Citat:
Om jag inte har en egen fantasivärld så kanske jag kan låna din?Att du pallar och leva i din fantasivärld, Båten sänktes och Sverige får ha alla liv på sitt samvete, Ryssarna tänkte inte ge bort avfyrningsprogramvaran till deras motståndare så alla kärnvapenrobottar blir obrukbara.
...
Båten blev sänkt, Tro mig för jag vet att den blev det från mycket säker information av folk som var där ute den natten fast inte ombord på Estonia om jag säger så.
Båten sänktes och på en exakt utvald plats där det redan väntade en välkomstkommite. Kan avslöja att båten stod rakt upp ett tag. Mot botten och fören ovanför vatten helt raklång.
…
Hela bogvisiret satt så fint kvar och låg inte långt framför båten där den inte åkt än, Sorry men du har kämpat i onödan.
Man gjorde laddningarna i Oragnge som fästes med magneter mot skrovet för att förvirra då MI6 ofta gör dom i den färgen, en brann aldrig av som filmats och var försvunnen dagen efter.
Dom väger bara 4kg, ämnet är samma som i pansarbrytande granater. Brinner i ca 3500 grader celcius i 19,2km i sekunden i brinntid.
Ser du dom raka fina kanterna i hålen, man ser att metalen smält som efter en stor plasmaskärare som skurit. Nämen kan det vara förklaringen till ljusskenen alla sett i vattnet.. Vem vet tro mig det finns några som vet då dom var inblandade i det.
Man ser hur balkar buktar ut från skrovet.
Enda förlorarna är alla anhöriga, Dom är gladast om ingen ny utredning sker. Dom orkar inte lyssna på fler lögner.
Många är tystade av fina svenska staten och kanske fick påhittade skatteskulder på några hundratusen om man inte la ner.
Du tror väl inte att dom 11 vittnena mot Säpo som tog självmord, mördade, olyckor var bara otur. När sista vittnet dött då kom rättegången. Chop Chop Suecia
...
Båten blev sänkt, Tro mig för jag vet att den blev det från mycket säker information av folk som var där ute den natten fast inte ombord på Estonia om jag säger så.
Båten sänktes och på en exakt utvald plats där det redan väntade en välkomstkommite. Kan avslöja att båten stod rakt upp ett tag. Mot botten och fören ovanför vatten helt raklång.
…
Hela bogvisiret satt så fint kvar och låg inte långt framför båten där den inte åkt än, Sorry men du har kämpat i onödan.
Man gjorde laddningarna i Oragnge som fästes med magneter mot skrovet för att förvirra då MI6 ofta gör dom i den färgen, en brann aldrig av som filmats och var försvunnen dagen efter.
Dom väger bara 4kg, ämnet är samma som i pansarbrytande granater. Brinner i ca 3500 grader celcius i 19,2km i sekunden i brinntid.
Ser du dom raka fina kanterna i hålen, man ser att metalen smält som efter en stor plasmaskärare som skurit. Nämen kan det vara förklaringen till ljusskenen alla sett i vattnet.. Vem vet tro mig det finns några som vet då dom var inblandade i det.
Man ser hur balkar buktar ut från skrovet.
Enda förlorarna är alla anhöriga, Dom är gladast om ingen ny utredning sker. Dom orkar inte lyssna på fler lögner.
Många är tystade av fina svenska staten och kanske fick påhittade skatteskulder på några hundratusen om man inte la ner.
Du tror väl inte att dom 11 vittnena mot Säpo som tog självmord, mördade, olyckor var bara otur. När sista vittnet dött då kom rättegången. Chop Chop Suecia
Ditt inledande motiv för ”sänkningen” och sammansvärjningen är värdig en Bondfilm. Jag gillar särskilt att man fraktar rysk ”programvara” på en RORO-färja. Det blir en mycket bättre film än om man helt enkelt gick in på Sveriges (?) ambasssd i Tallin och flög hem disketten eller hårddisken med diplomatpost.
Sedan är jag såklart jättenyfiken hur du ”kan avslöja” att Estonia stod rakt upp, särskilt med tanke på att hon är ca 155 m lång och det är knappt 80 m djupt på platsen.
Till sist är min allmänna reflektion att tvärsäkra påståenden om ”sänkning” har blivit fler, inte färre, efter Dplay-dokumentären. Man skulle kunna tänka sig att några av konspirationsteoretikerna skulle ändra uppfattning när en helt oberoende dykfilm visar att det INTE finns hål under vattenlinjen, och att den spricka/hål som finns inte kan ha sänkt Estonia, helt enkelt för att den är till >95% över vattenlinjen.
Nu är jag inte säker på om ditt inlägg är allvarligt menat, eftersom det har tydliga troll-tecken, men det finns gott om andra i tråden som visar samma imponerande faktaresistens.