2021-06-27, 16:52
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty2021
VOD fungerar inte pa 2.8 crackad enligt min erfarenhet.

Har for mig att VOD fungerade pa 2.7 crackad fast det var nagot annat som strulade med den versionen, minns dock inte vad exakt. Var tag sedan jag korde med crackade Tivimate apks. Finns 3.6 premium som crackad nu?

Som sagt appen kostar $5/ar. Kanns vart att betala den for att ha nagot som fungerar

Det kommer inte komma någon nyare crackad version än den som finns.
Citera
2021-06-27, 17:58
Medlem
Skulle titta på fotboll idag, men det sket sig, inga Discovery+ Extra kanaler i listan, bara Discovery+ 1- 10. Är detta två olika kanaler om man uttrycker sig enkelt? I så fall är det illa, för fotbollen går ju på Discovery+ Extra 1-? Och som inte detta var nog så packade Xiaomi mi boxen ihop och sa tack för sig, kan ha varit åskan...

KP
Citera
2021-06-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffepumpen
Skulle titta på fotboll idag, men det sket sig, inga Discovery+ Extra kanaler i listan, bara Discovery+ 1- 10. Är detta två olika kanaler om man uttrycker sig enkelt? I så fall är det illa, för fotbollen går ju på Discovery+ Extra 1-? Och som inte detta var nog så packade Xiaomi mi boxen ihop och sa tack för sig, kan ha varit åskan...

KP

Beror ju på vilken leverantör du har hur dom döper dom.

Finns dessutom nya tillagda kanaler som sänder Träningsmatcherna som Discovery + sänder.
Citera
2021-06-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Beror ju på vilken leverantör du har hur dom döper dom.

Finns dessutom nya tillagda kanaler som sänder Träningsmatcherna som Discovery + sänder.

Discovery+ 1 - 10 finns, men på ettan fanns ingen fotboll idag, den gick på Discovery+ Extra 1. Och den finns inte i min lista, och det är väl inte tillåt att nämna namnet på min leverantör...
Citera
2021-06-27, 20:00
Medlem
Citat:
Discovery+ 1 - 10 finns, men på ettan fanns ingen fotboll idag, den gick på Discovery+ Extra 1. Och den finns inte i min lista, och det är väl inte tillåt att nämna namnet på min leverantör...

Det jag menade var att din leverantör kanske döpt den till Discovery+1 istället för Discovery+ Extra 1.

Sen kan ju det varit strul med deras Discovery +1 ändå.
Men det kan ju din säljare svara på.
Citera
2021-06-27, 22:18
Medlem
Xiaomi Mi Box S 4K med Tivimate. Har fungerat klockrent i 2år. Prova starta om era grejer minst varje dag 😊
Citera
2021-06-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Xiaomi Mi Box S 4K med Tivimate. Har fungerat klockrent i 2år. Prova starta om era grejer minst varje dag 😊

Det som hjälper flest personer som har problem. 👍🏻 👍🏻

Att ha sina enheter i standby är värdelöst då cacheminnet inte töms då.
Citera
2021-06-28, 15:16
Medlem
Citat:
Det jag menade var att din leverantör kanske döpt den till Discovery+1 istället för Discovery+ Extra 1.

Sen kan ju det varit strul med deras Discovery +1 ändå.
Men det kan ju din säljare svara på.

Just nu så skall det gå en match på Discovery+ Extra 1, men det enda som visas hos mig är en trailer som vevas om och om igen. Min variant heter bara Discovery+ 1 och av min motpart fick jag inget vettigt svar...
Citera
2021-06-28, 15:29
Medlem
Citat:
Just nu så skall det gå en match på Discovery+ Extra 1, men det enda som visas hos mig är en trailer som vevas om och om igen. Min variant heter bara Discovery+ 1 och av min motpart fick jag inget vettigt svar...

Då är det ju problem hos din leverantör.
Du och jag kör inte samma leverantör.
Kollar just nu på matchen på kanalen Träningsmatcher 1 HD SE. 👍🏻
Citera
2021-06-28, 15:47
Medlem
Citat:
Då är det ju problem hos din leverantör.
Du och jag kör inte samma leverantör.
Kollar just nu på matchen på kanalen Träningsmatcher 1 HD SE. 👍🏻

Jo, jag har förstått att det är där problemet ligger. Med tanke på de regler som gäller här så vet jag inte riktigt hur jag skall hitta ett förhoppningsvis pålitligare alternativ. Googlar man så dyker det upp mängder både dyrt och billigt, seriösa och skojare. Ja, ja, vi får väl se hur det utvecklar sig...
Citera
2021-06-28, 15:59
Medlem
Citat:
Jo, jag har förstått att det är där problemet ligger. Med tanke på de regler som gäller här så vet jag inte riktigt hur jag skall hitta ett förhoppningsvis pålitligare alternativ. Googlar man så dyker det upp mängder både dyrt och billigt, seriösa och skojare. Ja, ja, vi får väl se hur det utvecklar sig...

Lättaste är ju att du tar ett test så du ser vilka kanaler som finns och att dom funkar.
Plus att du märker hur bra service de ger vid kontakt.
Citera
2021-06-29, 14:47
Medlem
hksnismos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basterse
Alla kanaler samt filmer och serier finns på den nya med svensk norsk och dansk undertext.

Alla svenska kanaler i FHD.

https://www.bildtagg.se/bild/086oxkkjt0vdimejk85drqe
https://www.bildtagg.se/bild/xbg6o61zkj3dnsgr3bem65i

Sådär ser utbudet ut.

Gillar även att dom laddar upp all UFC , tex är nattens fight redan upplagd.

Hur som helst , 650 kr för 12 månader för stabil tjänst är fan billigt.

650kr för ett helår lät lite dyrt runt 300kr låter som bättre pris för den tjänsten du har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in