2021-06-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du tror på det själv?
Att den är obefintligt i resten av världen?

Varför då ladda upp filmer och serier med andra undertexter än de nordiska?

Inte mycket koll du har. 👍🏻

Men säljs det för samma pris u utlandet tro?
Har svårt att tro faktiskt, att t ex polacker som vill köpa betalar samma pris.
Citera
2021-06-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basterse
Alla kanaler samt filmer och serier finns på den nya med svensk norsk och dansk undertext.

Alla svenska kanaler i FHD.

https://www.bildtagg.se/bild/086oxkkjt0vdimejk85drqe
https://www.bildtagg.se/bild/xbg6o61zkj3dnsgr3bem65i

Sådär ser utbudet ut.

Gillar även att dom laddar upp all UFC , tex är nattens fight redan upplagd.

Hur som helst , 650 kr för 12 månader för stabil tjänst är fan billigt.

Kanner igen den dar tjansten (livego...?) av kanal grupperna pa bilderna. Korde med den forut, bade abonnemang och panel. Haller med om bra utbud, kvalite och framforallt billig (1 ar var 5 krediter) men tyckte inte den var stabil. Stort plus var att den hade FHD och catchup pa vissa Svenska kanaler vilken min nuvurande inte har. 650 kr/ar later dock lite dyrt for den. Jag salde den for $40-45/ar och tjanade anda 100%.
Citera
2021-06-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Är det v 3.7.0 du installerat?
Ursäkta sent svar, men det blev lite Midsommarfirande som kom emellan. Har provat Tivimate APK Premium v2.8 0 och v3.6.0 ingen av dem fungera med VOD. Fungerar v3.7.0 även med VOD?
Citera
2021-06-27, 13:44
Bannlyst
Jag har mer koll än du på din egen leverantör

Dom har nyligen skapat paket för utlandet där dom säljer mot resten av europa - Nordiska länder
Citera
2021-06-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty2021
Kanner igen den dar tjansten (livego...?) av kanal grupperna pa bilderna. Korde med den forut, bade abonnemang och panel. Haller med om bra utbud, kvalite och framforallt billig (1 ar var 5 krediter) men tyckte inte den var stabil. Stort plus var att den hade FHD och catchup pa vissa Svenska kanaler vilken min nuvurande inte har. 650 kr/ar later dock lite dyrt for den. Jag salde den for $40-45/ar och tjanade anda 100%.
Ja, Basterse har köpt ett ovanligt dyrt Kina-abonnemang.
Citera
2021-06-27, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
O du tror på fullaste allvar att alla ÅF bryr sig om den gränsen? Finns väldigt många som sökjer för 800kr

Det dar med minimum priser for saljare och att leverantoren tar bort ens panel och konton om man inte foljer de ar hyckleri.

Anvander en tjanst som stor saljarna saljer for mindre an halften av vad leverantoren vill ha. Forutom lite hotfulla meddelanden da och da pa panelen och Telegram sa gors inget at saken.

Trist men sa ar det.
Citera
2021-06-27, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
O du tror på fullaste allvar att alla ÅF bryr sig om den gränsen? Finns väldigt många som sökjer för 800kr

Vet också att flera som sålt det billigare har fått sina paneler stängda. 😉
Citera
2021-06-27, 14:21
Medlem
Citat:
Det dar med minimum priser for saljare och att leverantoren tar bort ens panel och konton om man inte foljer de ar hyckleri.

Anvander en tjanst som stor saljarna saljer for mindre an halften av vad leverantoren vill ha. Forutom lite hotfulla meddelanden da och da pa panelen och Telegram sa gors inget at saken.

Trist men sa ar det.

Precis! Finns typ inga som helst konsenkvenser!

Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Vet också att flera som sålt det billigare har fått sina paneler stängda. 😉

Jaa det klart det finns, men det kan göras så mycket mer!

Jag har annält en som sålt på en fotbollsklubbs fan club på FB. Men inget hände än lite varningar. Sen har jag hört folk som blivit av med deras panel också. Men kan göras mycket mer.
Citera
2021-06-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Ursäkta sent svar, men det blev lite Midsommarfirande som kom emellan. Har provat Tivimate APK Premium v2.8 0 och v3.6.0 ingen av dem fungera med VOD. Fungerar v3.7.0 även med VOD?

Jag har köpt appen men nyfiken även jag om det funkar
Citera
2021-06-27, 15:31
Medlem
Citat:

Later markligt att det inte fungerar. Ar 2.8 versionen crackad? Bockar du for "Include VOD" nar du lagger till spel listan?
Citera
2021-06-27, 16:07
Medlem

Citat:
Later markligt att det inte fungerar. Ar 2.8 versionen crackad? Bockar du for "Include VOD" nar du lagger till spel listan?
Crackad/all unlocked. Japp, bockar för "include VOD" laddade just ner 3.7.0. Den var inte ens premium. jag testar vidare, ville bara höra mig höra mig hos er andra om någon har någon version som fungerar med VOD.
Citera
2021-06-27, 16:23
Medlem
Citat:

Crackad/all unlocked. Japp, bockar för "include VOD" laddade just ner 3.7.0. Den var inte ens premium. jag testar vidare, ville bara höra mig höra mig hos er andra om någon har någon version som fungerar med VOD.

VOD fungerar inte pa 2.8 crackad enligt min erfarenhet.

Har for mig att VOD fungerade pa 2.7 crackad fast det var nagot annat som strulade med den versionen, minns dock inte vad exakt. Var tag sedan jag korde med crackade Tivimate apks. Finns 3.6 premium som crackad nu?

Som sagt appen kostar $5/ar. Kanns vart att betala den for att ha nagot som fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in