Har alltid gillat Björn Ranelid, han är givetvis extremt självgod, egotrippad, men samtidigt en stor personlighet med humor.
Intellektuell, vårdare av svenska språket, framgångsrik författare, svensk mästare i äppelmust, spelat i MFF
Det är väldigt bra att Ranelid ryter till. Av gamla, dårar och barn får man höra sanningen.
Landsförrädare är riktigt jävla kraftfullt och han är inte anonym, som vi här på flashback. Och han kommer bli ännu mer förbannad när han upptäcker att han inte är rumsren längre, när censurmedia fryser ut honom, d.v.s. vägrar ta in hans alster.
Ulf Kristersson har svängt och erkänt att han var naiv, vad gäller invandringspolitiken. KD likaså.
Herregud SD kan inte få över 50%, det krävs att folk ändrar ståndpunkt.
Fär några år sedan lyssnade jag på en podd "Nemo Möter En Vän", där programledaren nämnde ett antal namn bl.a Jimmie Åkesson och gästen skulle associera med endast ett ord. Ex.v svarade Olof Lundh Rasist, Filip Hammar tragisk, Jonas Gardell läskig, Claes Malmberg förfärlig, Erik Berg (Johansson) idiot, Torkel Petersson nazist, Tommy Körberg idiot, Sven Wollter slem.
Undantagen var Adam Alsing som svarade ambitiös, Krister Henriksson bättre än man tror, Björn Skifs
framgångsrik, Sven "vänster" Melander skicklig, Glenn Hysen (givetvis) gör go.
Vi behöver fler kända personer som vågar sticka ut och utmana rådande konsensus.
Om bara fler vågade hänga på Ranelid skulle vi snart kunna få ett mer nyanserat debattklimat, likt broderlandet Danmark. Och alla är givetvis välkomna att ändra uppfattning. Att göra Sverige till ett bättre land igen.
Själv tillhör jag inte kappvändarna. Invandringsproblematiken var jag kritisk till redan på 80-talet. Röstade på Skånepartiet, Ny Demokrati och SD.
p.s. Har BLM Zara Larsson (all cops are bastards) twittrat än angående polismordet i Göteborg d.s.
https://www.expressen.se/noje/zara-l...r-protesterna/
Där har vi däremot en riktig idiot.