2021-06-29, 18:29
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedanProblem
Visst, sitt du kvar här i 10 år och "vänta ut alla studier", så drar vi normalbegåvade utomlands till någon semesterö med våra vaccinationspass. Ska skicka ett PM med en piña colada i ena handen och ett utsträck långfinger i den andra så fort jag lyckats få tag på en resa.

Ni är inte friska för att ni får nåt jävla vaccinationspass. Er metabola ohälsa är kvar och spökar om kommer att orsaka stora problem vid nästa pandemi. Det här med att de vaccinerade som ”friska” är bland det mest absurda jag hört talas om. Ni är bara big pharmas nyttiga idioter som sväljer allt de prackar på er.
Citera
2021-06-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
De som sprider smitta medvetet eller för att ha agerat oförsiktigt riskerar åtal.

Ok. Men nu gör ju folk inte det. Eller känner du till någon?

Tror du att du kan bli åtalad för att ha fuskat med sprutorna? Det tror jag. Undrar vad brottet kallas, det bör ju vara bedrägeri, som dessutom kan ha drabbat någon i riskgrupp som kan ha dött om de inte fick vaccin eftersom du tog deras dos. Det roliga är att du dessutom lagt ut bevis här i flera inlägg. Du kan knappast komma med bortförklaringar.
Citera
2021-06-29, 18:37
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Du kommer inte vara välkommen till de resmål jag har siktet på.

Men det är ok, eftersom du tänker avstå från vaccination och även fortsättningsvis nöjer dig med att huvudsakligen resa med färja. Det är en stor värld att utforska för Attackocoper.

Man kan åka till Helsingør, Helsingfors, Hamburg. Ojojoj. Mycket att se fram emot med hälsan i behåll när du ska ut och resa de närmaste 10 åren.
Ja men fortsätt försöka hitta en resa till Helsingor eller Helsingfors Själv ska jag till Dubai igen för tredje gången sen ”pandemin” drog igång. Party, playa och shopping Men ha så kul i Helsingor
Citera
2021-06-29, 18:38
Medlem
Citat:
Visst, sitt du kvar här i 10 år och "vänta ut alla studier", så drar vi normalbegåvade utomlands till någon semesterö med våra vaccinationspass. Ska skicka ett PM med en piña colada i ena handen och ett utsträck långfinger i den andra så fort jag lyckats få tag på en resa.

Satan vad WT det är att ta vaccin bara för att få åka till kanarieöarna.
Citera
2021-06-29, 18:39
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Ni är inte friska för att ni får nåt jävla vaccinationspass. Er metabola ohälsa är kvar och spökar om kommer att orsaka stora problem vid nästa pandemi. Det här med att de vaccinerade som ”friska” är bland det mest absurda jag hört talas om. Ni är bara big pharmas nyttiga idioter som sväljer allt de prackar på er.
Visst, för pandemier inträffar vartannat år eller?

Så enligt dig är det nog bättre att skippa vaccinet så att man håller immunförsvaret i gott skick och är stridsklar tills när nästa pandemi av samma karaktär, vilket kanske blir om 50 år, 2071.

Möjligtvis covid-skadan som spökar för dig igen?
Citera
2021-06-29, 18:40
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Ja verkligen WT och framför allt ett självskadebeteende. Dessutom inte ens Kanarieöarna utan Helsingor och Helsingfors

Antar att det är taxfree som lockar.. experimentvaccin för att kunna handla lite billigare öl
Senast redigerad av Attackocopter 2021-06-29 kl. 18:43.
Citera
2021-06-29, 18:40
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam

Man ser ju vad de lockar med i usa för att folk ska vaxxa sig. Skräpmat och åter skräpmat.

Luktar bondfångeri det här.
Citera
2021-06-29, 18:44
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Va?

Det sades inför matchen att endast 45 000 fick ta sig in, dvs hälften av 90 000 som är kapaciteten!

Snacka om bluffpandemi!

Vad tror ni, kommer vi ha kvar restriktionen på 500 personer på Nya Ullevi, Globen, Friends och Tete 2 arena?

Klart vi kommer.. Svensken är mjuk som en marshmallow så hen kommer foga sig.
Citera
2021-06-29, 18:45
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:

Så enligt dig är det nog bättre att skippa vaccinet så att man håller immunförsvaret i gott skick och är stridsklar tills när nästa pandemi av samma karaktär, vilket kanske blir om 50 år, 2071.

Vilket Vaccin användes för att stoppa Spanska sjukan som försvann efter ett par år?
Citera
2021-06-29, 18:45
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Om man bör ta vaccinet eller ej beror på ens hälsa. Jag tror inte att alla behöver det här ärligt talat och i synnerhet inte unga och friska som redan haft viruset.

Då kan man gott vänta till dess att det är godkänt på riktigt så att säga.
Citera
2021-06-29, 18:48
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Mellan vecka 22 och vecka 25 gick smittan ned med 85%. Hur förklarar du det?
Varför är det så viktigt för dig att till varje pris förklara varje upp- och nedgång i smittalen med att skolorna öppnats eller stängts? Smittalen har ständigt gått nedåt sedan i början av april och mig veterligen var skolorna igång då. I mitten av april hade vi cirka 7000 nya smittfall varje dag. 1 juni under 2000 fall per dag. Vad konstigt, för skolorna var ju öppna?

I övrigt så stängde förvisso skolorna i början av juni, men många barn går på fritids och träffar barn där. Det går inte att förklara nedgången med att skolorna stängt. Det beror på andra orsaker.
Citera
2021-06-29, 18:54
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Vilket Vaccin användes för att stoppa Spanska sjukan som försvann efter ett par år?
Jamen vilken tur att det inte fanns vaccin under Spanska sjukan, för med vaccin så hade det ju naturligtvis blivit mycket värre än de 50 miljoner som strök med .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in