Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-02, 16:57
Medlem
Både Peg och Penny berättar i sin podd att många tror att det är synd om Filip efter uppbrottet, men de menar att det är det knappast. Peg har vid upprepande tillfällen tidigare konstaterat att det finns en historia bakom uppbrottet som allmänheten inte känner till. Detta poängterar hon på nytt i podden med orden:

– Ni har ingen aning om vad som hände. Ni har fucking ingen aning hur han är egentligen.

– Det är noll synd om Filip, men jaja, säger Penny.

Peg säger att Filip är "The golden boy" och att hon alltid utmålas som den elaka.
Citera
2021-07-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Både Peg och Penny berättar i sin podd att många tror att det är synd om Filip efter uppbrottet, men de menar att det är det knappast. Peg har vid upprepande tillfällen tidigare konstaterat att det finns en historia bakom uppbrottet som allmänheten inte känner till. Detta poängterar hon på nytt i podden med orden:

– Ni har ingen aning om vad som hände. Ni har fucking ingen aning hur han är egentligen.

Peg säger att Filip är "The golden boy" och att hon alltid utmålas som den elaka.

Dåligt försök till att blidka mobben, redan i serien Parneviks såg man ju att hon behandlade Filip som skit, sjukt att han har stått ut så många år med den ragatan, hon är ju en 1-poängare på snygghetsskalan och Filip kan lätt ro hem en 10-poängare!
Citera
2021-07-02, 17:41
Medlem
Retsinas avatar
Peg är en orm!
Citera
2021-07-02, 17:59
Medlem
Citat:

Hon är narcissist 100 %. Och självklart måste de Köra lite damage control nu när Filip dumpat henne. Så otroligt omogen person. Filip är värd så mycket bättre!
Citera
2021-07-02, 18:01
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Är Jesper eller Bosse P. hennes far?
Citera
2021-07-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Är Jesper eller Bosse P. hennes far?

Jesper är hennes pappa, Bosse är hennes farfar
Citera
2021-07-02, 18:15
Medlem
Hon upprepar hela tiden i sin podd "Förlåt men jag älskar att jag är för mycket, jag älskar att jag är kaxig, att jag är sassy, fierce, har mina åsikter, I know how I am, jag vet vad jag tycker och jag vet vad jag känner, jag är queen, cute, bad bitch" osv.

Penny har verkligen blivit en "ja-sägare". Det märks genom podden hur hon anpassar sig och verkligen försöker säga de saker Peg tycker är rätt.

Allt är som raderat vad de själva tidigare sagt om Peg, hur hon styr alla med sitt dåliga humör, drama mm. Peg är bara missförstådd av allt och alla. Media vinklar alltid det hela så att det blir till ett ofördelaktigt sätt för HENNE. Hon kände sig även hånad av TV4, av programledarna.
Senast redigerad av Fransitrans 2021-07-02 kl. 18:17.
Citera
2021-07-02, 18:17
Medlem
Citat:
Hon upprepar hela tiden i sin podd "Förlåt men jag älskar att jag är för mycket, jag älskar att jag är kaxig, att jag är sassy, fierce, har mina åsikter, I know how I am, jag vet vad jag tycker och jag vet vad jag känner, jag är queen, cute, bad bitch" osv.

Penny har verkligen blivit en "ja-sägare". Det märks genom podden hur hon anpassar sig och verkligen försöker säga de saker Peg tycker är rätt.

Allt är som raderat vad de själva tidigare sagt om Peg, hur hon styr alla med sitt dåliga humör, drama mm. Peg är bara missförstådd av allt och alla media är vinklade så att det blir till ett ofördelaktigt sätt för henne. Under Lets Dance hånade ju även TV4 henne.

Det blir så när familjen bara uppmuntrar henne men alla andra ser något annat.
Citera
2021-07-02, 18:18
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Det är klart att det inte är synd om honom! Han slipper ju henne nu! Det VAR synd om honom när de var ihop!
Citera
2021-07-02, 18:31
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=9B3CZbes3wU

https://www.youtube.com/watch?v=Zp69zUoxAjo

Finns ju hur mycket sådant som helst där hon är otrevlig och ändå är det bara vinklat på ett sätt så att vi ska tro det. Ingen annan vinklas på det sättet och det är därför det är så SYND om henne. Nu i podden vill hon att vi alla ska få veta att Filip inte är som alla tror - att HON vet och hennes familj vet och alla i hennes närhet som behöver veta.

Han har antagligen fått känslor för någon under Lets Dance. Tror absolut INTE det är Linn utan snarare Keyyo...som går lite under radarn eftersom alla riktar in sig på Linn. Om det var hans väg ut så var det bra för honom för han var fast i något destruktivt.
Senast redigerad av Fransitrans 2021-07-02 kl. 18:34.
Citera
2021-07-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Peg ryter ifrån pga hatet mot att hon la ut en bild när hon kysser en kille.

Okej lite enkelt förklarat nu:
1. Hon har i flera månader vidhållit att relationen var bra, jada jada jada. Och att människor hatade på henne för att hon inte höll på Filip men att de älskade varandra (Visade sig ju sedan vara en lögn).
2. Hon hittar en ny kille, och väljer att lägga ut en bild på denne (konstigt move, med tanke på att intresset för att ha med Filip i sitt flöde inte precis var stort, därav känns det som ett sätt att försöka visa att man minsann hittar en ny kille runt varje hörn)
3. Hon blir nu hatad och ryter ifrån för att folk tycker hon går för fort fram (Har någon sagt detta, nej utan hon har bara förlorat följare).

Så om ni har börjat följa någon på Instagram och sedan tröttnar på personen, då är det hat ni bedriver när ni slutar följa dem... Nivåerna sjunker för varje dag.

Kunde inte beskrivit det bättre själv.

Peg är en typisk vänster-woke-sjuk tjej.
Citera
2021-07-02, 23:53
Medlem
Citat:

Peg för några veckor sedan: Filip är perfekt och underbarast. Vi är så lyckliga.

Något står inte rätt till i Pegs huvud, den saken är klar. Maken på infantil och omogen människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in