2021-06-27, 08:53
Medlem
En klimakteriekärring.
Citera
2021-06-27, 10:06
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Låter som att kärringen blev sur när hon inte fick knulla. Kanske har hon lagt upp fejkbilder eller mycket äldre bilder där hon ser betydligt snyggare ut än i verkligheten? Kvinnor gör ofta så. Jag har sett exempel på kvinnor som lägger ut urgamla bilder från när de gick i nian, och som verkligen inte reflekterar hur de ser ut nu. Jag vill också passa på att tala om för alla dejtingsugna unga män som eventuellt läser detta att "lite mullig" är kvinnlig kod för smällfet. Detta har jag fått lära mig den hårda vägen.
"Kurvig kvinna" är min favorit. När det i själva verket handlar om en val med hängande fettvalkar utan några definerade kurvor what so ever
Citera
2021-06-27, 16:36
Bannlyst
Jag vet vad MGM heter.
Citera
2021-06-27, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Jag vet vad MGM heter.
Är hon "kurvig"?
Citera
2021-06-27, 16:57
Bannlyst
Citat:
Jag vet vad MGM heter.

Så vad väntar du på? Upp med namnet!
Citera
2021-06-27, 17:32
Medlem
Citat:
Jag vet vad MGM heter.
Som jag väntat, hahaha, beskriv personen räcker väl, ist. för namn? och vem är kvinnan? Om du vet alltså..
Citera
2021-06-27, 21:08
Medlem
Harry.Kruths avatar
Länken i TS funkar inte. Jag hittade ny länk. https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/kvinna-krossade-foenster-paa-villa-efter-urspaarad-tinderdejt.Xyp2Szlpg
Citera
2021-06-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
"Kurvig kvinna" är min favorit. När det i själva verket handlar om en val med hängande fettvalkar utan några definerade kurvor what so ever
Det var ju inte han som gav fritt utlopp åt sin frustration, utan hon. Förmodligen en slusk med nerpissade byxor som ville att hon skulle fixa käket efter avsugningen?
Citera
2021-06-27, 23:09
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Såväl BO som GM hade en sämre dejt. Med det sagt så tror ändå GM haft sämre dejter förut, eller rättare sagt åsamkat andra män sådana.

Edit: Har vi inte alla varit på en sådan dejt?
Citera
2021-06-28, 12:04
Medlem
coclss avatar
Mitt "älskade" Surahammar fortsätter att ta plats på FB, helt i linje med ortens allmänna vibb. Känner inte till någon annan liten skithåla som förekommer lika frekvent på aktuella ämnen.

Tack och lov bor jag inte kvar, men ni som gör det kan väl se till att lyssna av djungeltelegrafen och rapportera tillbaka? Adress, vilka var inblandade och vilka substanser gick de på?
Citera
2021-06-28, 12:49
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocls
Mitt "älskade" Surahammar fortsätter att ta plats på FB, helt i linje med ortens allmänna vibb. Känner inte till någon annan liten skithåla som förekommer lika frekvent på aktuella ämnen.

Tack och lov bor jag inte kvar, men ni som gör det kan väl se till att lyssna av djungeltelegrafen och rapportera tillbaka? Adress, vilka var inblandade och vilka substanser gick de på?

Hört att det är mycket droger i Surahammar, stämmer det?
Kan den här "sköna" snedtändningen ha något att göra med det?

Jag menar krossa alla fönster i en bostad när man är på en knulldejt? WTF?
Underliggande mental sjukdom kombinerat med fuldroger?
Citera
2021-06-28, 12:54
Medlem
coclss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Hört att det är mycket droger i Surahammar, stämmer det?
Kan den här "sköna" snedtändningen ha något att göra med det?

Jag menar krossa alla fönster i en bostad när man är på en knulldejt? WTF?
Underliggande mental sjukdom kombinerat med fuldroger?

Ajjemen, drogerna flödar i Surahammar (som i alla andra orter i Sverige). Detta i kombination med tristess, låg utbildningsgrad på större delen av befolkningen samt utbredd social misär (för att vara en sömnig landsort) är nog anledningarna till att Sura abonnerar på en plats på aktuella ämnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in