2021-06-30, 08:49
Medlem
3timeseGOs avatar
Hon hade ju ”väg”-dag efter första veckan för nån dag sen men om jag inte missat det så är det inget hon berättat hur det gick väl?
Citera
2021-06-30, 14:10
Medlem
Vem fasen tränar egentligen med en midjeväska runt axlarna? Tror hon skulle få ut så mycket mer av träningen om hon inte stoppade upp hela tiden för att filma o fota sig själv och de runt omkring henne.
Citera
2021-06-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hon hade ju ”väg”-dag efter första veckan för nån dag sen men om jag inte missat det så är det inget hon berättat hur det gick väl?

Nej, ingen uppdatering om vikt.
I värmen är väl ev viktminskning på klrt tid = vätskeförlust. Som bipolär med de läkemedel som krävs är hela tilltaget med 4 veckors träningsläger (det hon kallar rehab) helt fel grej.

Som sagt: stackars J och sonen.
Citera
2021-06-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Klienten har -0,2 och my säger FANTAsTiSKT!

Det räcker att jag går på toa för -0,2 🤣🙈

Tycker hon är så oseriös eftersom Hon inte lever och lär som folk har det i sin vardag.

De flesta har ju ändå ett jobb att åka till, barn/familj att äta med, Max1-2 h träningstid ca 3 ggr i veckan kanske.

Men hon är helt klart manisk just nu. Undra hur det blir att landa i verkligheten igen plus en flytt.

I höst kommer hon ha lagt på sig alla kilo igen. Med övervikten kommer hennes ’depression’. Hon om någon behöver jobba på sitt inte i första hand men hon har ingen förmåga eller självinsikt för det. Hon är precis som Anna Book, fullständigt besatt av att visa en fasad. De enda som lyckas med är att göra bort sig och tappa förtroende
Citera
2021-06-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
I höst kommer hon ha lagt på sig alla kilo igen. Med övervikten kommer hennes ’depression’. Hon om någon behöver jobba på sitt inte i första hand men hon har ingen förmåga eller självinsikt för det. Hon är precis som Anna Book, fullständigt besatt av att visa en fasad. De enda som lyckas med är att göra bort sig och tappa förtroende
Hon tjatar på om online klienter igen. Har hon några? Vem kan hon lura?
Citera
2021-06-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Rätt intressant att se i det senaste inlägget hur My använder härskarteknik i sin kontakt med en följare som gillar henne.
Personen skriver att hon(my) är stark som vågar vara så öppen med hur hon mår osv osv, men att hon inte tror på hennes rehab med tanke på att hon är ill over the place, filmar, uppdatera kunder, vad händer hemma osv.

Genast kommer snacket om att hon har gjort detta i 10 år men att det kan vara svårt för vanligt folk att förstå osv
Vanligt folk? Vad är MM själv? WT.
Citera
2021-06-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Rätt intressant att se i det senaste inlägget hur My använder härskarteknik i sin kontakt med en följare som gillar henne.
Personen skriver att hon(my) är stark som vågar vara så öppen med hur hon mår osv osv, men att hon inte tror på hennes rehab med tanke på att hon är ill over the place, filmar, uppdatera kunder, vad händer hemma osv.

Genast kommer snacket om att hon har gjort detta i 10 år men att det kan vara svårt för vanligt folk att förstå osv
Jag har tränat i massor av år, aldrig bantat. Aldrig tränat som MM gör nu, då risken att skada sig alltid ska räknas in. MM går all in och vet tydligen inte att vid styrketräning behöver kroppen vila någon dag innan nästa pass, för att bryta ner och sen bygga upp. Så mycket för hennes sk utbildningar.. Hon saknar kunskap.
Citera
2021-06-30, 21:59
Medlem
Oj i Mys instagraminlägg ikväll!

Hon nämner sin närmsta familj Jonas , Kin och Kalmarfrun MEN inte fru Book eller Felicia!

Tyvärr inte heller sin nya vikt. Jag är nyfiken!
Citera
2021-06-30, 22:12
Medlem
Citat:

Hon nämner sin närmsta familj Jonas , Kin och Kalmarfrun MEN inte fru Book eller Felicia!!

Jag tänkte preciiiiiis på samma sak!!!! 🤣🤣🤣 nån som inte är blockad av fröken AB kan ju hålla utkik efter svallvågorna som lär komma inom kort!!
Citera
2021-06-30, 22:20
Medlem
Jag följer Elin Kjos, som ju är extremt vältränad och stark trots sin cancer.
Jag slås av kontrasten mellan My och Elin.
Elin lyssnar på sin kropp, tränar metodiskt och med mycket vila och återhämtning. Hon tar det mentala på stort allvar, mediterar och går hos en terapeut.
My framstår som fullständigt blind för sin situation. Hon har alltså flera diagnoser, kroppsliga och mentala, och tror att hon ska må bra av att köra stenhård träning från morgon till kväll?
Hon borde göra mer som Elin, våga stanna och vara i nuet och försöka bli frisk genom att lyssna på sina behov och sin kropp.
Citera
2021-06-30, 22:20
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

Hon nämner sin närmsta familj Jonas , Kin och Kalmarfrun MEN inte fru Book eller Felicia!

Tyvärr inte heller sin nya vikt. Jag är nyfiken!

Vikten är jag oxå nyfiken på då det verkade som hon själv trodde nåt positivt dagen innan hon hade väg-dag där på lägret… -6 kg har hon skrivit men hade hon inte gått ner mer innan hon åkte?
Citera
2021-06-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Vikten är jag oxå nyfiken på då det verkade som hon själv trodde nåt positivt dagen innan hon hade väg-dag där på lägret… -6 kg har hon skrivit men hade hon inte gått ner mer innan hon åkte?

Väldigt snart kommer det ett inlägg om att hon absolut INTE bryr sig eller fokuserar på viktnedgången utan bara på att må bra… det brukar liksom låta så när det går trögt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in