är över 17. Hon är en lågbegåvad narcissist. Filip kan skatta sig lycklig att han kom undan. Att hon nu sitter och öser skit över honom så är hon en jävla kaninkokerska. Och hon vill inte säga vad utan låter folk sitta och fundera över vilken skit han har varit. Hade han varit det så hade han åkt ut på öronen för länge sen.

Det var förmodligen ett utav hans bästa drag i livet -att komma från henne.

Hon är bra kaxig för att egentligen vara så ful.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in