2021-07-02, 12:07
Medlem
LightCameraActions avatar
Bitcoin and the collapse of the monetary system

https://youtu.be/10sp-_0-pO8
Citera
2021-07-02, 12:12
Medlem
Carl Runefelt trading och analys

https://youtube.com/c/TheMoonCarl
Citera
2021-07-02, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Carl Runefelt trading och analys

https://youtube.com/c/TheMoonCarl

Du skämtar väl? The Moon? Största bluffen någonsin.

Trianglar och rektanglar och mönster på mönster som spågumman Carl inhämtar kunskaper om framtiden ifrån. Samma människor som tror att det går att spå i kaffesump tror på sådana som Carl och MMCrypto, etc.
Citera
2021-07-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du skämtar väl? The Moon? Största bluffen någonsin.

Trianglar och rektanglar och mönster på mönster som spågumman Carl inhämtar kunskaper om framtiden ifrån. Samma människor som tror att det går att spå i kaffesump tror på sådana som Carl och MMCrypto, etc.
TA, on-chain data och nyheter tillsammans är avgörande faktorer och dessa smågalna herrar är ju inte direkt oförmögna då de blivit superrika på trading. Samma gäller Davinji. Du låter som en "trälig" svensk med din kommentar.
Senast redigerad av LightCameraAction 2021-07-02 kl. 15:14.
Citera
2021-07-02, 15:12
Avslutad
Citat:
TA, On-chain data och nyheter tillsammans är avgörande faktorer och dessa smågalna herrar är ju inte direkt oförmögna då de blivit superrika på trading. Samma gäller Davinji.

De försörjer sig på att lura lättlurade stackars krakar. Innan Ron L Hubbard startade Scientologirörelsen var han med i Church of Satan. Han babblade då oupphörligt om att bilda en sekt som han kunde bli rik på, och hur rika har inte en massa amerikanska TV-evangelister blivit på att stå och rapa en massa trams?

Det finns de som luras och det finns de som låter sig luras.
Citera
2021-07-02, 15:18
Medlem
Citat:
De försörjer sig på att lura lättlurade stackars krakar. Innan Ron L Hubbard startade Scientologirörelsen var han med i Church of Satan. Han babblade då oupphörligt om att bilda en sekt som han kunde bli rik på, och hur rika har inte en massa amerikanska TV-evangelister blivit på att stå och rapa en massa trams?

Det finns de som luras och det finns de som låter sig luras.
Det är helheten med sådana som Max Keiser och Michael Saylor som betyder något. Om du vill lämna så gör det.
Citera
2021-07-02, 15:29
Avslutad
Citat:
Det är helheten med sådana som Max Keiser och Michael Saylor som betyder något. Om du vill lämna så gör det.

Lämna? Vad pratar du om? Jag har förmodligen hållit på med krypto bra längre än du och tjänat bra med pengar. Lämna krypto är det sista jag kommer att göra.

Max Keiser och Michael Saylor är till skillnad mot Carl-spågumma och MMA-Crypto-spågumma och DaVinci-spågumma inte några bondfångare. Max Keiser och Michael Saylor är geniala visionärer.
Citera
2021-07-02, 15:32
Medlem
Citat:
Lämna? Vad pratar du om? Jag har förmodligen hållit på med krypto bra längre än du och tjänat bra med pengar. Lämna krypto är det sista jag kommer att göra.

Max Keiser och Michael Saylor är till skillnad mot Carl-spågumma och MMA-Crypto-spågumma och DaVinci-spågumma inte några bondfångare. Max Keiser och Michael Saylor är geniala visionärer.
Säg att du inte gillar trading och analys på en gång då istället för gå OT, så blir det mycket enklare för dig.
Citera
2021-07-02, 15:41
Avslutad
Citat:
Säg att du inte gillar trading och analys på en gång då istället för gå OT, så blir det mycket enklare för dig.

Trading och analys är av stort intresse för mig. Jag lyssnar dagligen på CryptosRUs och Lark Davis, samt följer en del aktörer på Twitter. Vad har det med tidigare diskussion att göra?
Citera
2021-07-02, 16:27
Medlem
Citat:
Trading och analys är av stort intresse för mig. Jag lyssnar dagligen på CryptosRUs och Lark Davis, samt följer en del aktörer på Twitter. Vad har det med tidigare diskussion att göra?
Jag följer dessa två också och de sysslar mer med promotande. Den ena säger i princip hela tiden FUD och HODL, den andra hur RIK du kommer bli på crypto. Om du tycker det är med begåvat så är det upp till dig.
Citera
2021-07-02, 16:43
Avslutad
Citat:
Jag följer dessa två också och de sysslar mer med promotande. Den ena säger i princip hela tiden FUD och HODL, den andra hur RIK du kommer bli på crypto. Om du tycker det är med begåvat så är det upp till dig.

Varför följer du dem om du tycker att de är obegåvade?
Citera
2021-07-02, 16:44
Avslutad
Citat:

Är inte båda dom fanboys och tämligen vinklade i sina analyser?

Finns objektivare, och dessutom kunnigare trading folk att lyssna på om man är ute efter teknisk analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in