2021-06-27, 14:26
Medlem
En fördubbling, 0.62%
Citera
2021-06-27, 15:32
Medlem
Buden hittills på AfS-resultatet i ett eventuellt extraval:

Median: 0,49%
Senast redigerad av speedwaykingen 2021-06-27 kl. 15:35.
Citera
2021-06-27, 20:13
Medlem
LadySwedens avatar
Jag anar att flera AFS- sympatisörer liksom jag själv kommer att lägga rösten på SD vid ett extraval, trots att en återgång vid ordinarie val är att vänta. Jag säger 0,2%.
Citera
2021-06-27, 22:23
Medlem
mattias_rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag anar att flera AFS- sympatisörer liksom jag själv kommer att lägga rösten på SD vid ett extraval, trots att en återgång vid ordinarie val är att vänta. Jag säger 0,2%.

Är bara Jimmie fans som skriver sådär - Nej! tvivlar starkt på att en AfS sympatisör vill rösta på SD.
Citera
2021-06-28, 00:39
Medlem
Citat:

Du är ingen AfS-sympatisör, sådär skriver SDare inför varje val. Att vid detta specifika val ska vi alla minsann rösta på SD, och i nästa val kan vi rösta på AfS/övriga. Valet efter rapar ni samma mantra igen.
Citera
2021-06-28, 05:33
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias_r
Är bara Jimmie fans som skriver sådär - Nej! tvivlar starkt på att en AfS sympatisör vill rösta på SD.

Jag stödjer AfS, men skulle rösta på SD i ett extra val, då det är så nära det ordinarie valet, att jag anser att AfS bör spara sina pengar tills det gäller.
Citera
2021-06-28, 10:56
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag stödjer AfS, men skulle rösta på SD i ett extra val, då det är så nära det ordinarie valet, att jag anser att AfS bör spara sina pengar tills det gäller.
Ja, vad gäller Afs är det långsikt tänk som gäller.
Citera
2021-06-28, 10:58
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias_r
Jag gillar JÅ ja, vad nu det har med saken att göra. Björn Söder är också en mycket vettig och behaglig man, vilken får min personröst.
Citera
2021-06-28, 13:34
Avslutad
Citat:
Ja, vad gäller Afs är det långsikt tänk som gäller.

Personer som röstar på det mikroskopiska nazistpartiet AfS på 0,3% som kommer att gå upp i rök 2022 saknar förmåga till långsiktigt tänkande. 2018 stal AfS, tillsammans med MED, ett mandat från högersidan och möjliggjorde därigenom JÖKen. Lärde de sig något av detta? Svar NEJ.

AfS är ett mikroskopiskt nazistparti på 0,3% som kommer att gå upp i rök 2022. Men inte innan de gjort sitt bästa för att hjälpa Löfven till makten ännu en gång.
Citera
2021-06-28, 13:38
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Personer som röstar på det mikroskopiska nazistpartiet AfS på 0,3% som kommer att gå upp i rök 2022 saknar förmåga till långsiktigt tänkande. 2018 stal AfS, tillsammans med MED, ett mandat från högersidan och möjliggjorde därigenom JÖKen. Lärde de sig något av detta? Svar NEJ.

AfS är ett mikroskopiskt nazistparti på 0,3% som kommer att gå upp i rök 2022. Men inte innan de gjort sitt bästa för att hjälpa Löfven till makten ännu en gång.

Ah, låt mig gissa... Med en "borgerlig" regering blir det minsann andra bullar?

Men kul att det obetydliga mikropartiet AFS lever hyresfritt i ditt huvud och din signatur

Själv röstade jag AFS senaste valet, men inte ens jag bryr mig lika mycket om partiet som du gör hahaha
Citera
2021-06-28, 13:39
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix

Jag kan garantera dig att 90% av oss som sympatiserar med Afs har hört dina argument förr, men på den tiden uppmanades vi att lägga vår röst på "språk-kravspartiet" Folkpartiet istället för på SD eller ND "som ju ändå aldrig skulle nå riksdagen".

Gäsp...
Citera
2021-06-28, 13:44
Avslutad
Citat:
Jag kan garantera dig att 90% av oss som sympatiserar med Afs har hört dina argument förr, men på den tiden uppmanades vi att lägga vår röst på "språk-kravspartiet" Folkpartiet istället för på SD eller ND "som ju ändå aldrig skulle nå riksdagen".

Gäsp...

En sida bak uppmanar du själv folk att rösta på SD, och av samma skäl som jag anför. Men du har alltså ändrat dig nu sedan en sida bak, och uppmanar nu istället folk att rösta på det mikroskopiska nazistpartiet AfS på 0,3% som kommer att gå upp i rök 2022?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in