2021-07-05, 13:49
Medlem
Det är ju hemskt när man läser om ex dansband. Feta jävla as som knappt kan gå får fitta slängd efter sig.
Men hur är det med kvinnliga artister?
Har lady gaga och Britney Spears blivit påsatta av hundratals män?
Senast redigerad av maskindiskmdel 2021-07-05 kl. 13:51.
Citera
2021-07-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Det är ju hemskt när man läser om ex dansband. Feta jävla as som knappt kan gå får fitta slängd efter sig.

Det blir nog tvärtom på den fronten då en kvinnas status och inkomst höjs så markant. Dessutom är deras rykte och heder offentlig handling. Fans är bara en bunt dumma hjon i deras ögon.
Citera
2021-07-05, 14:10
Medlem
Vaxads avatar
Nej. Kvinnliga kändisar ligger med manliga kändisar eller någon jävligt framgångsrik.

Kvinnor dejtar i regel uppåt, dvs. inte ett fan som är långt under. Så kända kvinnor har en ytterst liten dejtingpool.
Citera
2021-07-05, 14:28
Medlem
Helle Klein brukar ligga med sina fans...
Citera
2021-07-05, 14:35
Medlem
HermannWirtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nej. Kvinnliga kändisar ligger med manliga kändisar eller någon jävligt framgångsrik.

Kvinnor dejtar i regel uppåt, dvs. inte ett fan som är långt under. Så kända kvinnor har en ytterst liten dejtingpool.
Stämmer inte alltid, kolla på Madonna. Alltid någon dansare som är 40 år yngre hon har det ihop med.
Citera
2021-07-05, 14:51
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermannWirtz
Stämmer inte alltid, kolla på Madonna. Alltid någon dansare som är 40 år yngre hon har det ihop med.

Skrev i regel. Klart det finns undantag.

Men Madonna är väl inte ett särskilt bra exempel? Om du söker vilka hon dejtat så ser du att det framförallt är andra kändisar. Ryktas bland annat att Avicii varit där

Inte förvånande att någon ung hingst slinker igenom ibland dock.
Citera
2021-07-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel

Jag har läst en hel del om Lotta Engbergs bravader - för den som orkar googla finns det massor. Sanna Nielsen har varit tillmötesgående mot många... Finns att googla på här också.

En dansbandssångare (dvs man) jag var bekant med sade en gång över en öl - "Jag slutade räkna vid 700."
Citera
2021-07-05, 14:53
Medlem
HermannWirtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Skrev i regel. Klart det finns undantag.

Men Madonna är väl inte ett särskilt bra exempel? Om du söker vilka hon dejtat så ser du att det framförallt är andra kändisar. Ryktas bland annat att Avicii varit där

Inte förvånande att någon ung hingst slinker igenom ibland dock.
Ja du har väl rätt haha just Madonna är ett specialfall. Hon har varit så aktiv att det mesta kan tillämpas till henne; status, ålder, utseende ja allt möjligt
Citera
2021-07-05, 14:58
Medlem
Under 80-talet sades Bangles vara det band som hade flest manliga groupies.
Citera
2021-07-05, 15:12
Medlem
Det finns ingen vinst i kvantitet för kvinnor, som det gör för män. Detta faktum är rotat i evolutions psykologin, inte i kulturen.

Självklart finns det undantag, men generellt ser det ut så.

När det gäller Madonna så var hon gift med Jean Penn och senare GUy Richie - som båda var djävligt stora vid resp tidpunkter. Sen dateade väl hon a-Rod på toppen av hans karriär.
Citera
2021-07-05, 15:44
Medlem
Knucklehugss avatar
Bandet Rockbitch var kända förutom att uppträda delvis helt nakna, dela ut en gyllene kondom till någon random tjej eller kille i publiken som sedan fick ha sex med bandmedlemmarna. Tror dessa tjejer bodde som en polygamisk familj i Frankrike en tid. Jag kommer bara ihåg att det var ett jäkla liv när dom skulle uppträda i Sverige och censur och pk maffian gjorde allt för att smutskasta dessa tjejer.
Citera
2021-07-05, 15:51
Medlem
Jag skulle nog säga att det förekommer, mest boroende på egen erfarenhet.
Sen i vilken omfattning och vilka artister som gjort vad vågar jag inte ha en uppfattning om.
Hade en något udda relation till en av mina "Musik idoler" under 80 talet. Vi träffades under ett antal konserer och det slutade alltid på samma vis(Blev av med en flickvän efter att ha blivit avslätat på se vid en spelning).
Sen om det var vanligt förekommande från denna dam eller om jag var den ände vet jag inte heller.
Men jag det förekommer säker, men det varierar nog från artist till artist, och jag har en känsla av att det förekommer nog i något mindre omfattning för damerna jämfört med vissa herrar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in