2021-06-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Fast det har han inte, lika lite som Nooshi lierat sig med rödskrikan.
Har du läst SD:s partiprogram, angående privatiseringar? Eller kollat hur det är i Sölvesborg?
Citera
2021-06-29, 20:20
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Har du läst SD:s partiprogram, angående privatiseringar? Eller kollat hur det är i Sölvesborg?
Ja.
Citera
2021-06-29, 20:20
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
En hora och landsförrädare får genom en "regeringslösning" där hela juntan på förhand har samma mål: fortsatt massinvandring och Sveriges förstörelse. Hon är ett as. Det är hon bra på att göra, suga globalist-kuk.

Hon ska hatas.

lol

Om inte Stefan så vill jag se Annie som statsminister. Tror majoriteten av partierna tycker samma
Citera
2021-06-29, 20:22
Medlem
Citat:
Ja.
Ok, då vet du att SD är för privatiseringar på samma sätt som M. Välfärden är till salu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krytte
Helena Lindahls besked är definitivt spiken i kistan för Kristersson.
Varför det? Samtliga i oppositionen måste rösta rött. Om någon lägger ned sin röst(röstar gult) i oppositionen så har vi en högerregering.
Citera
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Stödröster och stor support av SVT o MSM. Finns inte en nyhetssändning som inte har ett inslag om klimatet, kris och världens undergång väntar. Röstar du inte på MP blir du stämplad som klimatförnekare.
Jag tror på klimatkrisen, jag vill ha en klimatpolitik men som inte baseras på svensk vänsterpolitik.
Citera
Bannlyst
Lås in Christina höj Larsen på toaletten och ge Annika Hirvonen en afghan att leka med så vinner Ulf Kristersson 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️
Citera
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Du behöver inte ha majoritet för och bli statsminister utan det räcker att inte mer än 66% röstar nej
Nej, det är helt fel. Talmannens förslag på statsminister går igenom så länge en majoritet av riksdagens ledamöter inte röstar nej, dvs 175 stycken.
Citera
2021-06-29, 20:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
C-rebellen Helena Lindahl har nu meddelat via SvD att hon kommer följa partilinjen, så enda sättet för UK att vinna nu är att nån råkar trycka på fel knapp.

Då kommer det bli svårt att få igenom lagförslag för den nya regeringen även om Kristersson blir vald till statsminister. Men Kristersson kan ju också utropa extra val så fort han blir regeringschef.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
lol

Om inte Stefan så vill jag se Annie som statsminister. Tror majoriteten av partierna tycker samma
Det tror jag med, men inte folket/väljarna.
Det var länge sen politikerna gjorde som väljarna vill.
Iofs så får man ligga som man väljer.
Sverige förtjänar att förnedras.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Alternativen som bjuds är Löfven (som stödjer sig på asylgalna MP, C och V) eller Kristersson som vill regera med SD-stöd. Så vad är din lösning, tuffing? Sitta skittuff i ett hörn och tjura med armarna i kors och vägra båda alternativen för att maxa din poäng på en imaginär ”Renhetsskala för Sverigevänner” som ingen bryr sig om? Fjant.

Vi har prövat Moderaterna i regeringsställning och det gick åt helvete. Med andra ord så bör kravställningen vara stenhård. Om M är ovilligt att genomföra Sverigedemokraternas migrationspolitik till 100% exempelvis så ska naturligtvis inte Jimmie Åkesson ge Fredrik Reinfeldts gamle vapendragare Ulf Kristersson statsministerposten.
Citera
2021-06-29, 20:24
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Pressas S ned finns en chans att Mp äntligen åker ur, även om inte heller jag tror det.
Du liksom jag drömmer, men det kommer inte att hända (tror jag)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in