2021-07-01, 09:03
Medlem
GoEks avatar
Nedräkningen har börjat till KH:s "orka!"-kommentar om polismordet i Göteborg...
Citera
2021-07-01, 11:16
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
I ett sina inlägg där kakan solar naket med två tjejkompisar och visar sina rumpor + allt o lite till, så säger kan lite kryptiskt att hon har ett onlyfans konto vet nån om hon verkligen har ett onlyfans konto och vad heter hon på onlyfans? Hon har definitivt fått betydligt attraktivare sedan hon gick ner i vikt ca 20-25 kg i vikt, och hon e ju lite av en knäppgök och Vänsterpartist, så skulle inte ens förvåna om hon faktiskt har onlyfans här e nakenbad inlägget där hon nämner ganska oblygt att hon har onlyfans konto BTW:
https://www.instagram.com/p/CL6amFOJ...dium=copy_link
Är det hon närmast kameran?
Har ju sett värre bilder faktiskt..
Citera
2021-07-01, 13:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Nedräkningen har börjat till KH:s "orka!"-kommentar om polismordet i Göteborg...

Ja kom igen nu Kakan! Skriv något roligt om detta som du brukar!
Citera
2021-07-01, 13:59
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Är det hon närmast kameran?
Har ju sett värre bilder faktiskt..
Japp de e hon närmast, japp där kan jag hålla med bra röv men tyvärr är hon fortfarande en rabiat feminist och rödskjorta
Citera
2021-07-02, 17:04
Medlem
Egentligen är Kakan en attraktiv kvinna, särskilt nu sedan hon tappat rejält i vikt. Jag är faktiskt lite avis på hennes flickvän, som både får äta kakan och ha den kvar...
Citera
2021-11-01, 19:40
Medlem
Asmodeusvults avatar
Varför är den här människan med i tv-program alls, egentligen?

Alltså, är kvinnan känd för något annat än att hata poliser på Twitter?

(Inför Nyheterna på TV4 berättade de att hon skulle vara med i ett program senare ikväll.)
Citera
2021-11-01, 19:52
Medlem
Fickludds avatar
Jag såg att både Kakan och Anders Öfvergård beskrevs som 'folkkära' inför "Anders knackar på" men inte i min värld. Båda är osympatiska och svagbegåvade.
Citera
2021-11-01, 19:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grencrapaud
Egentligen är Kakan en attraktiv kvinna, särskilt nu sedan hon tappat rejält i vikt. Jag är faktiskt lite avis på hennes flickvän, som både får äta kakan och ha den kvar...
Nåja..

https://www.instagram.com/p/CVPrTmQqOW6/
Citera
2021-11-01, 22:43
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Jag såg att både Kakan och Anders Öfvergård beskrevs som 'folkkära' inför "Anders knackar på" men inte i min värld. Båda är osympatiska och svagbegåvade.

Jag har sett en del program med Arga Snickaren. Tycker han har rätt för det mesta och när han får spelet så är nog mycket för att göra "bra TV". Kakan Hermansson däremot bekräftade alla fördomar som fanskapet och feminister och mer därtill. Fy fan vilken motbjudande och vidrig person. Lat, dum, otrevlig, otacksam och en grandios självbild. Att Anders inte gick och hängde sig i byggboden eller slog ihjäl henne med en spade är förvånande. Att personer som Kakan får något som helst utrymme i offentliga rummet visar precis hur jävla sjukt Sverige är. I framtiden kommer hon bältas och få kalla duschar om vartannat tillsammans med alla andra kultumarxister och psykopater.
Citera
2021-11-02, 08:17
Medlem
Jon.Holmss avatar
Såg också Arga Snickaren igår och tror aldrig jag har sett en mer motbjudande och vidrig kvinna än Kakan. Fy fan!

Ett under att Anders stod ut och inte bara tog sitt pick och pack och drog!
Citera
2021-11-02, 19:44
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Såg också Arga Snickaren igår och tror aldrig jag har sett en mer motbjudande och vidrig kvinna än Kakan. Fy fan!

Ett under att Anders stod ut och inte bara tog sitt pick och pack och drog!
Kakan visar att evolutionen kan ta olika vägar. Det är lite intressant för biofysiker.
Vi andra kanske ser henne som ett sorts monster, men det finns kanske mer under hennes feta nylle än vi kan se.
Vem vet, fast hennes bristfälliga intelligens inte talar om annat än att hon är en typisk dum kossa, som det går tretton på dussinet av...
Senast redigerad av Rimbert 2021-11-02 kl. 19:56.
Citera
2021-11-03, 10:17
Jag tycker hon är skön och rolig. Tyckte även hennes placeringar på inredning var intressant även om det var opraktiskt. De prylar som betyder mycket för en ska ju ha en speciell plats i hemmet, gärna en plats som skaver och inte passar in, för det är då man ständigt blir påmind om dem, lite som Kakan herself.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in