Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Har du mens eller vad fan är det frågan om? Du överreagerar som en en överkänslig kärring. Nej, jag har inte sagt att den är fake men som man frågar får man svar. Det hade varit kul att gräva lite mer men om det enda som finns är ett fåtal svepande staplar och en massa ordbajsande från den osympatiska råttan Benjamin Dousa så kommer vi inte längre.
Men frågorna står ju rakt upp och ner ovanför diagrammen så som de ställdes till respondenterna, så varför inte bara läsa dem istället för att virra bort sig själv i Dousa-hat? Vad är det du ska ”gräva ner dig i”? Enkätfrågorna OCH enkätsvaren står ju redovisade på sidan.
Citat:
En liten konsumentupplysning till andra användare: CrispyKreem röstade en gång i tiden på Fredrik Reinfeldt.
Korrekt, i valet 2006 röstade jag (
liksom tiotusentals andra hoppfulla invandringskritiker) på M, för att de hade Billström som i debatter mot diverse vänsterpack som t ex MP:s Bodil Ceballos gjorde klart att nu jävlar är det slut med wimpandet. Inte minst mot tiggeriet.
Ett löfte som Billström också infriade under första mandatperioden. Vi kastade ut tiggande rumäner på löpande band fram till 2010 tills mediadrevet blev för mycket. Som alla vet kunde ingen värja sig mot mediadrev av typen ”romregistret” och ”REVA” på den tiden som PK-maffian vann alla kulturkrig.
Men som av en händelse ”råkade” du glömma bort tidsaspekten i din försåtliga ”konsumentupplysning”, eftersom det är jättebehändigt att kleta 2014-Reinfeldt på oss som röstade på 2006-Reinfeldt, som att vi skulle ha gissat oss till att han skulle få hjärnsläpp och ingå migrationsavtal med MP samt hålla vrickade tal om att ”öppna era hjärtan”.
Om du vill sprida mer ”konsumentupplysning” så är det även sant att jag en gång i tiden bara var 54 cm lång. Jag var visserligen nyfödd, men eftersom du gillar att ”upplysa” och helt utelämna tidsangivelser så kan du ju försöka tuta i folk att jag fortfarande bara är en dryg halvmeter lång…