2021-07-02, 21:41
Medlem
Jugdishs avatar
En kriminell missbrukare blir dödad av en vit polis och varenda feministfitta skriker sig hes över blm.

En svensk polis blir mördad av en kriminell troligen icke svensk. Inte ett ljud bland feministiska kretsar.

Förklara för mig hur ni resonerar.

Blue Lives Matter.
Citera
2021-07-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
En kriminell missbrukare blir dödad av en vit polis och varenda feministfitta skriker sig hes över blm.

En svensk polis blir mördad av en kriminell troligen icke svensk. Inte ett ljud bland feministiska kretsar.

Blue Lives Matter.

De (feministerna) är nu totalförvirrade.

Syntax error.

Kognitiv dissonans.

Alla säkringar har gått.

Kortslutning.

Feministernas narrativ är sådant att de (de rasifierade) ALLTID, utan undantag, är offren. I alla lägen.
Citera
2021-07-02, 21:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Blue Lives Matter.

Du är medveten om att hela Sverige fördömmer polismordet eller hur?
Så som flashback-feminist (dvs inte incel på Flashback) så kan jag förklara det som att det finns orsaker att kritisera statsapparatens attacker på dess invånare, OCH när staten och det civila samhället attackeras.

Sen kan du ta din USA-centristiska extremistiska "blue lives matter" fjolleri och köra upp i röven om den inte är för full redan.

EDIT: att naiva plattnackar som gråtrunkar militära videos och drömmer om "hårda tag mot alla förutom mig" inte förstå att bara för att dom själva inte kan hantera tankarna kring det här betyder inte att alla andra är så naiva och pantade... det är två saker, dom är relevanta - vad är problemet du har men ingen annan?
Senast redigerad av triptyken 2021-07-02 kl. 21:52.
Citera
2021-07-02, 21:52
Medlem
Miekkalinnas avatar
Citat:

Blue Lives Matter.

Feministerna är också rädda för att stöta sig nysvenskar och bli kallade rasister.

Har aldrig hört någon feminist yttra sig över kvinnas ställning blad muslimer.
Kvinnor som stenas, kvinnor som förlorar rätten till sina barn automatiskt vid skilsmässa osv.
Citera
2021-07-02, 21:52
Medlem
skilletgrays avatar
Vem bryr sig om vad feminister tycker? De är ju sinnessjuka. Man bara klappar de på huvudet och säger åt dem att allt kommer bli bra.
Citera
2021-07-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Så som flashback-feminist (dvs inte incel på Flashback) så kan jag förklara det som att det finns orsaker att kritisera statsapparatens attacker på dess invånare, OCH när staten och det civila samhället attackeras.

Sen kan du ta din USA-centristiska extremistiska "blue lives matter" fjolleri och köra upp i röven om den inte är för full redan.

Um… även BLM är USA-centristiskt. Just sayin’…
Citera
2021-07-02, 21:54
Medlem
skilletgrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miekkalinna
Feministerna är också rädda för att stöta sig nysvenskar och bli kallade rasister.

Har aldrig hört någon feminist yttra sig över kvinnas ställning blad muslimer.
Kvinnor som stenas, kvinnor som förlorar rätten till sina barn automatiskt vid skilsmässa osv.

Det är nästan som om feminister inte bryr sig om kvinnors ställning i utlandet utan bara är ute efter fördelar i landet de lever i och använder kvinnligt förtryck som en sorts täckmantel för att få sin vilja igenom. Who would've thought. Du är lika efterbliven som feministerna. Klart som fan att de inte tar ställning bland muslimer, för de skiter i vilket, jävla mupp.
Citera
2021-07-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

EDIT: att naiva plattnackar som gråtrunkar militära videos och drömmer om "hårda tag mot alla förutom mig" inte förstå att bara för att dom själva inte kan hantera tankarna kring det här betyder inte att alla andra är så naiva och pantade... det är två saker, dom är relevanta - vad är problemet du har men ingen annan?

*fördömer.

Enl. dig och dina gelikar är brottslingen offret, för ett inhumant samhälle, medan offret är en privilegierad förtryckare.

God fortsättning.
Citera
2021-07-02, 22:04
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BINARY-CIS-PERSON
*fördömer.

Enl. dig och dina gelikar är brottslingen offret, för ett inhumant samhälle, medan offret är en privilegierad förtryckare.

God fortsättning.

JAHA! Fan vad kul att du berättar detta! Du borde komma till vår hemliga feministiska klubb och berätta det... Tror du att det är så det är?
Jag har glatt ställt mig som "flashback-feminist" (dvs inte incel) och min lilla insikt i dom verkliga rörelserna kring feminismen mm räcker för att inse att det du säger är en absurd förenkling.
Du är med på det va? Jag hajjar att du tänker att det är en bra förolämpning men du... du vet att det inte är så va? Kom igen nu. Det är inte så att du verkligen tror det? Ooooof

(plus rätta inte som ett argument, det får dig bara att framstå som mer pantad än nåt annat, det är inte sexigt, det är inte smart - det är bara pedantiskt platt)
Citera
2021-07-02, 22:06
Medlem
triptykens avatar
Faktiskt sry för OT - kan man få en handräckning?

Hur många är det som verkligen TROR att det är så det funkar inom en enormt stor grupp - och hur många tycker bara att det är en bra diss? Det senare är normalt, men det första, ni kan inte vara så här självisolerade ffs.

Bara snacka med folk utanför FB... det hade ju vart skrämmande om ni verkligen trodde det?
Citera
2021-07-02, 22:07
Bannlyst
Kvinnomisshandel är det vanligaste brottet bland poliser. Kanske är därför?
Citera
2021-07-02, 22:10
Medlem
bomhulls avatar
Inte lika trendigt att gråta och skrika över att en vit polisman fick mista livet. Vilket hemskt samhälle vi lever i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in