2021-06-14, 22:05
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Sommar med Svegot #3:

https://www.radiosvegot.se/show/kvall-med-svegot/142-jonna-simas-skrackupplevelse-sommar-med-svegot-3/

Vi börjar om nu. Djävulen tog sig som in i kroppen på varenda nationalist där ett tag, men allting har blivit bra igen. Dan Eriksson är friskare i huvudet än någonsin. Han är bäst nuförtiden. Enligt min mamma så är det enormt skadligt för mig att hela tiden gå omkring och förvänta mig att hitta människor som var som min farfar. Han var helt enkelt unik och jag saknar honom varenda dag.

Sommarens bästa låt är det flashbackaren Smerch som har tipsat om i dunkla delar av Flashback Forum. I framtidens Europa ska allting vara exakt lika underbart som den här låten med Vasas flora och fauna är:

https://www.youtube.com/watch?v=OwtC10RMXvQ

Radio Svegot är bäst!

Bada i den lilla gulliga Kårstasjön tillsammans med mitt ex på sommaren innan ni gjorde mig sjuk med ert Dumrid & Bögrad-samarbete...

Hur många gånger har det börjats om nu? Det växlar snabbt från hat till kärlek, från ytterlighet till ytterlighet.

Men vi måste enas och se klart på saker och ting.
Jag citerar en av Sveriges främsta visionärer:

https://twitter.com/ingridcarlqvist/status/950434187189866498
Citera
2021-06-15, 07:27
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude

Inga likes från varken Dan eller Magnus på den tweeten. Man börjar ana den krystade stämningen i DFS Svegot styrelse våren 2018.
Citera
2021-06-16, 10:54
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Hur många gånger har det börjats om nu? Det växlar snabbt från hat till kärlek, från ytterlighet till ytterlighet.

Men vi måste enas och se klart på saker och ting.

Jag blev helt galet arg när Dan Eriksson satt och ljög om att det var först efter bjudresan till Israel som Ingrid Sionistqvist blev värdelös. Annars är mina inlägg om Radio Svegot och Det fria Sverige alltid positiva och kärleksfulla.

Ett fint sommarprat av Hampus i det senaste Sommar med Svegot. Innehållet har man kanske hört lite grann förut, men det var väldigt proffsigt och bra framfört.
Citera
2021-06-16, 18:21
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Ja, Ingrids bidrag till det Svenska vaknandet är stort och ovärderligt. Det faktum att hon är utbildad journalist har bidragit.

Att hon inte blev kvar hos DFS bevisar bara med vilken stor tveksamhet man ska betrakta dessa.

Tror tyvärr DFS ligger som en våt filt över Sveriges fria rörelser.

Våt filt, komihåg var ni hörde det först.
Citera
2021-06-16, 19:00
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Jag blev helt galet arg när Dan Eriksson satt och ljög om att det var först efter bjudresan till Israel som Ingrid Sionistqvist blev värdelös. Annars är mina inlägg om Radio Svegot och Det fria Sverige alltid positiva och kärleksfulla.

Ett fint sommarprat av Hampus i det senaste Sommar med Svegot. Innehållet har man kanske hört lite grann förut, men det var väldigt proffsigt och bra framfört.

Gick det inte ganska lång tid mellan hennes avhopp och bjudresan? Han tyckte alltså, åtminstone officiellt, att hon fortfarande var en bra röst tills det att hon blev kristen sionist.
Citera
2021-06-16, 19:34
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Gick det inte ganska lång tid mellan hennes avhopp och bjudresan? Han tyckte alltså, åtminstone officiellt, att hon fortfarande var en bra röst tills det att hon blev kristen sionist.
Ingrid Sionistqvist lämnade Svegot och Det fria Sverige över ett år innan bjudresan till Israel.

Jag har ingen lust att diskutera det här något mer, men Dan Eriksson har såklart hela tiden tyckt att Ingrid är helt dum i huvudet. Vi ska försöka att glömma de där tragiska åren nu och istället se framåt.
Citera
2021-06-18, 20:16
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ingrid Sionistqvist lämnade Svegot och Det fria Sverige över ett år innan bjudresan till Israel.

Jag har ingen lust att diskutera det här något mer, men Dan Eriksson har såklart hela tiden tyckt att Ingrid är helt dum i huvudet. Vi ska försöka att glömma de där tragiska åren nu och istället se framåt.

Frågan är om Dan ändå trodde att de skulle kunna omvändas. Celander gjorde väl tvärtemot Ingrid inga försök att vidga sina horisonter och höll kanske Ingrid tillbaka. Repatrieringsförespråkaren Dan fick titta bort när tanterna körde på åt rakt motsatta hållet med sitt integrationstugg i hopp om att de skulle kunna tuktas, men till slut gick det inte längre att förneka.
Citera
2021-06-21, 17:12
Medlem
Offerviljas avatar
Jag har precis lyssnat på intervjun med bokaktuelle Tommy Ulmnäs. Den var intressant och han sade en del kloka saker, men det är en grej som jag tycker är lite konstig. Han berättar att han inleder sin bok med "Jag hade rätt!" och att han redan på 1960-talet såg vart Sverige var på väg. Varför var han då ordförande för moderaterna i Leksands kommun så sent som i början av 2000-talet?

I det senaste avsnittet av Passningen sitter Henrik och Calle och dricker ayran, vilket får Dan Eriksson att på Twitter hota dem med uteslutning. Turkiet är ett ganska imponerande mat- och dryckesland. Äta grillad krabba och titta på havssköldpaddor... Nej, hjälp mig, ta bort det sjuka Turkietmyset ur kroppen på mig genast!
Citera
2021-06-21, 21:03
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Jag har precis lyssnat på intervjun med bokaktuelle Tommy Ulmnäs. Den var intressant och han sade en del kloka saker, men det är en grej som jag tycker är lite konstig. Han berättar att han inleder sin bok med "Jag hade rätt!" och att han redan på 1960-talet såg vart Sverige var på väg. Varför var han då ordförande för moderaterna i Leksands kommun så sent som i början av 2000-talet?

I det senaste avsnittet av Passningen sitter Henrik och Calle och dricker ayran, vilket får Dan Eriksson att på Twitter hota dem med uteslutning. Turkiet är ett ganska imponerande mat- och dryckesland. Äta grillad krabba och titta på havssköldpaddor... Nej, hjälp mig, ta bort det sjuka Turkietmyset ur kroppen på mig genast!

Jag vet inte vem han är eller vad det var han "såg", men det finns förmodligen en enkel förklaring.
Kan hans kritik möjligtvis gälla ytliga symtom som han nu när det är hyfsat ofarligt vill skryta med att han förutsåg?

Minns Josefssons dolda kamera med politiker som klagar på invandrare vilka de själva är med och tar hit, eller uttalanden på sociala medier där politiker beskriver invandrare som cancersvulster och ohyra, människor som de själva är medskyldiga till att sprida ut i samhället.

Det går alldeles utmärkt i det här demokratiska systemet att agera på det här motsägelsefulla sättet, Ulmnäs kanske inte är något undantag.
Citera
2021-06-22, 16:35
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Jag vet inte vem han är eller vad det var han "såg", men det finns förmodligen en enkel förklaring.
Kan hans kritik möjligtvis gälla ytliga symtom som han nu när det är hyfsat ofarligt vill skryta med att han förutsåg?

Minns Josefssons dolda kamera med politiker som klagar på invandrare vilka de själva är med och tar hit, eller uttalanden på sociala medier där politiker beskriver invandrare som cancersvulster och ohyra, människor som de själva är medskyldiga till att sprida ut i samhället.

Det går alldeles utmärkt i det här demokratiska systemet att agera på det här motsägelsefulla sättet, Ulmnäs kanske inte är något undantag.
Ja, lite den känslan fick jag när jag lyssnade på honom. Det är ganska vanligt att människor som är födda där någonstans mellan 1938 och 1964 är på det där viset.

Är det någon här som har läst hans böcker?
Citera
2021-06-24, 00:16
Medlem
Offerviljas avatar
Magnus Söderman skriver på Twitter att han har blivit medlem i Svenska kyrkan igen och att han i kyrkovalet tänker rösta på Alternativ för Sverige. Själv tvekar jag fram och tillbaka på om jag ska rösta på dem eller inte. Det skulle vara kul om Kväll med Svegot-gänget i något program kunde diskutera kyrkovalet. En intervju med Gustav Kasselstrand hade också varit intressant att lyssna på.
Citera
2021-06-29, 01:50
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Det vill du nog inte veta...

Drar det igen i den här nya tråden för nya. Det är rätt långt men försöker kondensera det:

Conrad förespråkar ett sunt leverne där man skall träna, inte runka eller kolla på porr och vara en sund människa helt enkelt med Marcus "The Golden one" Folin.

Degenererat beteende är det värsta som finns, pedofiler skall skjutas bla bla bla.

Samtidigt samarbetar och umgås Conrad med "Hanna" Warg, en transexuell.....en kille som har opererat bröst på sig själv men har kvar ballen. Denna var aktiv i podden Frihetsfaxen.

De gästar varandras poddar och spelar t.o.m in en ny podd "Spelnationen" tillsammans.
Man accpeterar "Hanna" som tjej och kallar honom för "hon", trots att man kämpar med näbbar och klor mot könsbytarindustrin och genus.

Hanna är ju helt normal och det är inget märkligt att ha bröst och penis samtidgt inte.

Sedan visar det sig...att den här "Hanna" är det mest perversa som gått på denna jord.
Bilder och länkar kommer fram i I&C-tråden på flashback.

Han har spelat in bajsporr, alltså porr där han inte bara smetar in sig i, utan även ÄTER bajs...iföd latex och någon jävla gasmask.

Hanna ligger på en säng med napp i munnen som en liten flicka med en fet dildo i analen.
Han har sålt filmer DVD efter önskemål på nätet.

Inte nog med det, "Hanna" har öppet arbetat FÖR pedofili för RFSLs räkning. Äcklet har drivit en sida som hette pedofil.se.
"Hanna" vill legalisera barnporr på internet och överallt.

Detta kom fram, och folk blev fly förbanand och ställde Conrad mot väggen i tråden.
Hur fan kan du sitta och förespråka ett sunt leverne med Folin samtidigt som du umgås med denna människa?

Conrad försvar Hanna med näbbar och klor direkt, och vänder sig mot oss som följt, stött och donerat till honom och Ingrid. Vi är idioter, korkade lågpannor som inte förstår.

Sedan försvinner han ur tråden på Flashback helt.
Han svara inte på frågor, utan säger bara att vi som länkar till dessa bilder och frågar vad fan han umgås med för typer "är bajsätare själva" för att vi länkar till bilderna på hans kära vän.

Sedan blir det helt tyst.
Folk undrar vad som hänt.

Nästa helg är FreedomFest i Stockholm.

På "Hannas" instagram visar det sig att Conrad har åkt upp till Stockholm och umgåts med äcklet och dennes könsneutrala flickvänn hela helgen på Freedomfest. Han syns på bilder med bajsätaren.

Detta är alltså EFTER att allt detta har uppdagats om legalisering av barnporr, bajsäteri och RFSL.

Folk blir förbannade, Conrad försvinner ur tråden som han själv skapat (så gott som för all framtid).

Kritiken bemöter han i podden så här:
"Ja det här med Hanna-gate är ju så löjligt. Jag kommer att ta det efter avsnittet, efter nationalsången så ni som inte bryr er slipper lyssna".

Allt för att dölja denna historia. Han säger tack för idag, spelar nationalsången och många tror det är slut.
Sedan gömt efter sången kommer det.

En kort monolog där han kallar folk som kritiserar för mindre vetande, att Hanna är en fantastisk människa yada yada.
Allt är bara smutskastning.

Thats it, sedan teg man bara ihjäl skiten.
Man forsätter att kritisera könsbyteri, RFSL, genus, porr etc som om ingetning har hänt.

Det fick upp mina och många andras ögon och visade vilken sorts person inte bara Conrad utan även Ingrid är. Falska, ohederliga människor och enorma hycklare.

Vill ni se bilderna finns de cachade om man söker Hanna Warg scat. Det är förjävla äckligt men jag råder folk att göra det för att se vidden av "bajs-Hanna".

Denna person åkte Conrad och umgicks med efter att detta kommit fram och han var fullt medveten om det hela, plus dennes kärlek för barnporr.

https://www.google.com/search?q=hannah+warg+scat&biw=1196&bih=1236&tbm=is ch&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiQgJnx79PaAhVEWqwKH T8ZCfQQ_AUICygC

Kan tilläggas att Kristian (co-hosten i frihetsfaxen) var så äcklad att han la ner hela podden och gick under jorden när detta kom fram och folk blev förbannade. Han visste inte om detta och tog ställning direkt.
Men Conrad försvarade Hanna och har aldrig på något sätt "tagit avstånd" från dennes vidriga beteende, tvärtom.

Där har ni eran "Hell Seger" gormande, stolta svenska man Frändelöv och hans principer. Grattis DFS-SveGot.

Conrad borde jagas till världens ände, vilket vidrigt litet äckel.

Kanske visste Follin om det hela men struntade liksom resten av gänget i det.

Det är otroligt sjukt. Personer som är välkomna i den "nationella rörelsen" bara för att de har lyckats samla på sig en del lyssnare. När Dan och Magnus rasar mot Pride och allt relaterat till det så har de samtidigt de här asen i sin närhet. Nationell radio som ska sända sunda budskap när pengar och kompismentalitet egentligen går före allt, till den grad att vilka störda typer som helst får vara med.
Senast redigerad av Nyreggadjude 2021-06-29 kl. 01:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in