Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Och du själv?
Du har inte bidragit med nånting annat än att höja en mördare till skyarna.
Dra nåt gammalt över dig och skäms.
Sanningen om L kommer att komma fram.
So Im just gonna sit here and wait for it.
Det finns flera ögonvittnen till när L fördes ut hur huset. Och det fanns inget gevär
Så det är nog du LillLasse som är stor i orden och liten på jorden som kommer få inse att din lilla perfekta L är ett monster
Jag har berättat sanning om L, att hon pluggar m.m. Hon bodde i en lägenhet och betalde hyran som normalt folk, hon betalade 12000 kr i månaden för denna, och det var pengar hon hade via studielån. Och kom nu inte och säg att det var knarkpengar och sex pengar och fan och hans moster, för det var CSN och inget annat.
Det går att söka upp om du verkligen vill detta, men du vill inte veta sanningen helt enkelt. Det finns mycket man kan hitta om man bara vet vart man ska söka.
Jag hoppas sanningen kommer fram så att vi alla får veta vad som hänt denna fruktansvärda kväll.
Och som sagt, vi vet ingenting om vad det var för vapen. För du tror väl inte att polisen går ut och skyltar med ett mordvapen framför ögonen på nyfikna grannar m.m. All bevisning stoppas ju ner i väskor eller liknande av de poliser som kommer ut för teknisk undersökning. Skärp dig nu, tänk efter lite innan du skriver.
Vem som är "ditt moster" får vi kanske se, kanske det är din favoritperson som du hela tiden kallar monster, eller är det båda. Vi får se.
Den L jag känner sedan flera, flera år tillbaka skulle aldrig göra något sånt här, för hon är/var en väldigt god människa. Hon skulle aldrig skada någon annan än sig själv möjligtvis. Men nu är det ju så att något mycket tragiskt har hänt, något fruktansvärt, så något måste ha hänt den senaste tiden. Vad vet jag inte, men självklart vill man veta och försöka förstå. Och fortfarande, jag försvarar inte/aldrig en mördare, har aldrig gjort det, och kommer aldrig att göra det heller.