2021-06-30, 22:40
Medlem
LasseLiten.

Du sa ju tidigare idag att ingen visste om E. Inte du heller.

Nu vet du t.o.m. att barnen har varit hemma hos honom. Hur ska du ha det ?

Sjukt kul. Du har ingen verklig info om L alls. Bara sånt som går att hitta på nätet för oss alla.
Så du har troligtvis bara nån grej för kvinnliga psykopater. Och gillar att riva runt här.

Keep it up
2021-06-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
LasseLiten.

Du sa ju tidigare idag att ingen visste om E. Inte du heller.

Nu vet du t.o.m. att barnen har varit hemma hos honom. Hur ska du ha det ?

Sjukt kul. Du har ingen verklig info om L alls. Bara sånt som går att hitta på nätet för oss alla.
Så du har troligtvis bara nån grej för kvinnliga psykopater. Och gillar att riva runt här.

Keep it up

Du läser inte allt ser vi. Jag har sagt att jag känner inte E, men jag visste om honom, har aldrig pratat med honom, även om det var nära en gång, men jag hörde honom i bakgrunden.
Ja jag vet att barnen varit hemma hos honom, har bilder på det.
Jag känner L, det gör inte du, jag börjar tvivla på att du ens har träffat henne.
Så lägg ner nu, skärp dig AnneLee
2021-06-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Kan du sluta ljuga EmmeLee???
Läs på ratsit exempelvis:

Edagränd 13 lgh 1505
123 50 Farsta
Summering
1 st
Antal företag
1 st
Antal fordon
0 st
Antal hundar
4 st
Antal personer
Boendeform
Lägenhet
Personer (Folkbokförda)
Iurii Stogniienko (53)
Lyudmyla Snisarenko (44)
Jelena Amantsina (40)
Lydia Kristina Barth (34)

Jelena är den som har lägenheten, hon hyrde ut i andra hand till Lydia. De andra 2 personerna är de som hyr lägenheten nu. Var i helvete får du din fantasi ifrån att det står 12 andra??
Hon har heller inte flyttat runt ofta, så lägg ner!

Eller förresten, fortsätt som du gör, det fortsätter bara att sänka din trovärdighet, så fortsätt AnneLee, fortsätt. :-)
Är du säker på att hon bodde med sina barn?
2021-06-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Är du säker på att hon bodde med sina barn?

Jepp, 100% säker.
2021-06-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jepp, 100% säker.
Alla barnen på heltid?
2021-06-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWH
Klart och tydligt Mord, ingen annan luddig beskrivning.

Det handlar inte om mord det här. Det handlar om fillers, prostitution, minderåriga barn till mgm som läser flashback, visa respekt, bilar och kronofogdeskulder. Det här är en vänskaps-tråd där damerna som umgicks med mgm diskuterar hur, vem som sagt vad, varför någon tror det, eller varför det inte är så, för det fattar du väl, du är väl inte (random förolämpning).
Hela tråden är en inblick i människornas splittrade psyke runtom denna mgm.
Ingenstans handlar diskussionen om ett mord. Detta är en tråd där damerna runtom denna galning skriver av sig sina psykoser. Städa upp i tråden.
2021-06-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Det handlar inte om mord det här. Det handlar om fillers, prostitution, minderåriga barn till mgm som läser flashback, visa respekt, bilar och kronofogdeskulder. Det här är en vänskaps-tråd där damerna som umgicks med mgm diskuterar hur, vem som sagt vad, varför någon tror det, eller varför det inte är så, för det fattar du väl, du är väl inte (random förolämpning).
Hela tråden är en inblick i människornas splittrade psyke runtom denna mgm.
Ingenstans handlar diskussionen om ett mord. Detta är en tråd där damerna runtom denna galning skriver av sig sina psykoser. Städa upp i tråden.

Entligen någon som vill prata om mordet. Är inte det ovanligt att någon erkänner direkt mord? Försöker inte ens få det till vådaskott, olyckshändelse, självförsvar, dråp...? 🤔 Hon har ju sina barn att tänka på, lite sent iofs. men ändå!?
Eller är det just de hon tänker på! Har någon annan skjutit som hotat henne till att ta på sig skulden?
Ja, jag spekulerar hejvilt, för viss kriminalitet anar jag här liksom?
2021-06-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Entligen någon som vill prata om mordet. Är inte det ovanligt att någon erkänner direkt mord? Försöker inte ens få det till vådaskott, olyckshändelse, självförsvar, dråp...? 🤔 Hon har ju sina barn att tänka på, lite sent iofs. men ändå!?
Eller är det just de hon tänker på! Har någon annan skjutit som hotat henne till att ta på sig skulden?

Jo. Det är inte vanligt att erkänna så snabbt. Tror det handlar om hennes ohållbara livs situation. Hon lever ett lyxliv, på andra mäns bekostnad. Skuldsatt över öronen (300.000 och det är vad folk i tråden som inte har tillgång till hennes bankid/personuppgifter säger sig veta) Klart folk känner närhet och empati när hon anförtror sådant. Utöver det, utan egen möjlighet till boende. Dyr i drift och helt beroende av andra. Flertalet pappor talar ju för att hon byter försörjare när hon övertrasserat deras ekonomi. Klart hon är snäll och snygg, Det är ju en förutsättning för att dupera andra till att hjälpa. Hon är säkert en riktigt bra vän som lyssnar också. Då har man allianser så man kan bränna broar. Verkar som en Hot mess express. Sådant faller man bara för en gång.
2021-06-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Jo. Det är inte vanligt att erkänna så snabbt. Tror det handlar om hennes ohållbara livs situation. Hon lever ett lyxliv, på andra mäns bekostnad. Skuldsatt över öronen (300.000 och det är vad folk i tråden som inte har tillgång till hennes bankid/personuppgifter säger sig veta) Klart folk känner närhet och empati när hon anförtror sådant. Utöver det, utan egen möjlighet till boende. Dyr i drift och helt beroende av andra. Flertalet pappor talar ju för att hon byter försörjare när hon övertrasserat deras ekonomi. Klart hon är snäll och snygg, Det är ju en förutsättning för att dupera andra till att hjälpa. Hon är säkert en riktigt bra vän som lyssnar också. Då har man allianser så man kan bränna broar. Verkar som en Hot mess express. Sådant faller man bara för en gång.
Låter som en vettig analys
Hon kanske blev tagen med "vapnet i handen" på bar gärning. Då finns väl inga andra alternativ än och erkänna
2021-06-30, 23:44
Medlem
Finns händelser den kvällen som gör det rätt uteslutande för henne att köra det kortet.

Vore trevligt om resterande som visste om hennes kriminella bakrund kunde delge mer.

Och ja, lägenheten är skum.
Fanns väl en anledning till att L inte uppgav den adressen när hon blev häktad. Hon är skriven där än.
Utan en från 2019 i skåne.
2021-07-01, 07:36
Medlem
Vet inte om det nämnts tidigare i tråden, orkar inte kolla igenom allt, och har förmodligen ingen betydelse. Hon greps i trakterna söder om Krägga, ca. en mil från brottsplatsen och en lite märklig flyktväg. Hade uppenbart något fordon. Mest skogsvägar och några mindre gårdar där. Något mål eller bara kört planlöst? Greps alltså inte på brottsplatsen.
Senast redigerad av Palolem 2021-07-01 kl. 07:44.
2021-07-01, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae

Jag har läst att det är vanligt att mördare erkänner mordet direkt för förhörsledaren. Det är helt enkelt en sån traumatiserade handling att döda en annan människa att mördaren har ett behov av att anförtro sig till någon och förhörsledaren jobbar mycket med att inge förtroende och då väljer mördaren att prata ut och berätta för att minska sin ångest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in