2021-06-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Gick ju åt helvete med blommorna för att hon inte kunde driva en verksamhet samt saknar allt vad ekonomiskt sinne är.

Ja PT och hälsocoach är ju trendigt och utbildningarna är rätt korta samt att det finns många otränade medelsvenssons som inte fattar vad de ska kräva eller förvänta sig av en tränare.

Samt att influensers is hett och man får ”gratiskläder” men tänker inte på att man säljer ut hela sitt liv o familj.
Att sälja ut sig är ju MMs grej, narcissist som hon är.

Jag gillar att träna, har aldrig haft Pt eller hälsocoach, och är mycket förvånad att denna kvinna kan bedriva sin verksamhet. Det ser/är så oseriöst!
Vanlig mat, vatten och mjölk, frukt och grönsaker äter jag. Jag duschar efter varje pass. Inga lösnaglar och gud förbjude, inga Nocco eller dylikt..
Citera
2021-06-28, 17:11
Medlem
Klienten har -0,2 och my säger FANTAsTiSKT!

Det räcker att jag går på toa för -0,2 🤣🙈

Tycker hon är så oseriös eftersom Hon inte lever och lär som folk har det i sin vardag.

De flesta har ju ändå ett jobb att åka till, barn/familj att äta med, Max1-2 h träningstid ca 3 ggr i veckan kanske.

Men hon är helt klart manisk just nu. Undra hur det blir att landa i verkligheten igen plus en flytt.
Citera
2021-06-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Klienten har -0,2 och my säger FANTAsTiSKT!

Det räcker att jag går på toa för -0,2 🤣🙈

Tycker hon är så oseriös eftersom Hon inte lever och lär som folk har det i sin vardag.

De flesta har ju ändå ett jobb att åka till, barn/familj att äta med, Max1-2 h träningstid ca 3 ggr i veckan kanske.

Men hon är helt klart manisk just nu. Undra hur det blir att landa i verkligheten igen plus en flytt.
Manisk de luxe. Undrar om fästmannen är kvar när MM återvänder..
Citera
2021-06-29, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Jag hoppas Ludwig kommer bort från henne snart
Stackars pojke 😪
Citera
2021-06-29, 08:25
Avslutad
Citat:
Är MM lika manisk då flytten drar igång så orkar han nog inte mer. För då kommer hon att köpa halva Ikea som han och andra ska skruva ihop. Plus allt annat hon kommer dra igång som andra får slutföra. Ett under att han orkat så här långt. Tror det är Ludvig och Svea som håller honom kvar.
Citera
2021-06-29, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Är MM lika manisk då flytten drar igång så orkar han nog inte mer. För då kommer hon att köpa halva Ikea som han och andra ska skruva ihop. Plus allt annat hon kommer dra igång som andra får slutföra. Ett under att han orkat så här långt. Tror det är Ludvig och Svea som håller honom kvar.

Är hon deprimerad så slår det ju åt andra hållet.
Hela familjen book flyttar in och gör det till sitt hem. Jonas får åka till blomsterlandet etc och köpa saker som han får plantera och fixa.

Fattar inte hur något kan se en framtid med My.

Hade hon inte haft Ludde hade hon ju flyttat till mikes gym. Oklart vilka pengar hon skulle leva på för han lär ju inte behöva ta in henne som delägare.
Citera
2021-06-29, 11:10
Medlem
Jag tror inte att My behöver bli förvånad om Jonas har en ny flickvän när hon kommer hem. Som heter Felicia. Sanna mina ord ☺️
Citera
2021-06-29, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag tror inte att My behöver bli förvånad om Jonas har en ny flickvän när hon kommer hem. Som heter Felicia. Sanna mina ord ☺️
Tror ni My kommer kunna låta bli att få lite nattligt besök nere i spanska hettan.
Citera
2021-06-29, 14:06
Medlem
Frågan är om någon verkligen vill ha henne som nattligt sällskap 😅 alla måste ju undra vad hon gör där.. ser ut som svulle gris och filmar sig själv dygnet runt! De måste skratta åt henne! Hon vidhåller att hon är på rehab - snarare biggest looser med den hetsträningen.. Inte konstigt att hon är svullen så som hon stressar kroppen.. Hoppas hon aldrig kommer hem. För väl hemma ska hon väl återigen ta tid från sjukvården trots att hon själv är boven till all problematik! Vården bör gå till mer behövande..
Citera
2021-06-29, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Tror ni My kommer kunna låta bli att få lite nattligt besök nere i spanska hettan.
Hela hon är så ofräsch. Borstar hon tänderna överhuvudtaget, ser alltid ut som matrester mellan tänderna. Duschar hon?

Nej, vem skulle nappa, knappast någon på gymmet. Men hon vill säkert..
Citera
2021-06-30, 02:01
Medlem
Citat:
Hela hon är så ofräsch. Borstar hon tänderna överhuvudtaget, ser alltid ut som matrester mellan tänderna. Duschar hon?

Nej, vem skulle nappa, knappast någon på gymmet. Men hon vill säkert..
Ja henne skulle jag inte kunna röra
Hoppas sonen får det bättre bara
Hon e fruktansvärd sen många, tillbaka
Ingen förändring alls🙄🙄
Citera
2021-06-30, 08:24
Medlem
Rätt intressant att se i det senaste inlägget hur My använder härskarteknik i sin kontakt med en följare som gillar henne.
Personen skriver att hon(my) är stark som vågar vara så öppen med hur hon mår osv osv, men att hon inte tror på hennes rehab med tanke på att hon är ill over the place, filmar, uppdatera kunder, vad händer hemma osv.

Genast kommer snacket om att hon har gjort detta i 10 år men att det kan vara svårt för vanligt folk att förstå osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in