2021-06-27, 23:18
Medlem
Han betalade ju allt. Hon fick ett helt nytt liv. Gå från ghetto till att ratta BMW som nya killen betalt. Hon ville flytta ihop.
Han ville först men sen när han inser alla hennes problem - så nej.
Så när det landar i henne att hon kommer att få gå tillbaka till ghettot och skulder- brinner hon av.

Finns inga bevis på att L faktiskt studerade på SLU. Finns ingen information att hitta om hennes arbetsliv heller.
2021-06-27, 23:35
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Vad läste hon för program på SLU?
2021-06-27, 23:47
Medlem
Hon verkar vara en fullkomligt vidrigt äcklig människa, hoppas på livstid.....
2021-06-28, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Hon och dessa skulder har ingenting med detta att göra kan jag säga. Det är skulder som hon betalade av på precis som man gör normalt sett. :-)
Och som jag skrev, jag vet inte vad som hänt där på kvällen, knappast du heller väl? För om du nu gör det, gå genast till polisen och berätta, sitt inte här och skriv då, för då är du ju dum.
Jag har heller inte påstått att hon var begåvad. Det jag skrev var att hon visst läste på SLU i Uppsala och att det är ingen lätt uppgift när man då exempelvis har dyslexi och plugga på distans under denna pandemi. Och som jag skrev, det är mycket bra gjort utav ALLA de som har dessa problem under denna pandemi.
Precis, visa lite respekt åt samtliga håll när man INTE vet exakt hur saker har gått till. Det är det enda jag har sagt, och sen har jag fyllt i med lite info om henne eftersom det frågades om det.
Men, allt kommer väl fram vid en rättegång, eller hur? Då först har vi svaret, eller hur?

Hon har redan tagit på sig att hon sköt honom. det i sig är bevis nog för att vissa att man är en riktig sjuk människa.

Du verkar vara ett stort fan av Lydi*... 😁
2021-06-28, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pcg04k
Hon har redan tagit på sig att hon sköt honom. det i sig är bevis nog för att vissa att man är en riktig sjuk människa.

Du verkar vara ett stort fan av Lydi*... 😁

Som sagt, det som har hänt är fruktansvärt. Och som åklagaren sagt, hon har erkänt att hon avlossat skottet. Vi vet ännu inte hur saker och ting har gått till, ingen vet vad som hänt den kvällen. Jag säger inte hur det har gått till, för det vet jag inte. Men jag vet att det kan hända mycket med vapen i närheten, ett exempel som säkert alla känner till är något som heter vådaskott. Återigen, jag vet inte vad som har hänt, vill vänta tills utredning och rättegång är avslutad.
Det finns mycket man har hört om dom båda kan man säga.
Stort fan är jag absolut, av sanningen och inget annat.
2021-06-28, 11:20
Medlem
Citat:
Som sagt, det som har hänt är fruktansvärt. Och som åklagaren sagt, hon har erkänt att hon avlossat skottet. Vi vet ännu inte hur saker och ting har gått till, ingen vet vad som hänt den kvällen. Jag säger inte hur det har gått till, för det vet jag inte. Men jag vet att det kan hända mycket med vapen i närheten, ett exempel som säkert alla känner till är något som heter vådaskott. Återigen, jag vet inte vad som har hänt, vill vänta tills utredning och rättegång är avslutad.
Det finns mycket man har hört om dom båda kan man säga.
Stort fan är jag absolut, av sanningen och inget annat.
Det är väl inte tal omnågot vådaskottom en människa tar med sig ett vapen och beger sig till en annan person med målet att hota? Det var ett laddat vapen, snacka inte om vådaskott, herregud.
2021-06-28, 12:59
Medlem
Protokoll från häktningen

PM är just nu under förundersökningssekretess

https://docdro.id/T01Gpjb
2021-06-28, 13:44
Medlem
WWHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Protokoll från häktningen

PM är just nu under förundersökningssekretess

https://docdro.id/T01Gpjb

Klart och tydligt Mord, ingen annan luddig beskrivning.
2021-06-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det är väl inte tal omnågot vådaskottom en människa tar med sig ett vapen och beger sig till en annan person med målet att hota? Det var ett laddat vapen, snacka inte om vådaskott, herregud.

Men var kommer det ifrån att hon tagit med sig ett vapen just denna kväll ifrån? Har någon sett henne komma med ett vapen. Bara en fråga alltså.
2021-06-28, 15:05
Medlem
Citat:
Men var kommer det ifrån att hon tagit med sig ett vapen just denna kväll ifrån? Har någon sett henne komma med ett vapen. Bara en fråga alltså.
Hon har erkänt att hon skjutit ihjäl E, varifrån vapnet kom har jag ingen vetskap om, kanske du vet, som försvarar en mörderska?
2021-06-28, 15:11
Medlem
WWHs avatar
Hade L hävdat att det var en olyckshändelse där på kvällen den 18 Juni, borde hon häktats för dråp sannolikt. Vem vapnet är får vi reda på framöver.
2021-06-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hon har erkänt att hon skjutit ihjäl E, varifrån vapnet kom har jag ingen vetskap om, kanske du vet, som försvarar en mörderska?

Ja, hon har erkänt att hon avlossat vapnet, det är vad hon har erkänt. Jag vill bara veta ALL fakta, vad är det för fel med det? Jag har redan sagt att Jag vet inte vad som har hänt den kvällen, Jag var inte där.
Det finns ju en bild på fb på när han har skjutit ett rådjur. Var han en jägare, kanske han hade vapen hemma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in