2021-07-04, 03:36
Medlem
Kenneth dra åt helvete du får inget svar på Messenger
2021-07-04, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur mycket ska man skriva i veckan på cw? Har glömt. Eller finns inget minimum? Vet att man ska vara uppe på nåt för att få utbetalning men minsta antal meddelande i veckan? Funderar på att starta där igen. Helt ok med trafik där ju
Precis som jag förutspådde så skulle trafiken komma igång ingen runt midsommar. Inte tresiffriga köer som jag trollade om men jävlar vilket tryck denna helgen, har fan klarat hyran på två kvällar nästan.

Börje är riktigt jävla arg också vilket alltid ger guldkant på vardagen. Åh vad go han är gubben när han anklagar profil för att knulla alla hennes älskare, fick säga till han att tänka på blodtrycket.

Men jävlar vad många noobs som yrar om träffar är väl enda negativa. Puss mellan skinkorna på er läckerbitar som loggar dock.
2021-07-04, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Precis som jag förutspådde så skulle trafiken komma igång ingen runt midsommar. Inte tresiffriga köer som jag trollade om men jävlar vilket tryck denna helgen, har fan klarat hyran på två kvällar nästan.

Börje är riktigt jävla arg också vilket alltid ger guldkant på vardagen. Åh vad go han är gubben när han anklagar profil för att knulla alla hennes älskare, fick säga till han att tänka på blodtrycket.

Men jävlar vad många noobs som yrar om träffar är väl enda negativa. Puss mellan skinkorna på er läckerbitar som loggar dock.

Störd kö, sitter och svarar på meddelanden som kom in för 1h 20min sedan liksom

Har inte hunnit skriva mycket denna vecka, 1250 meddelande kvar tills 1976 innan midnatt haha, schysta förutsättningar för att nå det ändå

Wish me luck
Senast redigerad av Edicor429 2021-07-04 kl. 03:46.
2021-07-04, 03:50
Medlem
Hur i fuck ska man vara unik i varje meddelande när 25 av dom senaste 50 ish meddelandena kommer från samma fucking Kenneth med samma exakta introduktion

Kenneth dra åt helvete
2021-07-04, 04:00
Medlem
se8035s avatar
Citat:

Tack för rapporten inatt men du har fortfarande inte svarat på var du bor?
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Har inte hunnit skriva mycket denna vecka, 1250 meddelande kvar tills 1976 innan midnatt haha, schysta förutsättningar för att nå det ändå

Wish me luck
Det drar du inatt bubbis
Senast redigerad av se8035 2021-07-04 kl. 04:03.
2021-07-04, 04:00
Medlem
Även att folk loggar bilder man själv har skickat

"Bild 1"

bruh
2021-07-04, 04:12
Medlem
Citat:

Wish me luck
Vad yrar du om 1976 ? Är det någon magisk gräns för veckan ? Fattar inget... Har du fått autism av kinavirus spruta eller nått ? Kyssar på klittan
2021-07-04, 04:14
Medlem
Citat:
Vad yrar du om 1976 ? Är det någon magisk gräns för veckan ? Fattar inget... Har du fått autism av kinavirus spruta eller nått ? Kyssar på klittan

Jag får extra kuk bilder av targets om jag når 1976
Senast redigerad av Edicor429 2021-07-04 kl. 04:17.
2021-07-04, 04:33
Medlem
Citat:
Jag får extra kuk bilder av targets om jag når 1976
Ja vem behöver bonus liksom när det finns kukbild-bonus...

På tal om bonus när fan är det bonus igen inte för att förra var så mycket att hänga i julgranen men endå jag börjar fan få ådrebrock i fingrarna eller nått, kan nån rekomendera bra smatter tagentbord den jag har är Logitech helt okej kanske behövs ett mekaniskt med lätta tagenter liksom ? Ops som gör över 10k msgs eller nått borde få tagentbord-bonus tycker jag vore ju gulligt inte sant flickor.
2021-07-04, 04:38
Medlem
Citat:

Om man skriver över ett visst antal mess så ökas ersättningen per meddelande.
2021-07-04, 06:26
Medlem
Citat:
Ja vem behöver bonus liksom när det finns kukbild-bonus...

På tal om bonus när fan är det bonus igen inte för att förra var så mycket att hänga i julgranen men endå jag börjar fan få ådrebrock i fingrarna eller nått, kan nån rekomendera bra smatter tagentbord den jag har är Logitech helt okej kanske behövs ett mekaniskt med lätta tagenter liksom ? Ops som gör över 10k msgs eller nått borde få tagentbord-bonus tycker jag vore ju gulligt inte sant flickor.

Små tangentbord alla dar i veckan, kör 11 tum chrome book främst det är guld. Skriver snabbare o skönare jämfört med ett bra normalstort tangentbord. Ingen har så långa fingrar att det passar bättre med större, anser jag. Sen så lite travel som möjligt så inte mekaniskt, dina fingrar blir sega för du måste hammra hårt samt sträcka på dom.
2021-07-04, 09:16
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Hur i fuck ska man vara unik i varje meddelande när 25 av dom senaste 50 ish meddelandena kommer från samma fucking Kenneth med samma exakta introduktion

Kenneth dra åt helvete

Janne då?
Var i Stockholm bor du den e stor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in