Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Lasseliten Berätta hur det gått till då.. Du som vet allt och försvarar MGK hela tiden.
Håll med om att det är ett stort fel i skallen om man skjuter en annan människa?
Jag har ju från dag 1 sagt att det är fruktansvärt det som skett, jag fördömer det! Har inte sagt annat, dock har jag sagt att INGEN utav oss här vet vad som hänt inklusive mig själv.
Det betyder inte att jag då försvarar, hur skulle jag kunna göra det? Jag har ju ingen aning vad som skett. Det jag sagt är att den L jag känner, aldrig visat minsta tecken till att vara våldsam, därför är jag självklart oerhört chockad och undrar vad i hela friden hände den kvällen?
Men ingen vill säga något... ingen berättar ngt om E, tydligen har E varit en helyllekille...? Men, jag har fått höra från annat håll att han inte var det, om de är lögn, tja det vet inte jag. Därför vill jag inte skriva ut det här för det blir bara hörsägen då.
Men alla ni som är vänner med E, vad har ni att säga? Ni som bor där? Ni som sett dom? Ni som säger er veta en massa..., varför har ni inget att säga...ni kan inte ens svar på om E hade vapen hemma, med tanke på djuret han visar upp på FB som han dödat.
Ni tycker tydligen det är högst normalt att ha sina ex i profilbilder? Kanske är så i mindre städer?? Ni sa ju att han plockat bort all andra bilder på dom två, men behöll denna, varför det? Trams!