Citat:
"Sånt grandiost nonsens. Hur fan är man funtat om man tror på sånt här. Då hjälper inga foliehattar, man lär slå in sig i pansarplåt och flytta in i ett bergrum."
"Det är ihoptrollat av den ryska staten på 1800-talet."
"Det kan jag berätta för dig.
Jag ser en vilsen skitunge vars kunskapsnivå är snäppet högre än stenen utanför mitt fönster.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sions_vises_protokoll"
"Dom har varit debunkade i nästan 100 år. Det är liksom gammal skåpmat."
"För att texten till stor del är plagierad från en fransk bok som kritiserade Napoleon III auktoritära regim."
Hjärntvättade stackare och gate-keepers om vartannat skriker i fallcet att det är nonsens, been debunked, skitungar och foliehattar i en salig röra. Ingen VET vem som skrev vad och i vilka syften, men det vi vet är att den används steg för steg och vi kan också se av vilka. För övrigt låg samma grupp bakom Franska revolutionen, precis som den ryska. De har intagit brittiska kungahuset och vad som skedde före/under/efter Gustav III död vet vi inte säkert men i den vevan dök de även upp i Sverige och de har garanterat ett finger med i spelet med Gustav IV Adolfs misslyckanden och landsförvisning. När man börjar titta i kulisserna hittar man alltid Gold-, Silver-, Rosen-, -stein osv. De hjärntvättade har i alla fall en teoretisk chans att vakna.
Jag tycker betydligt fler punkter än 1-7 är genomförda.