Citat:
Ursprungligen postat av
Leland1979
Märkligt. Alla jag känner som fått Pfizer är inte magnetiska.
Det kan vara olika batcher, eller så kan det bero på kroppstyp, om man fått en eller två sprutor osv.
Ser jag till de jag känner som prövat så fastnar magneter på min granne, men inte på mina föräldrar. Jag har en "stud finder" som jag tänkt pröva på grannen för att se om den ger utslag eller inte.
Sen verkar det som att det kan vara ett progressivt förlopp. De som kan fästa magneter på stället där de fick sprutan brukar inte vara magnetiska någon annan stans till en början, men efter någon vecka kan i alla fall några fästa magneterna på andra ställen också, och ytterligare någon vecka senare så kan de börja fästa järnhaltiga föremål (dvs föremål som går att attrahera med magneter) i stort sett vart som helst på kroppen utan att de föremålen själva är magneter.
Det är ju mer eller mindre allmänt känt att det är dåligt att bo under eller in närheten av högspänningsledningar på grund av de magnetfält de alstrar... hur sjutton kommer då kroppen att må om det är den som alstrar magnetfälten själv? Det kan inte vara bra...
Såg en läkare som trodde att orsaken till att folk blir magnetiska är för att man använt sig av något som kallas för magnetofection. Detta för skiten ska spridas så effektivt som möjligt genom hela kroppen.