2021-07-04, 06:44
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Jag skrev att det var rimligt att anta att Ebba och Theo kände varandra iomed att dom hänger på samma ställen och att Ebba är bästis med influencern Margaux som nästan är incestuöst nära sin bror Theo, med podcast och videoklipp på tuben där dom sitter och pratar om hur intresserade dom är av varandras kompisar, det klippet jag länkade.

Inte konstigt att Ebba plockar in honom när det ska begås affärer mot ensamstående gamla farbröder med attraktivt objekt inom fastighetsbranchen

Nä det gjorde du inte.

Dom var absolut kompisar, det pratas det om i podden.
2021-07-04, 07:27
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Dom var absolut kompisar, det pratas det om i podden.

Tror du det var en slump att Ebba anlitar sin bästa fyllekompis brorsa att skriva ett kontrakt på en lite egendomlig fastighetsaffär med en gubbe som Ebba uppfattar som egendomlig?

Varför kan du inte stå för vad du skriver i stället för att smutskasta ?
2021-07-04, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Varför kan du inte stå för vad du skriver i stället för att smutskasta ?

Vad har jag inte stått för? Jag skrev att Ebba hade två vänner på sin sida när hon gjorde denna affär, vänninan som vittnade och mäklaren Theo.
Då började du gapa och skrika (som du gör om exakt varenda liten detalj) om att dom absolut inte var kompisar, sen påstod du att Ebba och Margoux inte kände varandra innan affären, sen när det blev belagt började du anmäla inlägg.

Snyt dig.
Senast redigerad av Robokopf 2021-07-04 kl. 09:07.
2021-07-04, 09:20
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Vad har jag inte stått för? Jag skrev att Ebba hade två vänner på sin sida när hon gjorde denna affär, vänninan som vittnade och mäklaren Theo.
Då började du gapa och skrika (som du gör om exakt varenda liten detalj) om att dom absolut inte var kompisar, sen påstod du att Ebba och Margoux inte kände varandra innan affären, sen när det blev belagt började du anmäla inlägg.

Snyt dig.
Jaha då kan du ju försöka pressentera där jag skrev att dom inte kände varann innan affären och inte där jag svarade dig att dom ej kände varann då du skrev 2016.
Och vart jag har gjort det utan att skriva påhittade inlägg.
Sen kan du ju ta upp nivån från dina sandlådefasoner, tack
2021-07-04, 09:28
Medlem
braatthas avatar
Citat:

Snyt dig.

Du skrev att dom absolut var kompisar sen när du kom tillbaka i dag så påstod du inte gjort det utan att det var rimligt att anta att dim var kompisar.
Någon ordning kan man väl ändå begära !
2021-07-04, 09:36
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Du skrev att dom absolut var kompisar sen när du kom tillbaka i dag så påstod du inte gjort det utan att det var rimligt att anta att dim var kompisar.
Någon ordning kan man väl ändå begära !
Du känner inte själv att sättet du fastnar i detaljer på. Gör att det är lätt att få känslan av att du inte riktigt har kött på benen för sakfrågan?

Att Ebba och Teos syster är kompisar är ju ställt bortom all rimlig tvivel. Då det finns youtube-klipp på dessa två där de bekräftar att de firar 2- år som vänner. Även Teo pekas ut som en bekant i det klippet.
2021-07-04, 09:44
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Du känner inte själv att sättet du fastnar i detaljer på. Gör att det är lätt att få känslan av att du inte riktigt har kött på benen för sakfrågan?

Att Ebba och Teos syster är kompisar är ju ställt bortom all rimlig tvivel. Då det finns youtube-klipp på dessa två där de bekräftar att de firar 2- år som vänner. Även Teo pekas ut som en bekant i det klippet.

Ja men nu var du ej med i diskutionen där rob. påstår att hon kände Ma 2016.
Då jag bad om bevis för att EB var nära vänn till theo innan affären
Utöver det diktera ihop helt egenkomponerade inlägg från mig, då får man ta konsekvensen av sitt handlande.
Detta är något alla vuxna förstår och ej behöver få förklarat för sig i tid och otid.
Vad det gäller kött på benen så har jag det i sakfrågan vilket jag pressentrat även för dig.
Senast redigerad av braattha 2021-07-04 kl. 09:50.
2021-07-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ja men nu var du ej med i diskutionen där rob. påstår att hon kände Ma 2016.
Då jag bad om bevis för att EB var nära vänn till theo innan affären
Utöver det diktera ihop helt egenkomponerade inlägg från mig, då får man ta konsekvensen av sitt handlande.
Detta är något alla vuxna förstår och ej behöver få förklarat för sig i tid och otid.
Vad det gäller kött på benen så har jag det i sakfrågan vilket jag pressentrat även för dig.

Va i h snackar du om?
Ebba och Margoux är väldigt nära vänner, det är belagt. Dom har känt varandra sen långt innan affären.

Margoux och Theo har en nästan incestuöst syskonrelation sen åtminstone fem år tillbaka. Detta framgår i deras podcast där sex och dating är en mycket vanlig topic. Sen släpper dom videos på youtube där dom pratar om hur mycket dom är intresserade av respektives kompisar.

Ovanpå det gör Theo denna lite udda tjänst åt Ebba.

Detta tycker jag gör att det är rimligt att anta att Ebba och Theo har en vänskaplig, om inte fullt ut en kompisrelation.

Vill du ifrågasätta detta får du presentera nånting som pekar mot att så är fallet.
2021-07-04, 10:27
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Va i h snackar du om?
Ebba och Margoux är väldigt nära vänner, det är belagt. Dom har känt varandra sen långt innan affären.

Margoux och Theo har en nästan incestuöst syskonrelation sen åtminstone fem år tillbaka. Detta framgår i deras podcast där sex och dating är en mycket vanlig topic. Sen släpper dom videos på youtube där dom pratar om hur mycket dom är intresserade av respektives kompisar.

Ovanpå det gör Theo denna lite udda tjänst åt Ebba.

Detta tycker jag gör att det är rimligt att anta att Ebba och Theo har en vänskaplig, om inte fullt ut en kompisrelation.

Vill du ifrågasätta detta får du presentera nånting som pekar mot att så är fallet.

Varför kan du inte bevisa det du påstått istället, vore väl mycket lättare?
Att peka på en pod från 2016 när systern och Ebba träffades först 2018.
Hur tänkte du där……….
Senast redigerad av nova68 2021-07-04 kl. 10:31.
2021-07-04, 10:34
Medlem
Citat:
Ebba och mäklaren är och var nära bekanta. Dom festar i samma kretsar och hon är bästis med han syster, som han dessutom har en podcast ihop med där dom pratar om sina stureplansfester.

Det va där fylletaxin med ebbas säpovakter kom upp.

Citat:
Han är var varken hennes kompis eller med, då kontraktet skrevs.
Konstigt att du missat det.
Detta har även Esb sagt live i Expressen.
Att han skrev på ett papper från firman ,ja konstigt annars.. tänk om han skrivit på en servett eller tycker du det hade varit ok ?

Du påstår ju med rätt stor säkerhet att dom inte är kompisar.
Låter orimlig med tanke på vad som lagts fram.

Kan du bevisa att dom inte är kompisar, du som låter så säker?
2021-07-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt

Bra grävt!
2021-07-04, 10:37
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Snyt dig.

Det finns ingen vännina som har vittnat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in