2021-06-28, 17:55
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Smakar den lik så spelar hårig eller rakad inte så stor roll.

Precis.
Citera
2021-06-28, 18:55
Medlem
Män som inte rakar ballen och kvinnor som inte rakar fittan har sämre sex och är oftast fysiskt och utseendemässigt mer avtändande än dom som rakar kontinuerligt. Det finns tydliga studier på det området.
Citera
2021-06-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ken.adams
Män som inte rakar ballen och kvinnor som inte rakar fittan har sämre sex och är oftast fysiskt och utseendemässigt mer avtändande än dom som rakar kontinuerligt. Det finns tydliga studier på det området.

Medan jag väntar på länkar till de "tydliga studierna" - ej att sammanblanda med de otydliga studierna - roar jag mig med att ha lite sämre sex med min otroligt attraktiva fru.

Pajas!
Citera
2021-06-28, 22:24
Medlem
Kuken ska rakas, Skaftet och pungen och annat hår där nere ska trimmas.

Tjejen också. Helt eller en Landing strip!
Citera
2021-06-29, 00:01
Medlem
Stonedboys avatar
En original med hår är otroligt hett. Liksom är nåt djuriskt över det hela och se kvinnan som hon är skapt att vara. Bäst har det vart med orakade hittils om man jämför. Rakat känns tillgjort och fejk bara.
Citera
2021-06-29, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
En original med hår är otroligt hett. Liksom är nåt djuriskt över det hela och se kvinnan som hon är skapt att vara. Bäst har det vart med orakade hittils om man jämför. Rakat känns tillgjort och fejk bara.

Djuriskt och sexigt - så sant som det var sagt!
Citera
2021-06-29, 09:33
Medlem
Hivmannnens avatar
Inte så viktigt Jag tror rent generellt att många oroar sig för mycket över småsaker. Har man kommit så långt att man börjar gräva varandra i skrevet för att sedan börja knulla så ska det mycket till innan det inte blir något. typ att ens hund ställer sig och slickar en i ansiktet.. Det är drygt! Eller att nån unge vaknar och vill umgås så den vägrar gå och börjar gråta osv.

Lite hår på fittan eller kuken eller att pattarna inte är i utställningsskick.. njaaaaa det funkar bra ändå.
Citera
2021-06-29, 10:19
Medlem
Dille24s avatar
Förstår inte att kvinnor i förhållande väljer att spara ut hår på fittan.

Har blygdläpparna växt ut bör man raka bort allt hår runt om kring!
Citera
2021-06-29, 10:20
Medlem
NEJ tvärtom
Citera
2021-06-29, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Förstår inte att kvinnor i förhållande väljer att spara ut hår på fittan.

Har blygdläpparna växt ut bör man raka bort allt hår runt om kring!

Av vilken anledning menar du att kvinnor i förhållande inte skulle ha hår på fittan?

Har blygdläpparna växt ut är det väldigt bra att ha skyddande hår där. Vad skulle anledningen vara till att man "bör raka bort allt hår" där, menar du?
Citera
2021-06-29, 18:07
Medlem
Koffeintoleranss avatar
Finns inget bättre än en riktigt hårig fitta! Det bästa som finns är ju om hon är hårig och smakar riktigt gott till på köpet! En riktig djungel ska det vara så man får känna sig som Indiana Jones! Frågan har nu fått ett slutgiltigt svar och tråden kan härmed låsas!

MVH
Koffeintolerans
Citera
2021-06-29, 18:18
Medlem
En riktig kvinna har mycket med hår på fittan. Riktigt sexigt.

Det är bara äkcligt med rakade fittor. Tänder bara äckel med pedofila anlag. Samma klientel som gillar analsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in