Citat:
Ursprungligen postat av
csvens
Trams? Att ni kommer med påståenden ni inte har belägg för. Det är ju rena påhitt Ni drar fram och vill göra till sanningar.
Absolut kan vi enas om att varken du eller jag eller någon annan kan säga med säkerhet. Däremot kan vi göra sannolikhetsbedömningar som jag gav exempel på när jag pratade om signalement kontra SE. Där får mina teorier stöd från professionella poliser från 1986, senaste PU, Borgnäs och Lena Andersson mm.
Från vilken/vilka menar du att du har stöd för dina förklaringar om lögnerna? Redan 1986 sa poliserna att han inte talade sanning. Finns ju hur många som helst som menar att han ljuger oavsett om man uppfattar honom som skyldig eller ej, eller hur. PU har gjort en annan bedömning än dig. Jag tycker den är bättre helt enkelt.
Vill man så gärna peka ut en statsministermördare bör det krävas lite mer än fantasier, vilket jag med flera verkar ha reagerat för.
Beläggen du talar om var det du här som skulle återkomma med! Hur hann SE med en tur via Grand!
Retoriska fokus-skiften som att börja tala om signalement är barnsligt!
Ska du vara seriös eller sälla dig utpekarna som ljuger ihop en mördare?
Angående lögnerna så svara på det inlägget om du nu vill diskutera.
För vips halkar du tillbaka till ett sunkigt generellt uttryck som "poliserna 1986 sa att SE inte talade sanning".
"Och där får dina teorier stöd från professionella poliser"?!
Vi diskuterade specifika "lögner" och jag ser inte att någon av dessa går att beslå till 100%, ser enklare förklaringar som sagt.
Var det dessa "lögner" dina professionella poliser påstod just vara lögner. Källa?