2021-07-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det tror jag det är. My har nog utnyttjat Anna för mycket. När hon sen hade Felicia att hjälp sig mitt i Annas förberedelser inför studenten och Anna ingen hjälp fick så fick nog Anna nog. Jag förstår Anna i detta fallet om hon är lite sur. Mys pappa är också borta. Hårfrisören Tilda som var hennes bästa vän ett tag också borta. Ingen orkar med My.

Förstår fortfarande inte förstått vad Anna slet med så inför studenten, till och med så mycket att hon svimmade enligt egen utsago.

• Maten var beställd och enligt Anna så fint upplagt att den bara var att ställa fram.

• Partykungen var där och fixade dekorationerna på altanen.

Anna har alltså dukat, handlat dryck, köpt student present och städat vilket hon ändå gör varje vecka
Citera
2021-07-01, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Förstår fortfarande inte förstått vad Anna slet med så inför studenten, till och med så mycket att hon svimmade enligt egen utsago.

• Maten var beställd och enligt Anna så fint upplagt att den bara var att ställa fram.

• Partykungen var där och fixade dekorationerna på altanen.

Anna har alltså dukat, handlat dryck, köpt student present och städat vilket hon ändå gör varje vecka
Hon var tvungen att beställa maten eftersom hon inte orkade laga allt själv. Felicia var just då hos My som rivit ut hela sitt förråd i trädgården och hjälpte My. Anna skrev eller sa att utan hjälp var hon tvungen att beställa maten för att orka. Såklart så skulle väl både Felicia och även My kunnat hjälpa Anna. Där syns väl Mys egoism igen. Hon var och rev i sitt förråd istället för att hjälpa Anna som verkligen hjälp My mycket. My har aldrig räckt en hjälpande hand till någon.
Citera
2021-07-01, 21:48
Medlem
Komisk story nu där hon säger att det är viktigt att vara öppen med psykisk ohälsa och att det hjälper andra om man är det. Men My du är ju inte speciellt öppen med din psykiska ohälsa.

Sen så undrar jag, VILKA ÄR ALLA DESSA SOM HELA TIDEN FRÅGAR HENNE OM ONLINE COACHING?!

Om det nu är sådant tryck på att ha henne som coach så borde hon ju inte ha plats för fler som hon säger att hon har.
Citera
2021-07-02, 15:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon äter visst inte litium, något svar på IG
Hon visade bild på sina mediciner och där var det lätt att känna igen Lithionit. Hon trodde säkert att några anonyma tabletter är det inte nån som vet nåt om. Nu när det skrivits om det förnekar hon.
Citera
2021-07-03, 20:53
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Rätt intressant att se i det senaste inlägget hur My använder härskarteknik i sin kontakt med en följare som gillar henne.
Personen skriver att hon(my) är stark som vågar vara så öppen med hur hon mår osv osv, men att hon inte tror på hennes rehab med tanke på att hon är ill over the place, filmar, uppdatera kunder, vad händer hemma osv.

Genast kommer snacket om att hon har gjort detta i 10 år men att det kan vara svårt för vanligt folk att förstå osv

https://postimg.cc/gallery/CbVc8DW

Så här såg det ut.
Dramaqueen a la Book.
Dom uttrycker sig rätt lika och gillar att skriva random ord med STORA BOKSTÄVER 😁
Citera
2021-07-03, 21:43
Medlem
Fy fan vad vidrigt svar från My från någon som bara bryr sig om henne.

Offerkofta delux. Låter som att honhar kämpat mot all värdens cancer på engång när hon beskriver hur hon kämpade föe sitt liv. Patetisk människa!
Citera
2021-07-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Fy fan vad vidrigt svar från My från någon som bara bryr sig om henne.

Offerkofta delux. Låter som att honhar kämpat mot all värdens cancer på engång när hon beskriver hur hon kämpade föe sitt liv. Patetisk människa!

Inte ett svar från en balanserad sund influenser direkt!! Kan tänka mig 10 andra sätt följaren hade kunnat uttrycka samma sak på ett betydligt otrevligare sätt!! Men som det va skrivet nu läste jag främst omsorg!! Helt sjukt hur My förvrider allt!!
Citera
2021-07-03, 22:55
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/CbVc8DW

Så här såg det ut.
Dramaqueen a la Book.
Dom uttrycker sig rätt lika och gillar att skriva random ord med STORA BOKSTÄVER 😁
Dom kan inte ha kvar henne som krönikör. Man skriver inte såna svar 😖
Citera
2021-07-03, 23:21
Medlem
Citat:

Egentligen orkar jag inte lägga tid på eller engagera mig i andras liv, att följa vissa uppenbart störda människor på sociala medier är snarare mitt guilty pleasure…
Men tänker skicka bilderna på fråga vs svar till Må bra o ifrågasätta om det här är en människa som dom vill ha förknippat med sitt företag. Även påtala den sjuka bild av träning o hälsa som My marknadsför på deras plattform!
Citera
2021-07-04, 00:17
Medlem
Citat:
Sonen måste få ett riktigt hem. Hon, MM, är verkligen sjuk.
Citera
2021-07-04, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Egentligen orkar jag inte lägga tid på eller engagera mig i andras liv, att följa vissa uppenbart störda människor på sociala medier är snarare mitt guilty pleasure…
Men tänker skicka bilderna på fråga vs svar till Må bra o ifrågasätta om det här är en människa som dom vill ha förknippat med sitt företag. Även påtala den sjuka bild av träning o hälsa som My marknadsför på deras plattform!
Bra!
Citera
2021-07-04, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Låter bra.
I.Tervjun nör de annonsrade att hon var ny bloggare ocj vad som var viktigt för henne skiljer sig rött rejölt från den bild hon ger.

Stressa ner, hållbart träning, sund livsstil, är emot alla former av quickfix frossa i kosttillskott osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in