2021-07-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tack för era svar. Jo, en del lustigkurrar här verkar gå igång på att ge oseriösa svar på frågor. Trist.

Men har ni skickat in ert eget ID? Det är den biten som oroar mig mest.

Varför ska du ens söka ett sånt här jobb om du är så orolig för både ditten och datten med allting?
2021-07-02, 01:02
Medlem
libanesas avatar
Vilka skriver SEMC-kontona för? De loggar lika mycket som antalet snöbollar det finns i Saharaöknen - inte ett junta!
När jag fick testkonto att göra mina 50 mess hos JH fick jag ett SEMC-konto. Men de kan inte bara jobba för JH väl? De missar ju att logga allt under sin prövotid.
2021-07-02, 01:06
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men ver ju just det som var frågan. Hur gör ni andra? (För övrigt är det inte jag själv som ska syssla med detta Är för gammal för sånt.)

Verkar vara svårt att få svar på den frågan här 😒
Vad spelar det för roll hur andra gör? Det är ju din vän som ska söka jobbet. Nu vet du ju att det finns två alternativ, använd ett av dom och gå vidare. Spelar ju ingen roll vad vi andra gör.
2021-07-02, 01:07
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Vilka skriver SEMC-kontona för? De loggar lika mycket som antalet snöbollar det finns i Saharaöknen - inte ett junta!
När jag fick testkonto att göra mina 50 mess hos JH fick jag ett SEMC-konto. Men de kan inte bara jobba för JH väl? De missar ju att logga allt under sin prövotid.
Det är JH-konton, en del är under utbildning, andra inte.
2021-07-02, 01:38
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Hur många som helst håller eller har hållt på med det här men jag har inte sett en enda varning nånstans om att företagen skulle göra något med ens id. Det vore dessutom olagligt och på något sätt ska väl då rättsväsendet skydda dig?

Visst har jag fått en hel del skräppost i min mail sen jag började med det här med uppenbara scam-försök typ fejkmail från SHB eller DHL som vill ha en avgift eller nån coinwallet som påstår att jag har en 11k bitcoints att claima. Det fick jag inte på den mailen innan detta men vet inte vem det är som sålt den då det är fler än en aktör som har dom uppgifterna.
Tog nyss ut mina 9 btc, det mailet är äkta.
2021-07-02, 01:48
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Det är JH:s nya nick, och det där är nog jag som är en del av dem för jag fick precis nytt konto där så jag är lite slacker där just nu haha
2021-07-02, 04:13
Medlem
frekkinheads avatar
Dagens citat från okänd operatör:

"Du kanske skulle vilja ha lite färsk nypressad fittjuice varje morgon, fyllt med näringsrika vitaminer och mineraler, hade du tyckt det var gott för dig och hälsan?"
2021-07-02, 04:56
Medlem
Citat:

Ni logg entusiaster borde fan få en egen plattform, kan ni sitta o logga hela dagarna så kan vi andra tjäna pengar.
2021-07-02, 05:45
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ni logg entusiaster borde fan få en egen plattform, kan ni sitta o logga hela dagarna så kan vi andra tjäna pengar.
Det har vi ju redan, kallas JH. Hur går det för dig, tar du kommandot med David och Lisa?
2021-07-02, 06:06
Medlem
Finns det nå ställen där man knappt behöver bry sig över loggningen? Bara mata ut mess på löpande band?
2021-07-02, 10:41
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Finns det nå ställen där man knappt behöver bry sig över loggningen? Bara mata ut mess på löpande band?
Operador.
2021-07-02, 14:16
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Operador.

Detta stämmer inte.
Vilken tråkig jävel du är dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto