2021-07-03, 15:19
Medlem
Då får det vara hörsägen då.

Det kommer som en klok person ovan skrev - vara 2 bilder av både L och E.

Vi får väl se om det kommer nån info i FUP som förklarar mer
2021-07-03, 15:38
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Då får det vara hörsägen då.

Det kommer som en klok person ovan skrev - vara 2 bilder av både L och E.

Vi får väl se om det kommer nån info i FUP som förklarar mer

Men det är okej att spy galla och tycka att det är fakta på enbart hörsägen?
Att svärta ner någons namn utan kött på benen? För du har ju spytt ur dig att det ÄR så, alltså fakta, när det sen kommer fram att det bara är ”rätt säkra källor”. Du borde skämmas!
2021-07-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Klart att jag vet skitsnack när jag hör det, och det finns mycket här i tråden kan jag lova. Jag har svarat på olika frågor, som exempelvis att hon studerade, att hon fick studielån, att hon var en bra mamma m.m. Men allt jag har sagt är ju lögn enligt er.
Men har du spenderat tid med L, har du spenderat tid med hennes barn, har du varit i hennes hem? Jag har liksom detta under många år och kan med säkerhet säga de saker jag vet om henne och hennes familj.
Och återigen, jag försvarar inte den handling som har skett, jag vill också försöka förstå vad som hände den kvällen.
Och jag kan lugnt säga att jag inte är någon manipulerad person. Kan säga att då hade jag inte kunnat ha det yrke jag har. :-)
Sorry. Du vet inte allt....
2021-07-03, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetBaraBlir
Men det är okej att spy galla och tycka att det är fakta på enbart hörsägen?
Att svärta ner någons namn utan kött på benen? För du har ju spytt ur dig att det ÄR så, alltså fakta, när det sen kommer fram att det bara är ”rätt säkra källor”. Du borde skämmas!

Vad snackar du om?
Hon L har väl lyckats "svärtat ner sitt namn" ganska bra själv... Hon har antagligen gjort det värsta man kan göra.. Haft ihjäl en annan människa!!!!
2021-07-03, 16:24
Medlem
Ja, jag säger det för jag orkar inte med ert tjafs och attackerande.

Herregud alltså

Ni får tro precis vad ni vill. Jag VET
Och det så mycket mer än jag nånsin kommer att skriva här.

Så lycka till med ert attackerande och huggande

Och ursäkta, men svärta ner nån eller vad ni nu skrev. Haha
Det är en mördare vi pratar om.
Redan svärtat ner sig rejält.
Så om jag delger den fakta jag vet - så får ni tro precis vad ni vill.
Men den här sandlådan det blivit för att försvara en vidrig mördare
Vad fan alltså

Finns många som VET. Men tror dem har annat att göra än att skriva här.
En person har blivit mördad och kommer aldrig mer andas. Pga L.
Spelar eg ingen roll varför hon gjorde det.

Vidrig handling och vidrig person.

Och nej, tror inte på att hon studerar på SLU förrens jag ser bevis på det.
Jag kan påstå att jag gör det med.
Bevis liksom

Och hon hade inte sina barn alls sista tiden.
Ingenstans att bo. Flyttar in till nån hon nyligen lärt känna .
När man har 4 barn man ska se till att dem har ett hem oxå, flytta runt som andra byter frisyr.
Så vad är så lyckat med det?
2021-07-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurnaibitar
Jag kan bara hålla med dej.
Man våg knappt skriva något man vet innan L är där och anklagar att det är lögner.
Vet en hel del om L och Es relation då båda satt gärna på Vita Älgen.
Och onyktert tillstånd pratas det en del och själv dricker jag inte då jag är chaffören oftast till de som inte ska köra.
Och det förhållandet va inte sunt på en enda fläck!
Jag vill verkligen veta vilka uppgifter du har, det går inte att skicka pm till dig, du måste göra 50 inlägg först..
Jag antar att det går mycket rykten i byn, vad som kommer framkomma i en förundersökning återstår att se.
Är Es hus avspärrat fortfarande?
2021-07-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vad snackar du om?
Hon L har väl lyckats "svärtat ner sitt namn" ganska bra själv... Hon har antagligen gjort det värsta man kan göra.. Haft ihjäl en annan människa!!!!

Men vad har du bidragit med i denna tråd förutom skvaller? Tror du att du hjälper E familj med skitsnack?
2021-07-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Men vad har du bidragit med i denna tråd förutom skvaller? Tror du att du hjälper E familj med skitsnack?

Och du själv?
Du har inte bidragit med nånting annat än att höja en mördare till skyarna.

Dra nåt gammalt över dig och skäms.

Sanningen om L kommer att komma fram.
So Im just gonna sit here and wait for it.

Det finns flera ögonvittnen till när L fördes ut hur huset. Och det fanns inget gevär

Så det är nog du LillLasse som är stor i orden och liten på jorden som kommer få inse att din lilla perfekta L är ett monster
2021-07-03, 17:51
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ja, jag säger det för jag orkar inte med ert tjafs och attackerande.

Herregud alltså

Ni får tro precis vad ni vill. Jag VET
Och det så mycket mer än jag nånsin kommer att skriva här.

Så lycka till med ert attackerande och huggande

Och ursäkta, men svärta ner nån eller vad ni nu skrev. Haha
Det är en mördare vi pratar om.
Redan svärtat ner sig rejält.
Så om jag delger den fakta jag vet - så får ni tro precis vad ni vill.
Men den här sandlådan det blivit för att försvara en vidrig mördare
Vad fan alltså

Finns många som VET. Men tror dem har annat att göra än att skriva här.
En person har blivit mördad och kommer aldrig mer andas. Pga L.
Spelar eg ingen roll varför hon gjorde det.

Vidrig handling och vidrig person.

Och nej, tror inte på att hon studerar på SLU förrens jag ser bevis på det.
Jag kan påstå att jag gör det med.
Bevis liksom

Och hon hade inte sina barn alls sista tiden.
Ingenstans att bo. Flyttar in till nån hon nyligen lärt känna .
När man har 4 barn man ska se till att dem har ett hem oxå, flytta runt som andra byter frisyr.
Så vad är så lyckat med det?

Så för att någon är misstänkt för brott, i detta fall mord, då är det okej att slänga med saker om dennes person som mest är baserat på rykten och personlig tycke?

Sen spelar det väldigt stor roll varför hon sköt honom. Var hon i en trängd situation och gjorde det för att värja sig mot honom?
Eller var det överlagt?
Kan det ha varit pga psykos?
Var det hennes vapen? Jo en vanlig Svensson kan få tag på vapen. Hade han licens och hade pistol eller gevär hemma som hon kom åt?

Det var bara några anledningar som kan ha triggat henne, men vi vet ju inte skälet.
Men det spelar stor roll!

Försvarar inte handlingen, det är hemskt att ta någons liv, men det finns faktiskt förmildrande omständigheter, eller hur man ska uttrycka sig.
2021-07-03, 17:56
Medlem
Citat:
Och du själv?

Det finns flera ögonvittnen till när L fördes ut hur huset. Och det fanns inget gevär

Så det är nog du LillLasse som är stor i orden och liten på jorden som kommer få inse att din lilla perfekta L är ett monster

Jag har berättat sanning om L, att hon pluggar m.m. Hon bodde i en lägenhet och betalde hyran som normalt folk, hon betalade 12000 kr i månaden för denna, och det var pengar hon hade via studielån. Och kom nu inte och säg att det var knarkpengar och sex pengar och fan och hans moster, för det var CSN och inget annat.
Det går att söka upp om du verkligen vill detta, men du vill inte veta sanningen helt enkelt. Det finns mycket man kan hitta om man bara vet vart man ska söka.
Jag hoppas sanningen kommer fram så att vi alla får veta vad som hänt denna fruktansvärda kväll.
Och som sagt, vi vet ingenting om vad det var för vapen. För du tror väl inte att polisen går ut och skyltar med ett mordvapen framför ögonen på nyfikna grannar m.m. All bevisning stoppas ju ner i väskor eller liknande av de poliser som kommer ut för teknisk undersökning. Skärp dig nu, tänk efter lite innan du skriver.
Vem som är "ditt moster" får vi kanske se, kanske det är din favoritperson som du hela tiden kallar monster, eller är det båda. Vi får se.
Den L jag känner sedan flera, flera år tillbaka skulle aldrig göra något sånt här, för hon är/var en väldigt god människa. Hon skulle aldrig skada någon annan än sig själv möjligtvis. Men nu är det ju så att något mycket tragiskt har hänt, något fruktansvärt, så något måste ha hänt den senaste tiden. Vad vet jag inte, men självklart vill man veta och försöka förstå. Och fortfarande, jag försvarar inte/aldrig en mördare, har aldrig gjort det, och kommer aldrig att göra det heller.
2021-07-03, 19:10
Medlem
Citat:
Och du själv?

Och vad säger ögonvittnen om det fanns en pistol som ögonvittnen även såg vem ägaren var till?
Finns det grannar som gjort husrannsakan hos Emil precis innan utan att hitta någon pistol, endast geväret som inte nu använts - enligt ögonvittnen.

Jag menar - vi vet ingenting innan vi ser FUP:et!

Btw. Jag har skjutit massor - men aldrig ägt ett vapen!
2021-07-03, 20:01
Medlem
asså allt emmylou och lasseliten har att säga sägs om o om o sabbar tråden för oss andra. banna för spam

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in