2021-07-01, 10:58
Medlem
Läste att polisen patrullerade området med en moped. Är mopeder något nytt som polisen börjat använda sig utav? Har aldrig sett eller läst tidigare att poliser använder sig utav mopeder i tjänst.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Harreknävlar. Anlitas han fortfarande?

(FB) Jercey Sarnecki den store bagatelliseraren

Jag tror inte han anlitas när han intervjuas.
Citera
Medlem
PalaceRoyales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Länk?

I Snapchat: Sök Biskopsgården, klicka där det är blå fläckar på kartan, då dyker snappen upp. OBS - Den raderas automatiskt efter 24 timmar...
Citera
2021-07-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Sorgligt. Var han svensk?

Oavsett vad. Här borde det samlas in pengar till dottern.

*ndre*s

*=Aa

Fan ta er som gjorde dådet.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Tror du på det själv eller är det bara något du hoppas?

Du tror de kommer se mellan fingrarna när det gäller polismord tro mig varenda polis vill se den här mördaren död i ett dike.
Citera
Medlem
Enligt en källa har det funnits en stor irritation bland kriminella i området efter att polisen har ökat sin närvaro i området.

– Det kommer att bli tufft för polisen att hitta gärningsmannen. Dödar man en polisman agerar man inte ensam . Folk vet att den som ”tjallar” råkar illa ut . Ingen vågar ta kontakt med polisen och berätta vem ligger bakom mordet, säger en klankälla.
Citera
2021-07-01, 11:00
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Inte sett videon förens nu, måste medge att skriket berörde mig. Är annars alltid likgiltig vid mord och sånt eftersom det är vardagsmat i Sverige men när man hör desperation och rädsla på det här sättet så tränger det in i pansarsjälen.

Man vet alltså inte ett skit om vem som kan tänkas ha gjort detta?

Känns ju onekligen som hämnd för att polisen tagit någons knark eller annat som retat upp dessa apor. Fyfan

Är lite nyfiken på hur många visningar denna tråden har? Går inte att se på mobilen av någon anledning
Jag kommer inte se filmen. Är det den skjutne som skriker eller är det kollegan? Finns det uppgift om var polisen blev skjuten? Antar att han hade väst. Huvudet?

Börjar filmen efter skotten? Eller innan?
Citera
Medlem
Finns efternamnet postat i tråden någonstans, på den avlidna polisen?
Citera
Medlem
vancover89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Jag tycker att det är fullt rimligt. Dom videos raderas jävligt snabbt tyvärr...
du behöver psykvård ingen frisk person tycker att videon ska vara uppe på nätet det är så respektlöst mot familjen men du har väll ingen familjen så då äre väll lätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
” En sak jag inte får ihop är att det sägs att poliserna stod och pratade med ungdomar när någon sköt. Varför ligger då polisen tjugo meter ifrån sitt välta fordon med lyset på?”

https://twitter.com/jozzipp/status/1410521320220200961
En kollegas moped?
Citera
Medlem
Hva vet vi om GM ?
Citera
2021-07-01, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftpuppan
Ska en av kollegorna ta upp jakten på egen hand tycker du och kanske själv råka illa ut?

Absolut. Det ingår i deras jobb och det har allmänheten rätt att förvänta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in